niedziela, 27 października 2013

WISH LIST Listopad! :)

Dobry Wieczór Drogie Panie :)
Ostatni weekend PAŹDZIERNIKA powoli dobiega końca.
W Starachowicach było ciepło i słonecznie - a ja pomimo SZKOŁY spędziłam ten weekend na prawdę dobrze :) Mam nadzieję,że Wy również :*
Z racji tego,że LISTOPAD tuż,tuż,tuż...
Pomyślałam,że dzisiejszy post będzie poświęcony mojej WISH LIST na nadchodzący miesiąc...


1. RIMMEL - STAY MATTE - SOFT BEIGE - 200 - PODKŁAD!


2. EXCLUSIVE SPA - RĘKAWICZKI I SKARPETKI!


3. LUNCH BOX - gdyż nie mam w czym nosić kanapek do szkoły :p


4. SASZETKA - gdyż długopisy potrzebują swojego "domu" :)


5. AIR WICK - PEARL INFUSIONS - BIAŁY KWIAT WANILII - ŚWIECA!


6. AIR WICK - MULTIKOLOR - CZERWONE JABŁKO Z CYNAMONEM - ŚWIECA!



To są właśnie moje małe MARZENIA na nadchodzący miesiąc a jakie są Wasze? :) :*


 


22 komentarze:

  1. zainteresował mnie u Ciebie punkt nr 2, muszę sobie o nim poczytać więcej :) ja na razie mam wszystkiego w nadmiarze, także moim marzeniem na listopad jest nie kupowanie niczego ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w listopadzie nic nie kupuję oszczędzam na dzień darmowej dostawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie rękawiczki i skarpetki przydałyby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też właśnie planuję kupić ten podkład z Rimmela ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś się nie zastanawiałam,ale...hmmm no tak chciałabym zestaw korektorów do twarzy, dobry rozświetlacz,coś do układania włosów -żeby fryzura się trzymała a włosy pozostały miękkie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna lista:-D Sama dzisiaj kupilam sobie podklad na zimie i ciekawa jestem jak sie sprawdzi. Oprocz kapelusza z H&M, ktory musze dorwac w swoim rozmiarze, nie mam zadnych planow zakupowych i moge spokojnie rozpoczac plan oszczedzania:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te świeczki z pkt 5 są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świecę nr 5 widziałam w Tesco w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta świeczka z pkt 5 - nie widziałam jeszcze takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki lunch box to przydałby się i mnie :) w biedronce widziałam fajne ostatnio pojemniki, ale na jogurt lub mleko i płatki np.

    OdpowiedzUsuń
  11. ta pierwsza świeczka też mi się marzy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. oj lunchbox taaak!

    zapraszam na jabłkowego omleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny piórnik :) Miłej realizacji zakupowych planów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę też pomyśleć o jakimś sprytnym pojemniku na jedzonko do pracy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę kupić sobie granatowy cień do powiek albo w jakąś paletkę z niebieskimi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świece to i ja bym z chęcią u siebie widziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja będę się starała w listopadzie nie szaleć, w grudniu mam urodziny to sobie naszykuję listę haha :D może chociaż część się z niej spełni :)

    OdpowiedzUsuń