poniedziałek, 14 października 2013

RECENZJA - LIRENE - YOUNG 20+ - PIANKA MYJĄCA DO TWARZY I OCZU!

Witam.
Co u Was słychać? Jak Wam minął weekend? :)
Mój był na tyle przyjemny i intensywny,że do tej pory nie pozwala mi o sobie zapomnieć :)
Pogoda dopisała,towarzystwo również a i atrakcji było co nie miara - na samą myśl,na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM !


LIRENE - YOUNG 20+ - PIANKA MYJĄCA DO TWARZY I OCZU! 150 ml / ok.17,00 zł


Skuteczna pielęgnacja w rytmie brazylijskiej samby!

Pianka myjąca do twarzy i oczu,to niezwykłe połączenie efektywnej pielęgnacji twarzy z egzotyczną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów.
Ekstrakt z guarany jest bogatym źródłem pobudzającej kofeiny,która orzeźwia i odświeża skórę.
Reguluje wydzielanie sebum i wspomaga regenerację tkankową.
Witamina.E działa silnie przeciwrodnikowo,poprawia elastyczność,wspomagając strukturę skóry i zapobiegając procesom starzenia.
Olej sezamowy koi podrażnienia i zaczerwienienia ,jednocześnie głęboko nawilżając skórę.


Poczuj atmosferę gorącego karnawału w Rio i przenieś się na kolorowy sambodrom w rytmie ognistej,zmysłowej samby! Buenos Dias!

UDOWODNIONE REZULTATY :
- 91% skutecznego oczyszczenia
- 77% odblokowania porów
- 99% odświeżenia i orzeźwienia skóry

RECENZJA:
PIANKA MYJĄCA DO TWARZY I OCZU - nie jest,to produkt,który należy do moich ulubionych.
Mając cerę tłustą i skłonną do trądziku potrzebuję kosmetyku - wyrazistego - który generalnie oczyści moją twarz z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń a przede wszystkim zredukuje trądzik.
PIANKI są jak dla mnie zbyt delikatne.
Ta PIANKA charakteryzuje się intensywnym zapachem,który jak dla mnie jest za mocny.
Za,to dużym plusem jest jej gęsta konsystencja :) Generalnie - produkt ten dobrze oczyszcza twarz z wszelkich zanieczyszczeń,pozostawiając ją czystą,odświeżoną oraz nawilżoną.
Szkoda,że nie ma działania redukującego trądzik,ale - nie można mieć wszystkiego.
Najważniejsze,że nie uczula,nie podrażnia oraz nie wysusza i nie ściąga :)
Serdecznie polecam - w szczególności dla osób,które nie mają problemu z trądzikiem - myślę,że będziecie bardziej zadowolone niż Ja.
Moja ocena,to 4/6.

Na DOBRANOC,chcę Wam pokazać swoją nową MIŁOŚĆ :)


KRUSZYNKA należy do siostry mojego "M" - zakochałam się w Niej od pierwszego wejrzenia :)


Pan "M" również poczuł instynkt opiekuńczy :)

Chciałabym,chciała...

DOBRANOC :*






33 komentarze:

  1. nie spotkałam sie jeszcze z ta pianką:)
    a kruszynka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. psinka słodziutka:))
    a jeśli chodzi o piankę, to z tego co piszesz to tez nie bardzo odpowiednia dla mojej skóry, ale korci mnie ją wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio polubiłam pianki do mycia twarzy, ale tej nie stosowałam. Jaka słodka i urocza Kruszynka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym z checia sprobowała;)
    jaki kochaniutki piesiu :!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna psinka :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no psinka zawładnęła tym postem, ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kruszynka jest cudowna:) A piankę polubiła, chociaż stosuję ją tylko do delikatnego oczyszczania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie tylko Ty się zakochałaś w tej kruszynce :)
    skradła moje serce :D
    o piance trochę czytałam, ale nie używałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę piankę, całkiem fajna jest, ale jednak wolę żele do mycia twarzy. A Kruszynka cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak pachnie :)
    Ja teraz używam pianki z synergen. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem bardzo tej pianki :D
    Kruszynka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam tą piankę, ale jeszcze nie otworzyłam - czeka na swoją kolej :)
    a psiak przesłodki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem kociarą, ale muszę przyznać, że ten psiak jest przesłodki.
    Pozdrawiam!
    Asia z Fashion4Ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodki psiak! :)

    A sama uwielbiam pianki do mycia twarzy, choć tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie słodziaczki, pieski są naj ;-)))) urocze;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. A już myślałam, że to Twoja psinka :)

    Piankę miałam dawno temu taką fioletową głęboko oczyszczającą z Clean&Clear i była całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzieś już czytałam o tej piance ;-) Aczkolwiek nie stosowałam ;-) Świetna ta psinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś piankę do mycia twarzy i spisywała się świetnie. :)
    Jaaaki śliczny piesio! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. O Jezusicku, jakie dzieciatko przepiekne!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaale uroczy piesiooooo, jejku jest słodziutki!
    Co do pianki, mam również mieszaną skórę, może kiedyś wypróbuję, jednak tak jak i Ty, bardziej wolę inną postać kosmetyku do mycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kruszynka jest cudowna! Takie szczeniaki zawsze rozczulają :)
    Pianka ma świetną konsystencję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kruszynka jest piękna. :-) A pianka bardzo mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  23. * * *dziękujemy za opinię««komenatarz««u mnie na blogu ;>> * * *

    OdpowiedzUsuń
  24. co tam pianka, jaka Kruszynka jest prześliczna :D prawdziwa kruszynka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja lubię pianki jedyne produkty ktore nie podrazniaja i nei mam wysypu :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej jaki on słodki ;) Mam tą piankę,ale ja nie lubię gdy produkty do mycia buzi mają na drugim miejscu SLS który może wysuszać.Używam go czasami ponieważ podoba mi się ta aplikacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też zdecydowanie wolę jak produkt oczyszcza gruntownie

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety produkty tego typu są dla mnie za lekkie - potrzebuję czegoś mocniejszego. A maleństwo przesłodkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale malutka kuleczka :) ciekawa ta pianka :))

    OdpowiedzUsuń