wtorek, 15 października 2013

RECENZJA - PAT&RUB - ORZEŹWIAJĄCE MASŁO DO CIAŁA - POMARAŃCZE,GREJPFRUTY,ZIOŁA!

Dzień Dobry...
Dzisiejszy dzień nie będzie należał do moich ulubionych...
Pogoda nie dopisuje,humor również do najlepszych nie należy i sama nie wiem co ze sobą dzisiaj zrobić.
Czy Wy również miewacie takie dni?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Spotkaniu Blogerek w Kielcach" od firmy PAT&RUB : http://www.patandrub.pl/ - ZAPRASZAM!


PAT&RUB - ORZEŹWIAJĄCE MASŁO DO CIAŁA - POMARAŃCZE,GREJPFRUTY,ZIOŁA!
250 ml / 69,00 zł


Aromatyczna pielęgnacja dla przyjemności zmysłów!

Intensywnie nawilża,odbudowuje naturalną barierę hydrolipidową skóry,uelastycznia,wygładza i łagodzi.
Bogactwo i wysokie stężenie maseł oraz olejów roślinnych sprawiają,że nawet bardzo sucha skóra staje się nawilżona i uelastyczniona.Efekt zauważalny jest już po pierwszym użyciu.
Masło ma konsystencję tortowego kremu.Doskonale się rozprowadza i pozostawia na skórze nietłusty film ochronny.


KOMPOZYCJA :
- MASŁO SHEA : nawilża i zmiękcza
- MASŁO KAKAOWE : natłuszcza i uelastycznia skórę,łagodzi podrażnienia
- MASŁO OLIWKOWE : wygładza i koi
- OLEJ BABBASU : uelastycznia,nawilża,jest naturalnym filtrem UV
- SQUALANE : nawilża
- EKSTRAKT Z CYTRYNY : działa ujędrniająco i przeciwzapalnie
- NATURALNA WITAMINA E :   wygładza,ujędrnia,natłuszcza i nawilża
- GLICERYNA ROŚLINNA : nawilża
- INNE ROŚLINNE SUBSTANCJE NAWILŻAJĄCE I NATŁUSZCZAJĄCE


RECENZJA :
Hmmm...Bardzo się ucieszyłam,kiedy na Spotkaniu Blogerek w Kielcach otrzymałyśmy kosmetyki z PAT&RUB.Widząc w swojej torebce MASŁO DO CIAŁA na mojej twarzy pojawił się uśmiech,jednak tuż po jego pierwszym użyciu - znikł.Dlaczego? Jak dla mnie MASŁO ma zbyt intensywny ziołowy zapach.
Jest duszący a w pewnych momentach wywołuje u mnie mdłości "wybaczcie".
Połączenie owoców z ziołami nie jest dla mnie dobrym rozwiązaniem.
MASŁO jest gęste przez co ciężko się rozprowadza i okropnie wchłania...
Prawdą jest,że dobrze nawilża i odżywia,lecz jego zapach i konsystencja - skutecznie mnie zniechęcają.
Nie uczula i nie podrażnia,jednak od produktu za taką cenę oczekiwałabym czegoś znacznie lepszego.
Moja ocena,to 2/6.

Od jakiegoś czasu mam obsesję na punkcie świec zapachowych :)
Odwiedzając drogerie w pierwszej kolejności idę do działu ZAPACH DOMU.
Będąc w ROSSMANNIE zauważyłam nową kolekcję świec od Air Wick oraz Glade - chcę je wszystkie!

Ehhh...



23 komentarze:

  1. Jak przeczytałam początek orzeźwiające to już chciałąm zamawiać, uwielbiam to w kosmetykach, ale Twoje późniejsze słowa ucieszły mnie, uf zaoszczędze :D a co do świeczek ta serduszkowa musi bosko pachnieć, mm

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że są problemy z wchłanianiem. Miałam do tej pory tylko jedno masło z P&R i nie miałam z nim takich problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo bym chciała spróbować w końcu czegoś z tej firmy, może kiedyś będzie mi to dane, ale po Twojej recenzji wiem, że na pewno nie będzie to to masełko ;) nie kuś tymi świeczkami!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szkoda,że zapach ci się nie podoba.Ja mam krem do rąk o tym zapachu i go uwielbiam i z chęcią bym chciała wypróbować te masło :) Uwielbiam także gdy masło ma bardzo gęstą konsystencje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawia mnie zapach ;)
    a świeczki glade uwielbiam ;)
    aktualnie mam: only love ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach cytrusów uwielbiam. Zapach ziół również. Ale faktycznie takie połączenie może okazać się klapą.
    I to wchłanianie. Dla mnie to jedno z głownych kryteriów jakim się kieruje podczas zakupu tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. może nie masz bardzo suchej skóry... ja taką mam i masła z Pat&Rub świetnie ją koją. ale rzeczywiście dużo masła nie należy nabierać bo będziemy sie kleić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam odlewkę rewitalizującego i zaskoczył mnie, bo jest wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam że to masło okaże się rewelacyjne ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Masła Pat&Rub pachną dość specyficznie... Swego czasu w moje ręce wpadły próbki. Ich zapach przypominał cytrynowy płyn do mycia naczyń... Doprowadzał mnie do mdłości.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tam nadal jestem ciekawa tego masła, głównie jego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle zachwytów w koło Pat&Rub, a tu proszę. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziło to masło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również mam bzika na punkcie świec zapachowych:) A gęstych masełek wprost nie znoszę, więc na pewno nie kupię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że to masełko trochę zawiodło. Świece Glade bardzo lubię, na pewno pokuszę się o zakup jakieś z tych nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Konsystencja jest akurat dla mnie ok. Ale zapach nie do przyjęcia. Oj tak, świece i za mną chodzą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po Twojej opinii, coś czuję, że zapach również by mi się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi zapewne też ten zapach by się nie spodobał. Nie lubię aromatu ziół :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm, brzmi zachęcająco!

    Pozdr. Asia z fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę koniecznie nabyć te nowe świeczki w Rossmann , też ostatnio mam małego bzika na punkcie świeczek .

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej przypadły mi do gustu świeczki, zresztą P&R też FAJNE ;d;d ~~~~~~Pozdroooo ;))))

    OdpowiedzUsuń
  21. tak słabo.. myślałam, że to coś lepszego..nie żałuję, że w takim razie nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń