wtorek, 12 listopada 2013

RECENZJA - GARNIER - HAND - INTENSYWNA PIELĘGNACJA - OPATRUNEK W KREMIE SOS PRZECIW PRZESUSZENIU!

Witam.
Dzisiejszy dzień obfituje w NOWOŚCI,które pokarzę Wam jutro :)
Odrobinę powiększyłam swoją garderobę i otrzymałam miły UPOMINEK od cioci z Niemiec.
Takie WTORKI,to ja lubię :) A jutro...Spotkanie z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ -
ZAPRASZAM :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu kupiłam w zestawie z pomadką ochronną i który dba obecnie o dobrą kondycję moich rąk :)

GARNIER - HAND - INTENSYWNA PIELĘGNACJA - OPATRUNEK W KREMIE SOS PRZECIW PRZESUSZENIOM! 50 ml / ok.8,00 zł


CZY OPATRUNEK W KREMIE SOS PRZECIW PRZESUSZENIU JEST STWORZONY DLA MNIE?
Tak,jeżeli Twoje dłonie są popękane,zniszczone i podatne na otarcia.
JAK DZIAŁA?
Formułę kremu wzbogacono o alantoinę i glicerynę,która jest silnym składnikiem nawilżającym.
Krem działa niczym opatrunek chroniący przed przesuszeniem : odżywia naskórek,łagodzi otarcia i długotrwale regeneruje.


RECENZJA :
Praktycznie od zawsze do pielęgnacji rąk używałam kremu do stóp.Dlaczego?
Było,to dla mnie praktyczne - miałam jeden krem,który miał podwójne zastosowanie.
Co się zmieniło?Rozpoczęła się JESIEŃ a moje dłonie zaczęły być suche oraz popękane.
Potrzebowały nawilżenia i regeneracji tu i teraz a nie tylko wieczorem - przed snem.
Tak w mojej torebce wylądował GARNIER.Ma on dosyć gęstą i tłustą konsystencję,dzięki czemu już niewielka ilość wystarczy aby dokładnie wysmarować dłonie.Krem ma delikatny,przyjemny zapach i w miarę szybko się wchłania.Nie pozostawia tłustych śladów,doskonale nawilża i odżywia skórę rąk.
Radzi sobie nawet z bardzo problematyczną skórą - fantastycznie wygładza !
Idealny na okres JESIENNO - ZIMOWY :)
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy macie swój ulubiony krem do rąk? :)


25 komentarzy:

  1. Napchane w nim gliceryny jeszcze więcej niż w zwykłym kremie :D
    Podobno najlepsze kremy są z mocznikiem- radzą sobie nawet z popękanymi piętami.
    Tołpa ma ciekawe kremy do rąk, mocno nawilżają, zostawiają warstewkę ochronną a nie mają krzty gliceryny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten krem i od lat go używam w okresie zimowym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój mąż zapwne by go polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten krem właśnie w okresie jesienno - zimowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam od lat czerwonego Garniera do łapek,ale nie SOS...ten też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie go jednak wole Neutrogene, bardziej odżywia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię jak mój krem do rąk ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post ,fajnie piszesz :)

    Obserwujemy ?
    life-on-picture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś jeden z lepszych kremów :D już się nie mogę doczekać dnia jutrzejszego :) a upominków i zakupów jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam okazje go kiedyś poznać jak byłam u siostry podkradłam jej troche :D dłonie były bardzo nawilżone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten krem garniera. jest cudowny i mój ulubiony <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go jeszcze nigdy, ale dużo dobrego się o nim już naczytałam/nasłuchałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale nie mam przekonania do kosmetyków Garnier, być może kiedyś się przełamię.

    OdpowiedzUsuń
  14. You´re right.. When it starts to be cold, I also need a hand cream. My favourite is from Mary Kay (smells like peaches) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo długo używałam czerwonego Garniera a teraz to co mi w rękę wpadnie i nie mam swojego ulubieńca

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nigdy nie miałam okazji, aby go wypróbować. Może to przez mleczko z tej serii, którego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jesczez nie mam :D Dalej szukam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go jeszcze ale teraz będę wiedzieć,że jest godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam żadnego kremu do rąk z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zatem warto, żebym i ja go wypróbowała :) Ja ciągle zmieniam i testuję nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. balsam do ciala z tej serii jest super;)

    OdpowiedzUsuń