czwartek, 17 października 2013

"MIKOŁAJKOWE spotkanie przy KAWIE" !

Dzień Dobry :)
Drogie Panie - wczoraj wieczorem w mojej głowie narodził się pomysł :)
Pomimo iż 31.08.2013 w Starachowicach odbył się :
"Zlot Świętokrzyskich Blogerek",chciałabym spotkać się z Wami ponownie :)


Dlatego chcę zorganizować : "MIKOŁAJKOWE spotkanie przy KAWIE" !!!

- Spotkanie miałoby miejsce 06.12.2013 w Starachowicach!
 
- Liczba miejsc mocno ograniczona,gdyż chcę się zamknąć w 8-10 osobach !!!

- Do 27.10.2013 chciałabym skompletować wstępną listę uczestniczek spotkania.

 - Do 31.10.2013 podam ostateczną informację czy spotkanie się odbędzie.

- Zainteresowane osoby proszę o kontakt : justyna.trelinska@poczta.onet.pl - z dopiskiem MIKOŁAJKI!

P.S Bardzo proszę o o przemyślane zgłoszenia,gdyż spotkanie będzie miało miejsce w PIĄTEK!
Ze wszystkich zgłoszeń to JA wybiorę 8-10 osób,które wezmą udział w SPOTKANIU.

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Niestety odpadam, życzę Wam dziewczyny udanego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, życzę miłego spotkania;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. już pisałam na fb,ale się powtórzę
    rewelacyjny pomysł !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że to piątek bo chętnie bym się pojawiła na kawce w Starachowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna sprawa, ale mam za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. szkoda, że mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie dam rady, ale pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym tylko miała bliżej to bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę. :-) U nas w opolskim nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama bym przyjechała, ale daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajowy pomysł.
    Jak będzie się działo coś w Kielcach, to daj znać. Może akurat będę u rodziców :)

    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem za :)
    Bardzo chętnie pojawiłabym się:)

    OdpowiedzUsuń