piątek, 1 listopada 2013

RECENZJA - BIG ACTIVE - ZIOŁA MNICHA - NA OCZYSZCZANIE!

Dzień Dobry.
"1 listopada" - dla niektórych jest dniem zabawy "HALLOWEEN",dla innych dniem zadumy...
Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy i choć jestem chora a moje odwiedziny na cmentarzach odrobinę się opóźnią,to myślami oraz modlitwą jestem przy swoich bliskich...


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy BIG ACTIVE : http://www.big-active.pl/ - ZAPRASZAM!


BIG ACTIVE - ZIOŁA MNICHA - NA OCZYSZCZANIE! 20 torebek / ok.7,00 zł


Linia ZIOŁA MNICHA stworzona została z myślą o osobach ceniących tradycyjne składniki oraz receptury. ZIOŁA MNICHA polecane na oczyszczanie organizmu,to specjalnie skomponowane składniki ziołowe wpływające korzystnie na funkcje eliminacyjne organizmu,szczególnie usuwanie nadmiaru wody oraz zbędnych produktów przemiany materii z organizmu.


KORZEŃ MNISZKA Z ZIELEM - roślina ta rozpowszechniła się już w średniowieczu i od razu została doceniona.Korzeń mniszka wspomaga trawienie oraz przyczynia się do prawidłowej pracy nerek.
ZIELE KRWAWNIKA - to jedno z najcenniejszych ziół o drobnych,białych kwiatostanach i przyjemnym,aromatycznym zapachu.Wspomaga prawidłowe funkcjonowanie nerek i układu moczowego,dzięki czemu wpływa korzystnie na funkcje eliminacyjne organizmu.
LIŚĆ POKRZYWY - roślina od dawna wszechstronnie użytkowana.
Wpływa korzystnie na funkcje eliminacyjne,szczególnie usuwanie nadmiaru wody z organizmu.

RECENZJA :
Jak wiecie - jestem wielką fanką wszelkich herbat ziołowych,dlatego z serią ZIOŁA MNICHA od razu się polubiłam :) Herbata w zależności od stopnia zaparzenia - ma przyjemny,ziołowy smak "mój ulubiony".
Z jednej torebki możemy uzyskać dwie herbaty.Co do jej działania,na pewno jest moczopędna - dzięki czemu Nasze nerki są oczyszczone,wspomaga również trawienie,co może być dużym plusem przy zdrowym trybie życia :) Przy jej regularnym użytkowaniu można się poczuć lekko i zdrowo :)
Moja ocena,to 6/6.

Spokojnego dnia Wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. uwielbiam herbaty, te ziołowe również :) z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie oczyszczenie od wewnątrz jest bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię wszelkie ziołowe kuracje oczyszczające , uważam że o ciało należy dbać także od środka

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zdecydowanie należę do drugiej grupy, nie obchodzę amerykańskich świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją i bardzo ją polubiłam :)

    kodeks-kosmetyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się napiła malinowej :D musimy się wybrać na herbatkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba już kiedyś pisałaś coś o tych ziółkach od mnicha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam,ale poprzednio było o herbacie na pracę jelit :)

      Usuń
  8. Chyba wszystkie herbaty tego typu działają moczopędnie ;/ nawet i owocowe nie tylko ziołowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. oczyszczanie jest bardzo zdrowe, lecz ja zdecydowanie wolę głodówki niż picie ziółek

    OdpowiedzUsuń
  10. It's good for my acid reflux and stomach problems.

    OdpowiedzUsuń