środa, 23 października 2013

Chwalę się :)

Drogie Panie...
Co u Was słychać? :)
U mnie wszystko w porządku - słońce dodaje mi siły,którą mogłabym się z Wami podzielić :)
Przede mną FANTASTYCZNY weekend i mam nadzieję,że wszystko pójdzie po mojej myśli -
trzymajcie proszę kciuki :*
Dzisiejszy post będzie poświęcony przesyłkom,które w ostatnich dniach u mnie zagościły :)

Zaczynamy :

- Pierwsza przesyłka jest od mojej Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!



Aniu - nie pierwszy raz nie wiem,jak Ci DZIĘKOWAĆ :*

- Druga przesyłka WYMIANKOWA z Magdaleną : http://blizniaczki09.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


- Trzecia przesyłka z nową WSPÓŁPRACĄ z firmą EQULIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!


Tydzień rozpoczął się bardzo przyjemnie - czekam na więcej :)
Pozdrawiam :*

28 komentarzy:

  1. Ale Ci fajnie, mam nadzieję, że wkrótce doczekamy się recenzji tego co dostałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo fajnych paczek :) będziesz miała co testować Kochana, czekam na recenzje w takim razie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, nie mogę się doczekać opinii o masce Equilibra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zwykle tyle nowości. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dużej mierze,to Twoja zasługa - DZIĘKUJĘ :*

      Usuń
  5. ile nowosci i jakich wspaniałych !! ostatnia firma , wlasnie jestem po pierwszym uzyciu ich maseczki! nie moge sie nadziwic jak jest wspaniałą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocno trzymam kciuki za wspaniały weekend,mam nadzieję że będzie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra zdobycze, wosk YC sama bym chciałą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ta samą maskę do włosów. Próbowałaś już jej?

    OdpowiedzUsuń
  9. mój weekend zaczyna się jutro <3
    strasznie zazdroszczę wosku z yc, też chcę ;c
    i gratuluje współpracy z świetną firmą- właśnie mam na włosach ich kosmetyk ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza najfajniejsza, farciara z Ciebie, takie skarby;>>

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne przesyłki do ciebie przyszły.
    Do mnie tez equlibra zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale smakołyki!
    Firmy EQULIBRA jeszcze nie znam, testuj i opowiadaj jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe przesyłki , miło takie dostawać , zwłaszcza z Equilibra .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe nowości, jedna paczuszka nawet pojawiała się pod taką samą postacią u mnie, a jest to maska do włosów z equilibra. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję po stokroć za miły komentarz;>>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ho ho ho, ale skarby :)

    Buziaki,
    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń