sobota, 28 września 2013

Shopping :)

Hello :)
SOBOTA - Pierwszy Dzień Szkoły mam już za sobą :)
Choć wybrany przeze mnie kierunek do łatwych i przyjemnych nie należy - to wierzę,że dam sobie radę a Was proszę o trzymanie za mnie kciuków :*
Dzisiejszy post będzie poświęcony ZAKUPOM,jakie poczyniłam w ciągu ostatniego miesiąca :)
Odrobinę się tego zebrało,dlatego chcę Wam pokazać co NOWEGO się u mnie znalazło :*


Zacznę jednak od PACZKI,którą dostałam od Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!


Aniu - DZIĘKUJĘ :*

I czas na moje ZAKUPY :


Dwie z pośród pięciu torebek,które kupiłam w hurtowni internetowej : http://torebkihurt.pl/ :
- większa : 23,06 zł
- mniejsza : 9,84 zł


- BIEDRONKA - Książka! 24,99 zł


- KIOSK - SHAPE! 13,99 zł


- NATURA - C-THRU - Woda toaletowa! 24,99 zł
- DROGERIA w STARACHOWICACH - MAX FACTOR - Podkład! 26,99 zł
- ALLEGRO - YANKEE CANDLE - Wosk! 4,50 zł


- AVON - Płyn do kąpieli! 5,99 zł
- AVON - Żel pod prysznic! 5,99 zł
- SKLEP CHIŃSKI - Szkatułka! 2,50 zł


- HEBE - Pędzelek do cieni! 5,99 zł
- HEBE - Tusz do rzęs! 14,99 zł

To by było na tyle :)
Kupiłam również kilka rzeczy do BOX'a,którego powoli kompletuję - ale zostaną one tajemnicą :p


41 komentarzy:

  1. super zakupy, ale torebki ! wow :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy jak i paczka. ;3
    Powodzenia w nauce, wierze, że uda Ci się. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkatułka dla Szkatułki :) sporo nowości..miłego z nimi obcowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) A jak te torebki są wykonane?? Bo cena śmiesznie niska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebki są dobrej jakości :) Z pięciu,które kupiłam,tylko jedna "ta mała czarna" ma delikatną wadę,którą widać na zdjęciu.

      Usuń
  5. widzę gazetę z płytą Ewy! Zapraszam Cię to wzięcia udziału w wielkiej metamorfozie, którą organizuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałaś :) a ja o gazecie zapomniałam :( kurcze może jeszcze gdzieś na tygodniu ją dorwę. Zapach perfum jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nabytki :D
    Podkład z MF jest jednym z moich ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta większa torebka :)
    Za szkołę trzymam kciuki, z pewnością dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę się tego uzbierało. :)
    Powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale tanie torebki,super :) pozostałe zakupy świetne,paczka od Ani również (widzę moje ulubione perfumki na lato Far Away Bella)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki kierunek wybrałaś? ;-)
    Fajne zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten podkład ale chyba mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy! Bardzo podoba mi się ta duża torebka;) Miałam ten sam podkład z Max Factor, świetny był:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, ładnie się obkupiłaś :) Powodzenia w kształceniu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale zakupy :)! Ciekawa jestem nowej płyty Ewki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ostatnio zamawiałam torebki i w ostatniej chwili zrezygnowałam z takiej jak ta Twoja mniejsza i teraz żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zakupy! :) Jestem ciekawa jak pachnie ta fioletowa wersja C-thru :) Ja uwielbiam tą różową, nazywa się bodajże "Pearl Garden" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, coraz mocniej czuję, że powinnam się udać na zakupy... Ze swojej strony zapraszam na www.facebook.com/DeffyHandmade

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa tuszu z Maybelline ;) Daj znać jak się sprawuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. I jak wrażenia po pierwszym dniu szkoły?:)Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta torebka w kolorowe wzorki jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia w szkole , kto by nie dał rade jak nie Ty !:D

    torebki taniuskie wow:o

    OdpowiedzUsuń
  23. tego wosku YC jeszcze nie miałam :) zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Że też udało Ci się kupić tylko JEDEN wosk Yankee Candle! Mi nigdy się ta sztuka nie udała, zawsze wpada duuużo więcej :P A tak w ogóle to właśnie teraz mam Vanilla Cupcake w kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też po pierwszym dniu w szkole :) Dziwne uczucie po tylu latach wrócić do szkolnej ławki :) Trzymam kciuki najmocniej jak mogę żeby dobrze Ci poszło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie DZIĘKUJĘ,żeby nie zapeszyć,ale również odwzajemniam trzymanie kciuków,bo duszę artystyczną masz,także Twoja szkoła,to sama przyjemność :*

      Usuń
  26. Świetne zakupy:) Oczywiście trzymam za Ciebie kciuki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. tez zastanawiam sie nad zakupami torebek z tej strony :)
    a tym czasem zapraszam na mini rozdanie: http://kruszynkakasiaopinie.blogspot.com/2013/09/mini-rozdanie-u-kruszynki.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez się kręcę koło tych pędzelków w hebe...wyglądają nieźle i są bardzo niedrogie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrząc na Twój wpis doszłam do wniosku że jestem daleko w tyle z zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam dziś w rękach Shape ale nie wzięłam , Chodakowska jakoś mi się przejadła , napisz koniecznie jak Ci się spodobała ta nowa płyta ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama się zastanawiam nad zamówieniem torebki z tej strony - również wchodzi w grę Olsenboyka, jednak martwi mnie ta wada o której piszesz...

    Pozdrawiam - Mendziorka (mendziorka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne zakupy:) torebki mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń