poniedziałek, 18 listopada 2013

RECENZJA - EVELINE - SLIM EXTREME 4D - ZŁOTY PEELING - MASAŻ DRENUJĄCY!

Hello :)
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wam mija PONIEDZIAŁEK?
Spędzacie go aktywnie czy leniuchujecie? :)
U mnie wszystko w porządku - w Starachowicach - nawet przez chwilę świeciło słońce :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy EVELINE : http://eveline.pl/ - ZAPRASZAM!


EVELINE - SLIM EXTREME 4D - ZŁOTY PEELING - MASAŻ DRENUJĄCY! 250 ml / ok.16,00 zł


ZŁOTY PEELING - MASAŻ DRENUJĄCY to innowacyjny produkt wyszczuplający zainspirowany najnowszymi osiągnięciami światowej kosmetologii i medycyny estetycznej.
PEELING - MASAŻ DRENUJĄCY skutecznie złuszcza martwy naskórek,przywracając skórze blask i świeżość.

PRZEŁOM W WYSZCZUPLANIU I MODELOWANIU SYLWETKI !

Czyste 24 - karatowe ZŁOTO,działając w synergii z bogatym w kwas hialuronowy bioHyaluron Slim Complex,guaraną i kofeiną,skutecznie stymuluje mikrokrążenie w tkance podskórnej,usuwa gromadzące się w komórkach toksyny,w rezultacie zauważalnie redukując cellulit.
Innowacyjny kompleks Lipomoist 2013 zawiera ekstrakt z alg,bogaty w peptydy,mikroelementy oraz witaminy,tworzy na powierzchni skóry mikrosiateczkę zapobiegającą parowaniu wody z naskórka.
Nawilża,wygładza,ujędrnia oraz zwiększa przenikanie składników aktywnych w głąb skóry,idensyfikując efekt wyszczuplający.D- panthenol koi i łagodzi podrażnienia.

EFEKT 4D -
Wyszczuplanie i modelowanie sylwetki w czterech wymiarach :

- nawilża i wygładza
- rewitalizuje
- napina i ujędrnia
- działa do 48H










RECENZJA :
Jak większość z Was - jestem fanką "ZDZIERAKÓW" - lubię,gdy peeling po użyciu zostawia po sobie widoczny efekt.Jak jest z tym od EVELINE? Na pewno charakteryzuje się delikatnym,przyjemnym zapachem,drobnoziarnistą formułą oraz gęstą konsystencją.Dobrze się rozprowadza,tworząc na skórze delikatny,peelingujący film,który fantastycznie się spłukuje.Ma on na pewno działanie oczyszczające,choć "ZDZIERAKIEM" niestety nie jest.Tuż po jego użyciu skóra jest delikatnie zaczerwieniona i odświeżona.
Doskonale nawilża i wygładza,lecz pomimo dłuższego stosowania nie zauważyłam efektu wyszczuplenia i wymodelowania sylwetki...Wiadomo,że PEELING cudów nie poczyni,ale...
Moja ocena,to 4/6.

Dzisiaj rano odwiedził mnie listonosz - przynosząc przesyłkę z nową współpracą,którą za pośrednictwem Pani Małgorzaty Olszewskiej z Flywheel PR : http://www.flywheel.pl/poznaj-nas nawiązałam z firmą
L'AZEL ACTIVE PROFESJONAL : http://lazelactive.pl/ - ZAPRASZAM!


Jaki był dzisiejszy ZAPACH mojego DOMU :

SNOWFLAKE COOKIE - jest bardzo słodki !
Jego intensywność przyprawia o ból głowy i mdłości -
odrobinę się na nim zawiodłam...












DOBRANOC.

28 komentarzy:

  1. Też mam ten peeling, ale jeszcze go nie używałam :) Ja uwielbiam typowe "ostre" zdzieraki ... najlepsze, które kocham to maleńkie tutti frutti od Farmony :)
    Taki produkt nie zdziała cudów, już to widzę jak modeluje sylwetkę czy daje efekt wyszczuplenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbowałabym ten peeling ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat wczoraj go używałam i męża namówiłam, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te pilingi z Eveline, dobra jakość i pojemność w stosunku do ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ten peeling wiele osób rozczarował :( Wersję pomarańczową bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię słodkie zapachy, więc może przypadłby mi do gustu ten wosk :)
    produktu nie miałam, ale generalnie lubię eveline za niskie ceny i dobre działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię peelingi z serii Slim Extreme. Tego nie znam jeszcze, ale jak tylko się mi skończy obecny, to wypróbuję.

    Pozdrawiam,
    Asia (i zapraszam na btth.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię mocniejsze zdzieraki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aja go chętnie wypróbuję :) od dawna chodzi za mną to różowe cudo.
    Czekam z niecierpliwością aż będę mogła wypróbować ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam dziś w Rossannie i zastanawiałam się nad zakupem tego peelingu i teraz żałuje że go nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ten peeling i jestem z niego naprawdę zadowolona. Fajnie napina i ujędrnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racie ten peeling ma bardzo drobne drobinki

    OdpowiedzUsuń
  13. Snowflake Cookie mam, ale jeszcze go nie paliłam. Teraz boję się go zapalić. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje obawy są słuszne...W opakowaniu pachnie fantastycznie,ale tuż po roztopieniu - nie do zniesienia "przynajmniej dla mnie" :-/

      Usuń
  14. złoty peeling z eveline mi nie pomógł ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzę w właściwości takich peelingów, ale i tak je z chęcią używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w ogóle nie ufam kosmetykom Eveline , może dlatego że wszystkie jakie miałam mnie zawiodły

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj odbyło się losowanie osób do obdarowania w Wymiance Mikołajkowej :) Na maila przesłałam wszystkie informacje, także sprawdź pocztę :*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post! :)) Blog bardzo mi się podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Napisz mi w komentarzu u mnie czy się zgadzasz, abym mogła się odwdzięczyć ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten peeling ale czeka na swoją kolej ;0

    OdpowiedzUsuń