piątek, 18 października 2013

RECENZJA - BATH AND BODY WORKS - BLOSSOM FLEURS - MGIEŁKA ZAPACHOWA!

Hello :)
W Starachowicach rozpoczął się deszczowy PIĄTEK...
Razem z Mamą mamy w zamiarze pieczenie SZARLOTKI - na ciepło,z herbatą - PYCHA !
Sobotę i niedzielę spędzę w szkole - mam nadzieję,że te dwa dni upłyną szybko i miarę przyjemnie.
A Wy,jakie macie plany na WEEKEND? :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Spotkaniu Blogerek w Kielcach" od firmy BATH AND BODY WORKS :
https://www.facebook.com/bathandbodyworkspolska - ZAPRASZAM!



BATH AND BODY WORKS - BLOSSOM FLEURS - MGIEŁKA ZAPACHOWA! 236 ml / 49,00 zł


MGIEŁKA ZAPACHOWA do ciała o zapachu KWIATU WIŚNI.
Lekka,orzeźwiająca mgiełka pozostawia skórę - przyjemnie pachnącą!

NUTY ZAPACHOWE :

- NUTY GŁOWY : śliwka,gruszka i jabłko
- NUTY SERCA : mimoza,tuberoza,lilia,płatki róży kyoto,kwiat japońskiej wiśni
- NUTY BAZY : drzewo sandałowe,ambra,paczula,cynamon,himalajski cedr,piżmo,wanilia,mech dębowy

RECENZJA :
Jak dobrze wiecie MGIEŁKI ZAPACHOWE nie zastąpią Nam ani wody toaletowej,ani wody perfumowanej a tym bardziej samych perfum...Moim zdaniem nadają się tylko i wyłącznie do szybkiego odświeżenia ciała.MGIEŁKA,którą miałam i mam okazję używać charakteryzuje się bardzo delikatnym,przyjemnym zapachem,który wodzi za nos nie tylko Kobiety,ale również Mężczyzn.
Bardzo dobrze wpasowuje się w zapach ciała,tworząc z nim oszałamiającą mieszankę,która dodaje pewności siebie :) Zapach może nie utrzymuje się długo,ale jest na tyle zmysłowy,że każda Kobieta powinna mieć taki kosmetyk zawsze przy sobie :) Jedynym minusem może być cena,która mogłaby być odrobinę niższa.
Moja ocena,to 4/6.

Drogie Panie!
Wciąż trwają zapisy na "MIKOŁAJKOWE spotkanie przy KAWIE",które odbędzie się 06.12.2013 w Starachowicach - jeżeli macie ochotę się spotkać - ZAPRASZAM !

ZAPISY : justyna.trelinska@poczta.onet.pl !




24 komentarze:

  1. koniecznie daj nam popatrzeć na szarlotkę, mniamm pycha;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnej mgiełki z BBW, chyba od mgiełek wolę perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś nigdy nie używałam mgiełek, wolę psiknąć się raz a dobrze perfumami;) ale mi narobiłaś smaku na szarlotkę na ciepło i do tego kuleczka lodów waniliowych mm w sam raz na poprawę humoru w taką zimnicę jak dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem w tej mgiełce zakochana <3 Lecą do mnie już następne mgiełki B&BW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i ja jestem w niej zakochana:) Zapach bardzo mój:)

      Usuń
  5. nie miałam jeszcze tej mgiełki, ale musi ładnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubię mgiełki, szczególnie latem, to prawda, są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wersję Paris Amour i bardzo ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś wolę perfumy niż mgiełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście, centa trochę wysoka, ale mgiełka wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zgrałyśmy się z pisaniem notek o mgiełce z B&BW ;)

    Tego zapachu nie miałam, ale mgiełki te - uwielbiam! Niestety, ich cena jest teraz wyższa i wynosi 59 zł a nie 49 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jak na mgiełkę cena trochę za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam takiej mgiełki:) Pozdrawiam i udanego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę mgiełkę i bardzo ją lubię, długo się utrzymuje jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię mieć mgiełkę w torebce :) zawsze pod ręką :)

    Chciałabym być na takim spotkaniu, atmosfera musi być niesamowita, no ale gdyby było trochę bliżej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię mgiełki, ale fajnie jak są dopasowane do perfum.
    Sama uwielbiam zapach kwiatu wiśni (jak każda osoba, co ma fioła na punkcie Japonii). A firma Bath&Body Works coraz bardziej mi się podoba - mają mnóstwo linii zapachowych (i fajne gadżety) plus kolekcje limitowane. Zaczynają wygrywać u mnie z Body Shopem :) Ostatnio kupiłam u nich odświeżacze powietrza - wtyczki elektryczne w fajnych kolorach - fioletowym i zielonym :)

    Pozdrawiam,
    Asia z fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Mgiełki od Bath and Body Works bardzo mnie ciekawią, :-) Nie mam okazji, aby sobie kupić, więc ciekawość mnie zżera. ;-) Lubię po kąpieli spryskać się mgiełką, fajnie potem pachnie piżama. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię mgiełki szczególnie latem :) Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jetem ciekawa mgiełek z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna mgiełka, przydałaby mi się na półce :))

    OdpowiedzUsuń