sobota, 12 października 2013

RECENZJA - LOREAL - IDEAL FRESH - ORZEŹWIAJĄCY TONIK OCZYSZCZAJĄCY!

Dzień Dobry :)
WEEKEND - u mnie rozpoczął się ciepłym i słonecznym PIĄTKIEM,który razem z "M" spędziliśmy na łonie natury - porządny spacer - tego mi było trzeba :)
Dzisiejszy dzień również zapowiada się bardzo przyjemnie,ale nie chcę zapeszać...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam z ciekawości - czy się u mnie sprawdził? Zobaczcie same :)

LOREAL - IDEAL FRESH - ORZEŹWIAJĄCY TONIK ODŚWIEŻAJĄCY! 200 ml / 14,99 zł


Stworzony dla cery normalnej i mieszanej,usuwa wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń,aby skóra była piękniejsza.
Orzeźwiający tonik o właściwościach oczyszczających tonizuje skórę i usuwa z niej wszelkie zanieczyszczenia,intensywnie ją odświeżając.
Odkryj skórę,która jest nie tylko czysta,ale także idealnie oczyszczona,świeża,jednolita.


RECENZJA :
Mam skórę tłustą i trądzikową,która potrzebuje na prawdę intensywnej pielęgnacji.
Tonik ten pachnie koniczyną - a zapach do najprzyjemniejszych nie należy...
Po zużyciu prawie całej butelki śmiem twierdzić,że tonik ma działanie jedynie odświeżające,gdyż oczyszczenia twarzy niestety nie zauważyłam...Pomimo zawartości alkoholu nie wysusza,nie ściąga i nie pozostawia na Naszej twarzy innych efektów ubocznych.Następnym razem,przy zakupie toniku będę się kierowała jego działaniem antybakteryjnym i redukcją trądziku niż tylko obietnicą odświeżenia i oczyszczenia,która w praktyce nie jest w pełni spełniona.
Moja ocena,to 3/6.

Wczorajszy dzień był na prawdę piękny,zobaczcie same...





Pan "M" :)
















Piwo przy zachodzie słońca smakuje najlepiej :)


Udanego weekendu Wam życzę :*

27 komentarzy:

  1. zdjęcia śliczne , ja nie umiem się napatrzeć na te kolorowe drzewa za oknem ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie sprawdził się tak do końca. Chyba jednak poszukam czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu nie używam toników. Ten kosmetyk zastępuje mi płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia, ja z toników przerzuciłam się na łagodne hydrolaty

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, wczorajszy dzień był cudowny :)
    śliczne zdjęcia ;)
    a toniku jeszcze nie miałam z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :-) Piękne widoki tam masz. Zazdroszczę. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z tej serii kupiłam tylko micela o którym czytałam same pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe miejsce wybrałaś :D ja lubię te drugi brzeg :) gdzie z oddali widać te mostki. Wieczór iście relaksacyjny odpoczywaj ile się da :D ja póki co na pełnych obrotach.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie widoczki.. :)
    ja miałam 3 produkty z tej serii z czego 2 szczypały mnie w oczy i raczej trzymam się od nich z daleka już teraz:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna złota jesień ,
    co do toniku to ja unikam takich z alkoholem , czasem jednak dam się skusić , wcale nie uważam aby ten składnik był pożyteczny i tak jak piszesz - w oczyszczaniu nie pomaga .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku też bym się napiła piwa :D Weekend w końcu jest !

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też było ładnie, za to dziś cały dzień mgła

    nie lubię toników z alkoholem,ale powinny wg mnie dokładnie oczyszczać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  14. Zdjęcia śliczne, ale z tej marki nic, co mieliśmy się u nas nie sprawdziło:(

    OdpowiedzUsuń
  15. No i klops. Właśnie poszukuję dobrze oczyszczającego toniku i miałam zamiar kupić właśnie ten i chyba się na niego jednak nie zdecyduję;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś mnie ten tonik nigdy nie kusił :) Zdjęcia piękne, uwielbiam takie spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesienny spacer :) Ja mam taki nawał w pracy że wychodzę rano wracam wieczorem i tegoroczną jesień oglądam na zdjęciach :(

    Toniku nie miałam, trzymam się płynu micelarnego i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia i przepiękny zachód :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wolę wodę różaną niż toniki.Zdjęcia śliczne szczególnie zachód słońca.

    OdpowiedzUsuń
  20. No szkoda, że się nie sprawdził, samo odświeżenie to zdecydowanie za mało..
    Buziole ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten tonik, ale stosuję go dopiero od kilku dni.

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda, że taki średniak.. ale zdjęcia piękne są :))

    OdpowiedzUsuń