poniedziałek, 28 października 2013

RECENZJA - EVELINE - MŁODE DŁONIE - NAWILŻAJĄCY PEELING DO RĄK Z EKSTRAKTEM Z WANILII!

Dobry Wieczór...
Przez ostatni weekend chyba przedobrzyłam z lekkim ubiorem - bo już mam katar...
Pogoda potrafi być na prawdę złudna - także ubierajcie się ciepło i dbajcie o siebie,bo o przeziębienie jest teraz na prawdę łatwo.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy EVELINE : http://eveline.pl/ - ZAPRASZAM!


EVELINE - MŁODE DŁONIE - NAWILŻAJĄCY PEELING DO RĄK Z EKSTRAKTEM Z WANILII! 75 ml / ok.9,00 zł


NAWILŻAJĄCY PEELING DO RĄK "8 W 1" - jest szczególnie polecany dla osób o przesuszonych,szorstkich i zniszczonych dłoniach.Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne doskonale wygładza skórę,niweluje uczucie suchości i szorstkości.
Przełomowa technologia YOUNG HAND & HYALURON długotrwale nawilża,odżywia i regeneruje.
Nadaje skórze aksamitną gładkość i miękkość w dotyku.


KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE "8 W 1" :

1. Skutecznie i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Niweluje suchość i szorstkość skóry.
3. Wygładza nierówności.
4. Głęboko nawilża i odżywia.
5. Intensywnie regeneruje i odmładza.
6. Przywraca sprężystość i elastyczność.
7. Rozjaśnia przebarwienia.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.

RECENZJA :
PEELINGU DO RĄK I STÓP używam regularnie i zważając na fakt,że zarówno moje dłonie jak i stopy mają skłonności do nadmiernego wysuszania oraz pękania - potrzebuję czegoś na prawdę dobrego,co przede wszystkim usunie martwe komórki naskórka,ale także nawilży i odżywi.
Niestety - PEELING DO RĄK z EVELINE zupełnie się u mnie nie sprawdził.
Ma on konsystencję podobną do kremu do rąk z delikatnie wyczuwalnymi drobinkami peelingującymi.
Przyjemny waniliowy zapach zachęca do użycia lecz samo działanie pozostawia wiele do życzenia.
Do jednej aplikacji potrzebuję sporej ilości produktu co czyni go mało wydajnym.
Owszem - jest widoczny delikatny efekt poprawy stanu skóry,ale jest on na tyle MAŁY,że moja skóra nadal jest przesuszona...Na pewno nie sięgnę po ten kosmetyk ponownie...
Moja ocena,to 1/6.

A Wy? Miałyście styczność z tym kosmetykiem?
A może macie inny "o niebo lepszy",który możecie mi polecić? :)

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. U mnie nawet nawet daje radę, ale rzeczywiście drobinki i ścieranie to on ma słabe. To może użyj sprawdzonego peelingu do ciała? A później mocno nawilżający kremik. Jeszcze nie spotkałam się z mocnym peelingiem do rąk, niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja TAK - polecam Ci peeling do rąk z SYNESIS - jest fantastyczny,ale i drogi :-/

      Usuń
    2. O tak ten od Synesis jest boski a tego jeszcze nie używałam:)

      Usuń
  2. Ja nigdy nie robiłam peelingu na dloni, a sorka raz.
    Ale z tym nie miałam stycznosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racie te drobinki są bardzo delikatne a szkoda ;(

    Ja uwielbia robić sobie peeling do rąk z cukru i oliwy z oliwek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale po Twojej recenzji nie kupię :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znamy tej marki, jakoś te produkty nas nie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  6. oo nie miałam...ale spodziewałam się czegoś lepszego po tej firmie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go i prawdę mówiąc bardzo go lubię, dobrze ściera martwy naskórek z dłoni, na stopach go nie używałam. Po jego użyciu skóra przynajmniej u mnie jest miękka, delikatna i ładnie pachnie :) Potem stosuję krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam inny krem z eveline do rąk z którego również nie byłam zadowolona bo był wodnisty

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie wykonywałam peeling dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie odpada już na wstępie, bo nie lubię zapachu wanilii :(

    OdpowiedzUsuń
  11. W życiu nie robiłam jeszcze peelingu dłonie hehe, jakoś mnie to nie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tego produktu, ale firmę owszem :P

    OdpowiedzUsuń
  13. No to totalny bubel. Ja też szukam jakiegoś fajnego peelingu do rąk, konkretnego zdzieraka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go, ale jeszcze nie stosowałam. Najlepszym i najłatwiej dostępnym peelingiem do dłoni jest zwykły cukier wymieszany z oliwką lub żelem pod prysznic. Ściera ładnie, szybko, jest tani i wszędzie dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam i wcale nie żałuję :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. to nie skorzystam z niego na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam, ale póki co stoi i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń