sobota, 5 października 2013

RECENZJA - HOOP - COLA!

Dzień Dobry  :)
Jak Wami mija weekend Drogie Panie ?
Ja niedawno wróciłam z pierwszych w tym roku szkolnym ZAJĘĆ :)
Jak było? Interesująco :)
Pytałyście jaki kierunek wybrałam...
Otóż uczę się na kierunku : Technik Ochrony Fizycznej Osób i Mienia :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Spotkaniu Blogerek w Kielcach" od firmy HOOP : http://www.hoop.com.pl/ - ZAPRASZAM!


HOOP - COLA! 500 ml / ok.3,00 zł


Napój gazowany,bardzo popularny wśród młodych ludzi.
HOOP - COLA,to największa Polska marka wśród napojów gazowanych typu "cola".
Zawiera kofeinę oraz wyciąg z orzeszków cola.
To unikalne połączenie oraz duży poziom nagazowania gwarantuje doskonały,niepowtarzalny smak napoju.


Moją małą pomocnicą w testowaniu HOOP - COLA była chrześnica Zuzia,która od czasu do czasu lubi napić się tego,czego nie powinna :)

RECENZJA :
Moim ulubionym trunkiem jest woda niegazowana oraz herbata ziołowa.
Napoje gazowane typu COCA COLA pijam okazjonalnie...
Dlaczego? Mój żołądek chyba by tego nie przeżył !
HOOP COLA ma zapach i smak podobny do oryginalnej COCA COLI i jakbym miała wybierać z pośród tych dwóch marek,to na pewno wybrałabym oryginał,ale zważając na fakt,że wszystko co słodkie Zuzi smakuje a uśmiech na jej twarzy po spróbowaniu HOOP COLA nie dawał żadnych wątpliwości,nie pozostaje mi nic innego,jak ocenić ten trunek pozytywnie.
Może nie będzie,to ocena najwyższych lotów,ale moja ocena,to 4/6.

A Wy Drogie Panie,jaki macie stosunek do napojów gazowanych?

Pozdrawiam :*

26 komentarzy:

  1. nie przepadam z napojami gazowanymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem lubię się napić. Ale to jak najdzie mnie ochota. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja nie lubię napojów gazowanych, bardzo rzadko pijam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Napoje gazowane pijam baardzo rzadko, ale troszeczkę nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omijam gazowane napoje szerokim łukiem - mój żołądek by tego nie przetrwał niestety;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię colę, pepsi jeszcze bardziej, ale piję je bardzo rzadko. Są mega nie zdrowe i kaloryczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznaję się bez bicia - wszystkie napoje słodkie i gazowane to moja zguba, jak kupię to wypiję, dlatego nie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również omijam gazowane napoje, ponieważ nie lubię uczucia "pełnego" brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię od czasu do czasu wypić coś gazowanego. Często sięgam właśnie po hop colę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piję tylko "okazjonalnie" wolę soki i mineralkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie cola jest najlepsza na.... kaca! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak tylko na kaca hehe , inaczej raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pije dużo za dużo napojów gazowanych i ciężko mi się od nich odzwyczaić;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie lubię napoje gazowane - ale taką Coca Colę piję raz na jakiś czas ;) Za to jestem uzależniona od wody gazowanej ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pijemy napojów gazowanych, a już na pewno nie dalibyśmy ich dzieciom:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Unikam takich wynalazków jak ognia .

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam do akcji Maliny PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Napoje gazowane typu coca-cola zawsze pomagają mi na wszelkie dolegliwości żołądkowe, niestety są bardzo niezdrowe...
    Piłam kiedyś hoop colę, jest całkiem dobra. Nawet spotkałam kiedyś wersję wiśniową:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć Zuzia.
    Tu Asia z Fashion4Ever.pl
    Jesteś moją mikołajkową parą. Chciałam zapytać, czy zrobiłaś już mikołajkowy profil kosmetyczny?

    Przy okazji chciałam Cię zaprosić do przejrzenia moich stronek - modowej, ale i podróżniczej btth.pl

    PS. Też pochodzę z świętokrzyskiego, a dokładnie z Kielc.

    OdpowiedzUsuń
  20. Za hoop colą nie przepadam jednak czuć podróbę,ale Zuzia jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń