środa, 9 października 2013

RECENZJA - PAT&RUB - OTULAJĄCY BALSAM DO RĄK - KARMEL,CYTRYNA,WANILIA!

Dzień Dobry :)
Co u Was słychać Drogie panie? :)
W Starachowicach jest ciepło i słonecznie - razem z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ -
wybrałyśmy się na spacer - JESIENNE powietrze może być na prawdę relaksujące :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Spotkaniu Blogerek w Kielcach" od firmy PAT&RUB : http://www.patandrub.pl/ -
ZAPRASZAM!


PAT&RUB - OTULAJĄCY BALSAM DO RĄK - KARMEL,CYTRYNA,WANILIA! 100 ml / 45,00 zł


BALSAM DO RĄK zapewnia odżywczą pielęgnację i ochronę dla zmęczonej i suchej skóry dłoni.

Naturalne składniki użyte do skomponowania balsamu - odżywiają,nawilżają,zmiękczają,rozjaśniają,koją i uelastyczniają skórę dłoni.
Zapewniają ochronę przed czynnikami zewnętrznymi .
Lekka,aksamitna formuła sprawia,że balsam świetnie się wchłania.


KOMPOZYCJA :
- OLEJ KOKOSOWY : nawilża,wygładza i łagodzi
- MASŁO AWOKADO : natłuszcza,regeneruje i chroni
- EKSTRAKT Z CYTRYNY : rozjaśnia i odkaża skórę
- MASŁO Z OLIWEK : wygładza i koi
- KWAS HIALURONOWY : nawilża i chroni
- NATURALNA WITAMINA E : wygładza,ujędrnia,natłuszcza i nawilża
- INNE ROŚLINNE SUBSTANCJE NATŁUSZCZAJĄCE I NAWILŻAJĄCE

RECENZJA :
Jak tylko pomyślę o tym BALSAMIE DO RĄK - na mojej twarzy od razu pojawia się uśmiech :)
Fantastyczny zapach,który na długi czas pozostaje na dłoniach.
Lekka konsystencja,która sprawia,że balsam w zaskakującym tempie się wchłania.
Bardzo dobre nawilżanie,wygładzanie i uelastycznianie skóry rąk sprawia,że jego użytkowanie jest czystą przyjemnością :) Szkoda tylko,że cena do najniższych nie należy...
Nie mniej jednak moja ocena,to 6/6.

Z dzisiejszego spotkania z Gonią wróciłam z prawdziwie JESIENNYM upominkiem :


DZIĘKUJĘ :*

25 komentarzy:

  1. ciekawy balsam do rąk ;)
    wiele ostatnio o nim czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sobie wyobrażam ten wspaniały zapach...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sobie wyobrażam ten wspaniały zapach...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie piszesz recenzje! Masz świetnego bloga! Co powiesz na wspólną obserwacje?
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kremy pat&rub, sprawdzają się świetnie, są naturalne i mają bardzo praktyczne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam ich balsam do ciała, też otulający- uwielbiam zapach tej linii :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy, aczkolwiek cena jednak trochę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. musi naprawde mbosko pachniec!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi być obłędny :) a dzień jak mile spędzony dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zapach musi być nieziemsko piękny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. już sobie wyobrażam moje spierzchnięte i suche dłonie zimą i przydał by się taki kojący balsam

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym wypróbowała. :-) Ale cena troszkę nie ta, jak na krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznaję, że nie miałam nic z tej firmy, ale strasznie mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  14. oszałamiające połączenie;) karmel ahhh

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi kusząco, oj bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cena trochę przeraża ale może kiedyś się skusze:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jeden z balsamów do rąk Pat& Rub, ale niespecjalnie do mnie przemawia, przez zapach właśnie. Może innym razem trafię na coś bardziej" mojego". Herbaciara z Ciebie jak widzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam herbaty - w szczególności ziołowe :)

      Usuń
  18. fajny balsamik, ale jeszcze fajniejszy upominek :)) a to w słoiczku co to? Czyżby powidła ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,to syrop na przeziębienie,jak się nie mylę :)

      Usuń
  19. Jestem ciekawa tego balsamu do rąk - musi mieć śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam z P&R bogaty balsam do dłoni i moje spostrzeżenia są podobne - dawno nie miałam produktu z którego byłabym tak zadowolona

    OdpowiedzUsuń