czwartek, 21 listopada 2013

RECENZJA - JERONIMO MARTINS POLSKA - BE BEAUTY - DELIKATNY ŻEL - KREM ŁAGODZĄCY!

Dzień Dobry :)
Co u Was słychać Drogie Panie?
U mnie wszystko w porządku - spakowana - już odliczam godziny do wyjazdu do Rzeszowa :)
Najbliższy weekend zapowiada się na prawdę interesująco i w głębi duszy już nie mogę się doczekać PIĄTKU i SOBOTY,które przyniosą ze sobą wiele wspaniałych wydarzeń a następnie wspomnień :)

Jutrzejsze popołudnie spędzę na Warsztatach Kosmetycznych w Studiu Urody LAURA w Rzeszowie :
http://studiourodylaura.pl/ - ZAPRASZAM !


Natomiast SOBOTNIE popołudnie spędzę w towarzystwie wspaniałych blogerek - w tym :
- Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/
- Marioli : http://zmalowanalala.blogspot.com/


Fantastycznie :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od JERONIMO MARTINS POLSKA : http://www.biedronka.pl/ - ZAPRASZAM!



JERONIMO MARTINS POLSKA - BE BEAUTY - DELIKATNY ŻEL - KREM ŁAGODZĄCY!
150 ml / 4,99 zł


DELIKATNY ŻEL - KREM łagodnie oczyszcza skórę twarzy i oczu z makijażu i zanieczyszczeń,nie powodując wysuszenia.Delikatna formuła żelu koi podrażnienia i pozostawia uczucie komfortu.
Wyciąg z owocu noni działa na skórę antyoksydacyjnie i odżywczo,dodaje energii oraz wspomaga jej naturalną ochronę.Zawarta w żelu gliceryna utrzymuje optymalny poziom nawilżenia.
Skóra po użyciu żelu jest oczyszczona,nawilżona i ukojona.

- oczyszcza skórę z makijażu i zanieczyszczeń
- nie wysusza,zachowuje optymalny poziom nawilżenia skóry
- zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia
- pozostawia uczucie komfortu













RECENZJA :
Wiem,że jako posiadaczka cery tłustej ze skłonnością do trądziku nie powinnam używać kosmetyków do cery suchej i wrażliwej,ale kiedy otrzymałam go w ramach współpracy - pomyślałam,że zaryzykuję.
Tak samo jak przy wersji dla cery tłustej i mieszanej kosmetyk się sprawdził :)
Jego delikatny,przyjemny zapach i kremowa konsystencja sprawiają,że ŻEL - KREM dobrze rozprowadza się na twarzy a przy połączeniu z wodą tworzy delikatną piankę,która skutecznie usuwa resztki makijażu oraz wszelkie zanieczyszczenia.Produkt doskonale nawilża - nie uczulając i nie podrażniając Naszej skóry.
Jednak w przyszłości nie skuszę się na tę wersję gdyż przy okazji nadmiernego nawilżenia - kosmetyk sprawia,że moja cera strasznie się świeci...Wersja dla cery tłustej i mieszanej znacznie lepiej współgra z moją cerą :)
Moja ocena,to 3/6.

A czy Wy lubicie produkty do pielęgnacji cery z serii BE BEAUTY?
Jakie jest Wasze zdanie na temat tych kosmetyków?

POZDRAWIAM :*

22 komentarze:

  1. Dla mnie byłby idealny! Żel micelarny swojego czasu bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam micelarny i bardzo go lubiłam :) Na pewno do niego wrócę.
    Sprawdź pocztę teraz, wcześniej źle wpisałam adres :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze tego żelu nie używałam :)
    aktualnie mam żel-peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem wierna mojemu micelkowi z serii BeBeauty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego żelu jeszcze nie miałam, ale pewnie kiedyś w końcu wyląduje w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się ten produkt w ogóle nie sprawdził, dlatego że szczypał mnie w oczy niestety..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go, ale potwornie ściąga mi skórę po myciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślę,że jak na zimę trochę nawilżenia na noc się przyda a te mocniejsze pod makijaż na dzień :) baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze tych żeli.

    OdpowiedzUsuń
  10. kilka razy miałam ochotę kupić, ale boje się go:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię kosmetyków z Be Beauty ale twoja recenzja jest zachęcająca aby je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej lubię żel peelingujący z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami w Biedrze można fajne rzeczy znaleźć :)
    Ja np. kupuję żel "Japonia"

    Pozdrawiam,
    Joanna Julia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z Bebeauty miałam parę kosmetyków i moje były ok - micelek, mleczko, sól, krem do rąk :) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje współpracy ja z Biedronki mam kilka takich produktów które naprawdę lubię :)

    OdpowiedzUsuń