czwartek, 19 września 2013

RECENZJA - MIRACULUM - PALOMA - BODY SPA - OLIWKOWY PEELING CUKROWY DO CIAŁA!

Dzień Dobry :)
Mamy CZWARTEK - do Spotkania Blogerek w Kielcach pozostało tylko 3 dni - już nie mogę się doczekać! A Wy? :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy MIRACULUM : http://www.miraculum.pl/ - ZAPRASZAM!


MIRACULUM - PALOMA - BODY SPA - OLIWKOWY PEELING CUKROWY DO CIAŁA!
200 ml / ok.15,00 zł



OLIWKOWY PEELING CUKROWY DO CIAŁA :
Dzięki naturalnym kryształkom cukru szybko i delikatnie złuszcza martwy naskórek,pobudzając mikrokrążenie skóry.
Masło shea,witaminy A i E,oliwa z oliwek oraz olejek makadamia i migdałowy intensywnie nawilżają i regenerują skórę,natłuszczając ją i odżywiając.
Delikatny zapach koi zmysły i uwalnia skórę od stresu.


RECENZJA :
Hmmm...Od czego mogę zacząć...
Peeling niestety się u mnie nie sprawdził.
Jedyne jego plusy,to fantastyczny OLIWKOWY zapach oraz nawilżenie i natłuszczenie,które zapewnia Naszej skórze :)
Ma on bardzo gęstą,zbitą konsystencję,która sprawia,że rozmasowanie go na mokrej skórze jest nie lada wyzwaniem a jak już się,to uda,to po prostu z niej spływa...
Niestety nie złuszcza również najlepiej i pozostawia na Naszej skórze oraz wannie tłusty film.
Ciężko go spłukać...Faktem jest,że po jego użyciu nie musimy używać balsamu do ciała,gdyż Nasza skóra jest nawilżona oraz natłuszczona,ale chyba nie o to chodzi w peelingu do ciała...
Moja ocena,to 2/6.

Moje Drogie - o czym oprócz RECENZJI chciałybyście poczytać na moim blogu?
Najbardziej interesującą PROPOZYCJĘ nagrodzę - UPOMINKIEM - NIESPODZIANKĄ :)


Czekam na Wasze propozycje do JUTRA,do godz. 15:00 :):*


32 komentarze:

  1. Nie spodziewałam się tak niskiej oceny, a chciałam go kupić. Teraz wiem, że muszę omijać tern peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może o jakiś promocjach kosmetycznych lub stylizacjach ;) pazurki, makijaż, te sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zabrakło składu. Ja mam czekoladowy tej marki, ale jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się nie mogę doczekać spotkania ;) Jeszcze nie używałam tego peelingu,ale jak się nie mylę ma na samym początku parafinę i to ona pozostawia na naszej skórze taką powłokę.Więc coś czuję,że ja chyba też go nie polubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. A wydawało się ze taki fajny będzie ;/
    może o promocjach w drogeriach, Twoich paznokciach i makijażu, stroju dnia. O i może jeszcze mobile mixy tak zwane - co by my Cię bardziej poznały i byłoby to fajną odskocznią od recenzji. I jeszcze może nowości kosmetyczne jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak, my też nie możemy się doczekać :) stresuję się i myślę, czy wszystko jest dopięte na ostatni guzik :)
    co do nowych postów, to może jakiś cykl typu sobotnie pichcenie (na widok posta ze zdjęcem ciasta w Twoim wykonaniu dostałam ślinotoku :) ), weekendowe domowe spa (gdzie pisałabyś jakieś ciekawostki dotyczące pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie denerwujcie się - na pewno będzie fantastycznie :)

      Usuń
  7. oo.. naprawdę szkoda, że się nie sprawdził ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię jak jakikolwiek kosmetyk zostawia na ciele tłustą warstwę...a miałam nadzieję, że ten peeling się sprawdzi bo na dłoni wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że tak słabo wypał.) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam z tej serii do rąk ale go lubię ;)

    chciałabym zobaczyć jakiś Outfit, zobaczyć jakiś przepis na coś pyszniutkiego, zobaczyć jakiś haul ;p ;) , ooo albo zobaczyć taki post w stylu : Get ready with me ♥ :D buziam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jeszcze czaka na wypróbowanie a niedzieli i ja się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja myślałam, że taki fajny :) W kolejnych postach przeczytałabym trochę Twojej prywaty chętnie :) Mam na mysli np. jakiś tag (ulubione filmy, seriale, książki, zespoły) czy mixy zdjęć, które cykasz w różnych momentach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojjj szkoda że nie zdziera za dobrze, ale to nawilżenie to fajny efekt uboczny ;)
    A co do postów to może taki cykl - porównanie dwóch produktów, np balsamów, peelingów? ich plusy i minusy. No i oczywiscie podsumowanie, ktory z nich lepszy wg Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A chciałam go zakupić...

    Zapraszam do mnie

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. oliwkowy peeling wygląda swietnie!!!:) bardzo fajny blog:) obserwujemy??????:) pozdr. gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadam peeling cukrowy z Bielendy (granat) i podejrzewam, że to ten sam typ... Ten tłusty film który pozostaje doprowadza mnie do szału! A doczyszczenie wanny/brodzika to inna sprawa...

    Pozdrawiam - Mendziorka (mendziorka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. A już myślałam, że to będzie jakiś dobry kosmetyk... Jak to dobrze, że jest blogspot.com i recenzje :D
    Ja chciałabym więcej czytać o pielęgnacji skóry domowymi sposobami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze tego peelingu nie używałam, aż się boje teraz..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam okazję użyć tego peelingu , u mnie tak samo bez rewelacji... :( hm chętnie poczytała bym o jakichś domowych sposobach na pielęgnację twarzy czy też jakieś nowinki jak łatwym sposobem zrobić coś w domu, coś wykonać ,czegoś użyć żeby naprawić ,czy też jakieś takie diy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kucze, szkoda, że się nie sprawdził... Sama chciałam kupić sobie ten peeling, ale jak myślę, że pozostawia na skórze tłustą warstwę - to mnie odrzuca...

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie mogę doczekać się spotkania:) Peelingu jeszcze nie próbowałam ale chyba będę go używać do dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze swojego nie testowałam, ale zobaczę jak się sprawdzi :)

    A poczytać chciałabym o tym, jak wyglądają Twoje makijaże, kolekcje pędzli, ulubione filmy i książki itp. Tak, żebyśmy mogły więcej dowiedzieć się o autorce bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie akurat pasują słabo złuszczające peelingi, więc może mnie by odpowiadał? Nie wiem.
    A co do pytania - lubię czytać wpisy, po których widać, że autorka lubi temat i się nim interesuje. Może pisz o tym, co Cię interesuje, co aktualnie Cię zaciekawiło? Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie poczytam o wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda że się nie sprawdził , ja ostatnio wolę samorobione peelingi np . taki cukrowy z miodem lub oliwą .

    OdpowiedzUsuń
  28. nie używałam kosmetyków Miraculum

    OdpowiedzUsuń