czwartek, 3 października 2013

RECENZJA - BARWA - EDYCJA LIMITOWANA - MYDŁO W KOSTCE! + Nowości w mojej szafie :)

Hello :)
Dzisiejsze przedpołudnie spędziłam z mamą - na zakupach :)
Planem początkowym był zakup butów - dla mamy a plan końcowy wyszedł następująco :
- buty dla mamy + sweter,komin i sukienka dla mnie :)
MAMO - DZIĘKUJĘ :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy BARWA : http://www.barwa.com.pl/ - ZAPRASZAM!


BARWA - EDYCJA LIMITOWANA - MYDŁO W KOSTCE!

- Niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy mydła są dostępne w regularnej sprzedaży i ile kosztują.

MÓJ PODZIAŁ :
- Mydło KREMOWE.
- Mydło BRĄZOWE.
- Mydło RÓŻOWE.

Czemu służy mój PODZIAŁ?
Mydła oprócz papierowej banderoli z napisem :
EDYCJA LIMITOWANA nie posiadają żadnej
informacji na swój temat - a szkoda,bo będę je chwaliła :)




Ku swojej uciesze miałam do dyspozycji aż dwa zestawy tych mydeł z czego bardzo,ale to bardzo się ucieszyłam :) Jestem ogromną fanką mydeł w kostce i towarzyszą one każdej mojej kąpieli :)

 Wszystkie mydła charakteryzują się delikatnym,przyjemnym zapachem :)
W kontakcie z wodą rewelacyjnie się pienią,dzięki czemu po kąpieli Nasze ciało jest nie tylko idealnie oczyszczone,ale również nawilżone,miękkie i pachnące :)MYDŁO KREMOWE jest typowym klasykiem. MYDŁO BRĄZOWE zawiera drobiny brokatu,które po kąpieli zostają na skórze - wygląda,to fenomenalnie,choć efekt nie jest zbyt trwały.Jednak moim faworytem jest MYDŁO RÓŻOWE,które ma w sobie drobinki peelingujące,które zdzierają lepiej niż nie jeden peeling!


Mój apel do firmy BARWA jest następujący :

PROSZĘ O WPROWADZENIE TYCH MYDEŁ DO REGULARNEJ SPRZEDAŻY - SĄ FENOMENALNE!

Moja ocena,to 6/6.

Przejdę teraz do dzisiejszych ZAKUPÓW,które w całości zawdzięczam swojej mamie :*


- BAZAR - NN- Sweter! 35,00 zł
- BAZAR - NN - Komin! 12,00 zł


- SH - TOP SHOP - Sukienka! 5,00 zł

Spokojnego popołudnia oraz wieczoru Wam życzę :*






26 komentarzy:

  1. Kurcze szkoda że nie wiesz gdzie można te mydełka kupić. Ja ma m z tej firmy siarkowe mydełko które zachwalam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię mydeł w kostce, wszystkie oddaję mojemu TŻ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię mydła w kostce, ale żal mi ich używać. :-) A zakupy od mamy są świetne. Sukienka do legginsów będzie ładnie wyglądała, do tego cardigan i botki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin mnie całkowicie oczarował:) Moje kolorki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za mydełkami w kostce, ale to różowe wygląda przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadałam za mydłami, wolałam żele ale od czasu jak dostałam te mydła zapomniałam o żelach, nawet najładniej pachnących :) Te mydełka są genialne i tak mnie zaciekawiłaś mydełkiem różanym że dzisiaj je rozpocznę, bo na razie zaczęłam testy od mydła kremowego i już wiem że muszę mieć kolejne u siebie, są świetne:)

      Usuń
    2. Ooo to widzę, że muszą być naprawdę dobre! :)

      Usuń
  6. Też mam te mydełka, otrzymałam w ramach współpracy z Barwą. Pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także jestem zadowolona z tych mydełek ;) Śliczny sweterek muszę się sama wybrać na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają te mydełka :-) Co prawda nie przepadam za tymi w kostkach, używam jedynie z Białego Jelenia do mycia pędzli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam.. :)
    świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może Barwa zareaguje na Twój apel !
    komin piekny

    OdpowiedzUsuń
  11. mydełka prezentują się cudnie - kupiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak narazie Barwę znam tylko z genialnej serii siarkowej, którą wprost ubóstwiam :D ale te mydełka brzmią tak cudownie, że na ślepo podpisuję się pod Twoim apelem o ich regularną sprzedaż :D

    a co do mydełek uwielbiam je, może i Tobie przypadną do gustu
    https://www.facebook.com/VeggieBubbles

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za mydłami w kostce, ale o tych czytałam same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z miłą chęcią bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mydełka z Barwy bardzo lubię , nie suszą tak skóry jak inne .

    OdpowiedzUsuń
  16. super zakupy :) oj chętnie bym te mydełka wypróbowała ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłabym sobie takie sweterek ;)
    Pierwszy raz widzę te mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jakoś nie przepadam za mydłami w kostce ;)
    A sweterek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo mydełka wydają się być czym dla mnie! Uwielbiam. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem strasznie ciekawa tych mydeł, wydają się być świetne :)

    OdpowiedzUsuń