piątek, 25 października 2013

RECENZJA - ASTOR - COLOR VISION - EYE PALETTE - 710!

Dzień Dobry :)
Mamy PIĄTEK - weekendu początek :)
Choć SOBOTĘ i NIEDZIELĘ spędzę w szkole,to i tak jestem szczęśliwa :)
Splot pozytywnych wydarzeń dodaje mi sił i sprawia,że się uśmiecham.
Wam również życzę dużo UŚMIECHU - ni tylko na weekend,ale na każdy następny dzień :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od Drogerii Internetowej "eZebra" : http://ezebra.pl/ - ZAPRASZAM!



ASTOR - COLOR VISION - EYE PALETTE - 710! 7,90 zł

KLIK !!!


Kompozycja czterech idealnie dopasowanych,stylowych odcieni o innowacyjnej formule zawierającej aloes i minerały.Dzięki nim stworzysz elegancki,ponadczasowy makijaż i w łatwy sposób uzyskasz efekt
"smokey eyes" :)

Perfekcyjny efekt utrzymuje się przez cały dzień.
Cienie nie blakną,nie ścierają,nie osypują i nie zbierają w kącikach oczu.
Na powiekach rozprowadzają się jedwabiście miękko, nie wysuszając ich.
Pięknie podkreślają oczy a dzięki małym połyskującym drobinkom cudownie je podkreślają.












* Dziękuję mojej bratowej Agnieszce za możliwość udostępnienia jej zdjęć :*

RECENZJA :
Paletka cieni,którą otrzymałam od Drogerii Internetowej "eZebra" idealnie wpasowała się w moje gusta.
Większość z Was wie,że moją ulubioną kolorystyką są właśnie odcienie szarości,dzięki którym wykonuję makijaż nie tylko dzienny ale również wieczorowy - są uniwersalne i ponadczasowe.
Te z ASTOR spełniają zapewnienia producenta - są trwałe - nie blakną,nie ścierają,nie osypują i co najważniejsze - nie zbierają w kącikach oczu.
Są na tyle miękkie,że ich aplikacja jest czystą przyjemnością a jak wyglądają :)
Jak dla mnie - bajecznie :)
Moja ocena,to 6/6.

Wczorajszy dzień obfitował nie tylko w przyjemne wydarzenia,ale również w UPOMINKI,które otrzymałam od mojego "M" :


DZIĘKUJĘ :)
Udanego weekendu Drogie Panie :*

26 komentarzy:

  1. To zestawienie kolorystyczne to drugie po brązach/beżach moje ulubione kolory :) a cienie Astor uwielbiam za trwałe kolory, które też bez bazy trzymają się długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta drogeria ma niesamowicie niskie ceny i tak bogaty asortyment, że nie wiadomo na co się zdecydować:D Też się przymierzam do zakupów u nich, ale to na spokojnie, bo muszę mieć sporo czasu żeby wszystko pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Twój M to prawdziwy romantyk. I na dodatek wiedział co kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o ten zestaw samplerów...wiedziałam! Zostałam poinformowana, aby nie kupować, bo Twój M. chce Ci zrobić niespodziankę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą jak zobaczyłam wiadomość na fejsie, to myślałam, że chce na mnie nawrzeszczeć, że wciąż jakieś paki sobie wysyłamy. ;-) A tu taka niespodzianka. Ma gest. Mój to prędzej sczeźnie, aniżeli zrobi dla mnie takie coś.

      Usuń
  5. A ja jakoś słabo się czuję w szarościach na powiece.. Ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona:) A prezent piękny ♥ Żeby mój chłop był taki domyślny.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę upominku! ;)
    a makijaż śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Astor to bardzo dobra firma :)
    Nieno, a ten prezent z YC... Zazdroszczę! Szczęściara!!! Twój M wie, co dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię szarości :) czuję się wnich bezpiecznie. No ale kochana, ja jestem pod wrażeniem prezentu, który otrzymałaś :) widzę tam swoich ulubieńców <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tą paletkę ma moja siostra i czasem podkradam ją jej:) a ta upominek to ja tez chce dostać:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent!:) Miałam kiedyś cienie Astor, ale nie byłam w pełni z nich zadowolona i poszły w świat:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cień raczej nie w moich kolorkach (chociaż bardzo podoba mi się sposób, w jaki "pomieszałaś" kolorki na powiece), ale upominek ...pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co dzisiaj w szkatułce hmm ;>> ladnie wyszło, jakie rzęski wow ;>>

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj Twój Tżet jest świetny ;)
    Piękne cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne wybór :) teraz będziesz się mogła długo relaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw zapachów:) I miło, że jesteś zadowolona z cieni...

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również lubie szarości na powiekach.
    ładny makijaż :)
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zestaw z YC. Z chęcia bym widziała taki i u siebie:) Muszę poprosić chyba św. Mikołaja:D

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja właśnie wole czerwień na pazurkach :)

    świetne są te świeczki, zazdroszczę :)

    może będziesz chciała wziąć udział w moim konkursie? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam bym żeby mój TŻ kupił mi taki zestaw zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń