poniedziałek, 7 października 2013

RECENZJA - AVON - WARM VANILLA & FIG - PŁYN DO KĄPIELI! + Nowości :)

Hello :)
PONIEDZIAŁEK - tym razem okazał się dla mnie przyjemnym dniem :) Dlaczego?
Temperatura na zewnątrz była na tyle przyjazna,że z przyjemnością zaczerpnęłam świeżego powietrza a kilka pozytywnych wydarzeń przywołało uśmiech na moją twarz :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który pokochałam od pierwszej...kąpieli :)

AVON - WARM VANILLA & FIG - PŁYN DO KĄPIELI! 500 ml / ok.10,00 zł


WANILIA i FIGA - apetyczny sposób na wieczorną kąpiel.
Rozkoszuj się nią w puszystej pianie przepełnionej słodyczą :)
Obudź zmysły !


RECENZJA :
Cóż tu dużo pisać?! AVON ma u mnie dużego plusa za ten PŁYN DO KĄPIELI :)
Dlaczego? Jego zapach jest śliczny! Mogłabym wąchać go bez końca :)
Płyn jest rzadki,ale i wydajny gdyż już niewielka ilość w połączeniu z wodą daje pachnącą pianę :)
Kąpiel z jego udziałem jest czystą przyjemnością,która nie tylko oczyszcza,odświeża,ale i relaksuje.
Nie uczula,nie podrażnia - na pewno będę o nim pamiętała przy najbliższych zakupach :)
Moja ocena,to 6/6.

Z racji dobrej pogody,wybrałam się dzisiaj z mamą na zakupy - z czym wróciłam do domu?


- PEPCO - Poduszka! 14,99 zł
- PEPCO - Ramka na zdjęcia! 4,99 zł
- PEPCO - Skarpetki! 4,99 zł

W ramach KONKURSU w,którym będę brała udział do przetestowania otrzymałam :
http://drirenaeris.com/ - ZAPRASZAM!


Jutro 08.10.2013 - razem z "M" będziemy obchodzili 3 - rocznicę Naszego związku :)
Z racji tego,że "M" jutro wyjeżdża zawitał dzisiaj do mnie z UPOMINKIEM :):*


Mój przyjemny PONIEDZIAŁEK dobiega końca :)
A jak Wam minął dzisiejszy dzień? :)






30 komentarzy:

  1. ten płyn musi pachnieć niebiańsko :)
    gratuluję Waszego jutrzejszego święta :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyny z Avonu bardzo wysuszają moją skórą. Bardzo miła niespodzianka od Twojego "M". :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno, dawno temu kochałam te płyny za piękny, oryginalny zapach, ale do czasu... gdy zauważyłam jak bardzo wysuszyła mi się po nich skóra :(
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję rocznicy :)

    lubię te płyny z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooojej jak romantycznie róże i czekoladki ♥
    Szkoda że mój chłopak tak rzadko daje mi kwiaty :/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje rocznicy!! :) piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować :)
    piękne kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne kwiaty :D
    A co do płynów do kąpieli- niedługo pozbywam się wanny więc sobie ich nie poużywam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O płynie słyszałam już od dawna ale moją uwagę przykuła ramka z pepco! Czy to nowa kolekcja? :)

    Zapraszam do mnie na projekt denko: http://imrebelangel.blogspot.com/2013/09/wrzesniowo-sierpniowe-zuzycia-czyli.html i dzisiejszą recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piekne roze :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te płyny do kąpieli z Avonu. Nie tylko za zapachy ale również za gęstą pianę :) Świetna poduszka, chyba muszę zajrzeć do Pepco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jaki dawniej był szał na te płyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony płyn z tej serii to biała lilia! Jedna nakrętka, a pachnie jak w ogrodzie. Lubiłam też żurawinowy i jagodowy, ale one się chyba już nie pojawiają w katalogach.

    Poduszka z mostem brooklińskim... Uwielbiam ten most! W ogóle uwielbiam Nowy Jork. Jak będziesz miała chwilkę, to zapraszam do przeczytania moich dwóch postów - o słynnych domkach i zakupach w NYC:
    http://fashion4ever.pl/greetings-from-new-york-city-part-one-famous-houses/
    http://fashion4ever.pl/greetings-from-new-york-city-part-two-shopping/

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam zakupy w pepco ;) A płyny z Avonu dawniej kupowałam :) Teraz mam innych faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam płyny do kapieli z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy :) fajny musi być ten płyn :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna podusia i gratuluję 3 rocznicy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam avonowe płyny!
    gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  19. To zapach musi być zniewalający :D
    Gratuluję 3-ciej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze jak patrzę na czyjej zakupy w pepco żałuję że w pobliżu nie mam jednego bo też bym latała na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta ramka z PEPCO świetna! Poduszka zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze kilka lat temu te płyny były prawdziwym hitem (:
    najbardziej lubiłam arbuzowy, ciekawe jak spisują się teraz
    gratuluję 3 lat, oby wiele wiele wiecej :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja niestety nie mam dostępu ani do Avon ani do Pepco

    OdpowiedzUsuń
  24. No Kochana gratuluję 3 rocznicy :) Mi z moim Mężem w tym miesiącu minie 4 lata jak jesteśmy po ślubie ;) Miałam kiedyś ten płyn do kąpieli ale o innym zapachu i byłam bardzo z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna poduszka!i gratuluje oczywiście rocznicy!!dużo dużo miłości:)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń