środa, 30 października 2013

Zapach mojego DOMU :)

Witam.
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie? Trzymacie się jakoś w tę zmienną,JESIENNĄ pogodę?
Tak,jak pisałam Wam wczoraj - nie czuję się najlepiej...Dzisiaj rano odwiedziłam aptekę i na własną rękę się kuruję - mam nadzieję,że niebawem wszystko wróci do normy :)

Wiele z Was pokazuje na łamach bloga swoje kolekcje produktów Yankee Candle :)
Nie chcąc pozostawać w tyle ZAPRASZAM Was do poznania zapachu a może zapachów mojego DOMU :)


Nie jest,to może pokaźna kolekcja,ale wpadłam po uszy i...wciąż się ona rozrasta :)


DOM oprócz MIŁOŚCIĄ i CIEPŁEM - powinien być również wypełniony ZAPACHEM :)

Co z asortymentu Yankee Candle wciąż mi się marzy "chyba dużo za dużo",ale zobaczcie same :

* WOSK

- MERRY MARSHMALLOW


- CHRISTMAS COOKIE


- SUGARED APPLE


- CRANBERRY ICE


Jest,to kilka WOSKÓW,które bardzo chciałabym mieć :)
O świeczce w słoju nawet nie marzę,bo same wiecie ile kosztują...

A jakie są Wasze marzenia dotyczące Yankee Candle? :)





29 komentarzy:

  1. To nie jest pokaźna kolekcja? Kochana, zwariowałaś! :D Chciałabym mieć tyle wspaniałości:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ja chciałabym mieć nawet połowę tego ;p
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Mam każdy z tych wosków, które chciałabyś mieć i wcale się nie dziwię, że Ci się one marzą ;)
    Sporą masz kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest spora! Ja również wpadłam po uszy i zakochałam się w woskach YC mam póki co 5 ale już czaje na inne zapachy i chyba pora na kolejne zamówienie. Woski uzależniają a w dodatku w mieszkaniu pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jeszcze ani jednego wosku nie mam w kolekcji :)
    więc dopiero jestem w tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę też zakupić te YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę odwiedzić sklep z tymi woskami przed świętami BN :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała kolekcja tylko pozazdościć mozna. zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pal właśnie CRANBERRY ICE niestety średnio mi sie podoba strasznie ostry zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna zaynakowana :) Mam te Twoje wymarzone łąp je szybciutko, widzę, że lubimy te same zapachy... Marzy mi się Eucalphtus i Mint Bark oraz Gingerbread, ale to niestety zapachy amerykańskei, postraam się je kupić na Ebay bo strasznie mnie kuszą :) a swoją drogą gdzie kuypiłaś to fajne puzderko z samplerami?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię woski YR ale nie kuszę mnie bardzo ;) Twój zbiór jest dość pokaźny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrówka :)
    świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem strasznie ciekawa tych zimowych YC, szczególnie pianki wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wosk cranberry ice! u mnie YC kroluja a mama smieje sie ze trace na to majatek i mam tyle zapachow jak w sklepie stacjonarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sugared apple mam i jest świetny:) mi się marzą wszystkie z dostępnego asortymentu:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Sugared Apple bardzo polecam, pachnie cudownie i jest idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zis z glade wąchalam granat z czyms tak- chyba jutro go kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, uwielbiam woski i świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń