wtorek, 22 października 2013

RECENZJA - DR IRENA ERIS - NORMAMAT - KREM NAWILŻAJĄCY SEBO - NORMALIZUJĄCY!

Witam.
Drogie Panie - dzisiejszy post będzie poświęcony NOWOŚCI,która pojawiła się w asortymencie
DR IRENA ERIS : http://sklep.eris.pl/ - ZAPRASZAM!

DR IRENA ERIS - NORMAMAT - KREM NAWILŻAJĄCY SEBO - NORMALIZUJĄCY!
30 ml / 65,00 zł


KONSYSTENCJA I WCHŁANIANIE :
Lekka formuła sprawia,że krem dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania :)
ZAPACH :
Delikatny,przyjemny,relaksujący - po prostu KOBIECY :)
PRZYJEMNOŚĆ STOSOWANIA :
Krem zachwycił mnie swoim działaniem :)
Nie pozostawiając na skórze tłustego filmu doskonale ją nawilża a przy okazji na tyle dobrze trzyma w ryzach,że żadne błyszczenie "którego już nie ma" nie jest w stanie popsuć mojego dobrego nastroju :)

Luksus odkrywania piękna...

















* Moja recenzja bierze udział w KONKURSIE organizowanym przed Dr Irena Eris :)

Słonecznego popołudnia Wam życzę :)

16 komentarzy:

  1. Piękne opakowanie i jeszcze lepsze działanie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję,że uda Ci się wygrać :) produkt wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, super :) dziękuję za zgłoszenie, 20 lub 21 listopada prześlę Ci adres i zainteresowania Twojej pary ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem :). Moja skóra strasznie się błyszczy, więc chyba krem byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Iris uczuliło kilkukrotnie, więc nie dotykam :P

    Pozdrawiam
    Asia / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba najlepsza, najbardziej profesjonalna z polskich marek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysłowa Ty ;)) fota z liściem wymiata hehe;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super recenzja;)
    Jednak jak dla mnie nieco drogo;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dziś także pojawiła się jego mini recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. i taki kremik mi się podoba, jak będę mieć okazję, to po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń