niedziela, 17 listopada 2013

RECENZJA - DOVE - INVISIBLE DRY - ANTYPRESPIRANT!

Witam.
WEEKEND powoli dobiega końca...
Po dwóch dniach spędzonych w szkole,pierwszej "5" w dzienniku i spotkaniu z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - z uśmiechem mogę rozpocząć nowy tydzień :)
Aż do CZWARTKU będę siedziała,jak na szpilkach,gdyż czeka mnie wyjazd do Rzeszowa na
"Spotkanie Blogerek" : KLIK !!! .
Tym większa jest moja radość,że po raz drugi spotkam się z moją Kochaną Anią :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję ANTYPRESPIRANTU,który już od pierwszego użycia -
stał się moim ulubionym :)

DOVE - INVISIBLE DRY - ANTYPRESPIRANT! 40 ml / ok.13,00 zł


ANTYPRESPIRANT w sztyfcie DOVE - INVISIBLE DRY zawiera specjalnie opracowaną formułę,która zapewnia ochronę przed potem i przykrym zapachem do 48H,ograniczając jednocześnie do minimum powstawanie białych śladów na ubraniach.


RECENZJA :
Długo szukałam swojego IDEAŁU przy,którym mogłabym czuć się na prawdę BEZPIECZNIE.
Na mojej liście nigdy nie znajdziecie antyprespirantów roll-on oraz tych w sprayu.
DOVE póki co przebija wszystkie wcześniej używane antyprespiranty !
Delikatny,przyjemny zapach,łatwa aplikacja oraz fakt,że antyprespirant już po nałożeniu bardzo szybko wysycha - dzięki czemu nie brudzi ubrań- sprawia,że gości on u mnie już od dłuższego czasu :)
Utrzymuje się na prawdę długo - zapewniając niebywałą ochronę - mogę więc czuć się świeżo i pewnie przez cały dzień :)
Nie uczula,nie podrażnia - polecam.
Moja ocena,to 6/6.

Wczoraj dzięki Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - mogłam sobie pozwolić ma małe ZAKUPY :)

- PEPCO - BASIC - Koszulka! 9,99 zł
- ROSSMANN - BARWA - Mydło! 4,99 zł
- STOKROTKA - NN - Podgrzewacze! 2,49 zł
- ORIFLAME - FAIRY CITY LIGHTS -
Woda toaletowa! 39,90 zł








Od Goni,otrzymałam również UPOMINEK Mikołajkowy za,który z całego serca DZIĘKUJĘ :*


Dobranoc :*

20 komentarzy:

  1. świetny upominek i widzę ladne pudełko

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tego Dove, ale w sprayu :) dobrze się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło , już prezenty mikołajkowe !
    nie stosuje antyperspirantów od roku .

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś Dove bardzo lubiłam, a potem jakoś przestało mi odpowiadać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny upominek ;) i miłej zabawy na spotkaniu blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez już znalazłam swój ideał. :-) Tylko ja lubię w kulce. Podarunek świetny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O super! Muszę wybróbować to deo, bo ostatnio trafiłam na same felerne, gr. Zakupki fajne, a prezencior super!

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś uwielbialam te antyperspiranty, ale niedawno się przerzuciłam na ziaję i jestem równie zadowolona, a są trochę tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja najbardziej lubię antyperspiranty w spray'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ile nowości :)
    bardzo lubię produkty Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA jestem zakochana w kulce z Soraya ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam swojego kochanego Garniera <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie testowałam Dove bo z kolei uwielbiam roll-on Nivea antystresowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma za co :) dove jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na razie jestem wierna kulce Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny upominek, a antyperspirantu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń