czwartek, 14 listopada 2013

RECENZJA - EQUILIBRA - INTENSYWNIE ODŻYWIAJĄCA I REGENERUJĄC MASKA DO WŁOSÓW!

Witam.
Co u Was słychać? Jak Wasze samopoczucie? :)
U mnie wszystko w porządku...W Starachowicach pomimo chłodu,praktycznie przez większą część dnia świeciło słońce - to chyba jego ostatnie podrygi,bo w powietrzu czuć zbliżającą się ZIMĘ.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!


EQUILIBRA - INTENSYWNIE ODŻYWIAJĄCA I REGENERUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW!
200 ml / ok.25,00 zł


MASKA DO WŁOSÓW - EQUILIBRA - zawiera kompleks roślinny PHYTOSINERGIA
"aloes + olejek arganowy + kreatyna z protein pszenicznych",który odżywia,nawilża i odbudowuje trzon włosa.Maska pokrywa włókno włosa warstwą ochronną,odżywia,regeneruje i wzmacnia go na całej długości.


Zawiera :
- ekstrakt z BAMBUSA - naturalne źródło minerałów.
- ekstrakt z CELULOZY - pokrywa włókno włosa warstwą ochronną
- PHYTOSINERGIA - kompleks roślinny o działaniu regenerującym

- Nie zawiera sztucznych barwników!
- Nie zawiera alergenów!
- Nie zawiera parabenów!
- Lekko perfumowany!













RECENZJA :
MASKA ta charakteryzuje się delikatnym a za razem specyficznym zapachem oraz kremową konsystencją,która dobrze się rozprowadza na wilgotnych włosach.
Tuż po nałożeniu daje wrażenie jakby włosy były tłuste i obciążone,lecz tuż po spłukaniu i wysuszeniu efekt jest na prawdę zadowalający :) Włosy są miękkie,puszyste i błyszczące.Doskonale się układają.
Przy regularnym stosowaniu stają się znacznie bardziej odżywione i zregenerowane - nie wypadają tak nadmiernie jak przed rozpoczęciem kuracji.
Jest,to produkt godzien UWAGI !
Moja ocena,to 5/6.

A jakie MASKI do włosów Wy polecacie?

DOBRANOC :)




28 komentarzy:

  1. Dużo dobrego o niej słyszałam i chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też była dziś słoneczko więc humor się polepszył :) Nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ma ciekawy skład, moje włosy jeszcze nie miały tej przyjemności i nie sprawdzałam kosmetyków tej marki, obecnie uzywam maski Biowax 3 oleje

    OdpowiedzUsuń
  5. Też pierwszy raz słyszę o tej marce :) Zaraz zajrzę na stronkę i dowiem się o niej co nieco

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajna, ale przyznam szczerze, że nigdy nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy ostatnio są płaskie i oklapłe ciekawe czy ta maska dodała by im objętość. Przy okazji zapraszam na rozdanie http://kobieta-po-30.blogspot.com/2013/11/bo-do-grzecznych-dziewczynek-zawsze.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie przypomniałaś mi, że muszę sobie jutro kupić maskę do włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam właśnie bardzo podobną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. jeśli tak, to jednak się nie skuszę;P
      Dziękujemy za komentarz:>>

      Usuń
  11. muszę ją wypróbować koniecznie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie używałam :) Dziękuję kochana za miłe komentarze :* !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak po tej masce włosy tak nie wypadają to muszę ją mieć! :)
    Ja na razie wax`u używam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nic z tej firmy, ale ta maska zapowiada się obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pierwsze o niej słyszę,ale masek do wypróbowania mam jednak za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  16. To coś dla mnie:) Zaczynam poszukiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam szamponu i myślę że w duecie z maską byłby wspaniały :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę ją kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja lubię również maskę Bioetica Natural
    warta spróbowania, duża pojemność , a niska cena

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znałam jej wcześniej, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń