środa, 18 września 2013

RECENZJA - PHARMA CF - VENUS - ŻEL DO GOLENIA!

Drogie Panie...
Dzisiejszy dzień zaowocował minimalnym przypływem endorfin :)
Nie był,to może wybuch,ale od czegoś trzeba zacząć i zaczęłam :)
Jestem z siebie dumna - zaliczyłam dzisiaj swoją pierwszą rozgrzewkę oraz SKALPEL II z Ewą Chodakowską ! :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMA CF : http://www.pharmacf.com.pl/ - ZAPRASZAM!


PHARMA CF - VENUS - ŻEL DO GOLENIA! 200 ML / 11,99 zł


Żel do golenia VENUS z rumiankiem został opracowany dla szczególnie wrażliwej kobiecej skóry.
Żel daje oczekiwane uczucie świeżości podczas golenia.
Pozostawia skórę miękką i bez podrażnień,a naturalny wyciąg z rumianku działa łagodząco na skórę.
Po krótkim masażu żel przechodzi w gęstą,kremową i pachnącą pianę,która skutecznie zmiękcza i nawilża skórę.Dzięki cennym właściwościom rumianku żel do golenia VENUS pozostawia skórę aksamitnie gładką.


SPOSÓB UŻYCIA :

- Zwilż miejsce poddawane zabiegowi ciepłą wodą.
- Nanieś niewielką ilość żelu.
- Rozprowadź dłonią do uzyskania miękkiej piany.
- Przeprowadź zabieg przy pomocy maszynki do golenia.
- Po goleniu spłucz skórę letnią wodą i delikatnie osusz.


RECENZJA :
Pianka czy żel do golenia są na prawdę dużym ułatwieniem dla każdej z Nas :)
Jak spisał się u mnie PHARMA CF - VENUS - ŻEL DO GOLENIA?
Całkiem miło mi się z nim współpracowało i współpracuje.
Ma delikatny,przyjemny zapach,który jest dużym atutem - bo,która z Nas nie lubi ładnych zapachów?
Na suchej skórze dobrze się się rozprowadza i równie dobrze trzyma.
Ze skórą mokrą ma kłopoty i zdarza mu się spływać co nie do końca mi się podoba,gdyż przez,to staje się mniej wydajny...
Żel po rozmasowaniu zmienia się w puszystą piankę,która przy współpracy z maszynką pozostawia wydepilowane miejsca miękkie i gładkie.Nie uczula i nie podrażnia.
Moja ocena,to 4/6.


A Wy? Jakie pianki czy żele do golenia polecacie? :)



21 komentarzy:

  1. ja już od dłuższego czasu golę się z pomocą najzwyklejszej pianki z isany, spełnia swoją rolę, jest bardzo niedroga ok. 4 zł, a wariant brzoskwiniowy jak dla mnie pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać ale ja używam męskiej pianki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. tej pianki akurat nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę coś kupić, bo ostatnio musiałam ppdebrać męski żel do golenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żelu nie stosuje wcale bo mam golarkę na baterię i ona nic nie rysuje po skórze , maszynki to dla mnie jakaś masakra , zawsze miałam po nich uczulenie mimo że stosowałam razem z produktami do golenia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja te venusowe bardzo lubię,szczególnie niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dla odmiany nie przepadam za piankami z Venus :) Pięknie pachną, ale jednak wybieram te męskie z Nivea, czy Gilette, lepiej nawilżają skórę i zmiękczają włoski :) A co do skalpela, to gratuluję i życzę wytrwałości, ja nie umiem się zmotywować.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wybieram męskie, gilette szczegolnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam właśnie z venus chyba piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana gratulacje;) obcyaj tez mel b !:)
    moim zdaniem lepsza niz ewka;)

    a z venusa wole zwykła pianke choc ta tez obleci;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam żelu gdyż maszynki Venus Spa Breeze mają już nawilżane paski które działają jak żel.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden żel i piankę z Venus, ale chwilowo czekają na swoje użycie :)
    Ja mogę polecić żel z Joanny - przyjemnie pachnie i ułatwia golenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam żel z Joanny i na inny go nie zamienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam zazwyczaj Joanny bo ma piękny zapach a dziś skusiłam się na Venus ;)

    OdpowiedzUsuń