wtorek, 29 października 2013

RECENZJA - PHARMA CF - VENUS - ŁAGODZĄCY BALSAM PO GOLENIU I DEPILACJI!

Witam...
Stało się...Boli mnie głowa i męczy katar - już wczoraj wieczorem czułam,że dzieje się ze mną coś nie tak.
Mam nadzieję,że szybko pokonam,to wczesne stadium przeziębienia i nie rozłoży mnie na dobre...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMA CF : http://www.pharmacf.com.pl/ - ZAPRASZAM!


PHARMA CF - VENUS - ŁAGODZĄCY BALSAM PO GOLENIU I DEPILACJI! 200 ml / ok.7,00 zł

Łagodzący balsam do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej,
w szczególności miejsc podrażnionych goleniem i depilacją.
Skutecznie łagodzi wszelkie podrażnienia,przynosząc natychmiastowe ukojenie.
Balsam ma wyjątkowo lekką konsystencję,dzięki czemu łatwo się rozprowadza i szybko wchłania.











SKŁADNIKI AKTYWNE :

- OLEJEK KOKOSOWY :
głęboko nawilża i wygładza skórę,łagodzi podrażnienia
- MASŁO POMARAŃCZOWE :
odżywia,skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka
- WITAMINA E :
regeneruje naskórek i łagodzi stany zapalne


RECENZJA :
Z racji tego,że MASŁO DO CIAŁA,które w ostatnim czasie używałam powędrowało do Magdaleny,musiałam otworzyć nowy BALSAM DO CIAŁA i tym razem padło na ten od PHARMA CF.
Charakteryzuje się on delikatnym i przyjemnym "egzotycznym" zapachem,który pozostaje na skórze przez dłuższy czas.Ma lekką konsystencję,która sprawia,że BALSAM dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania nie pozostawiając na skórze tłustego filmu.Doskonale nawilża skórę,łagodząc przy tym podrażnienia i zaczerwienienia powstałe po depilacji - dzięki czemu nie doskwiera Nam uczucie dyskomfortu.Produkt godzien uwagi - gdyż jest również bardzo wydajny :)
Moja ocena,to 6/6.

Z pozdrowieniami :*

24 komentarze:

  1. Genialny produkt, również mam okazję go używać :) A ten zapach mmm cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować jak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku, ale myślę, że czas naprawić ten błąd...:-)
    _____________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja go znam, piękny zapach ;)

      http://xiness.blogspot.com/

      Usuń
  4. moja skóra jest wrażliwa i skłonna do podrażnień. kiedyś ypróbuję ten balsam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten balsam! Jest naprawdę świetny i rewelacyjnie koi podrażnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i bardzo go lubiłam, sprawdzał się.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kupic ten balsam koniecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go kupić, bo mam straszne podrażnienia po depilacji :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo możliwe że kupę :) Przystępna cena i z tego co mówisz bardzo fajny produkt :) Zapraszam do mnie :) Nowa notka http://divoces.blogspot.com/
    Pozdrawiam :) + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała wypróbować, bo doskiweiają mi podrażnienia po depilacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że warto go wypróbować. :) Może kiedyś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt :-) Może kiedyś się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować, często mamproblemy po goleniu :( może okaże się lekiem na to..

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Venus. Muszę kiedyś wypróbować ten balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kiedy balsam łagodzi podrażnienia , ja z takowymi zmagam się bardzo często .

    OdpowiedzUsuń
  16. z ciekawości muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam i zdecydowanie polecam! Jest delikatny i faktycznie nie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń