poniedziałek, 30 września 2013

RECENZJA - JOANNA - FRUIT FANTASY - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC!

Dzień Dobry...
Dzisiaj mogę powiedzieć,że nie lubię PONIEDZIAŁKU...
Dlaczego? Od rana nic mi się nie udaje i nic nie idzie po mojej myśli - jestem zła a w dodatku źle się czuję.
Mam nadzieję,że dalsza część tygodnia będzie znacznie przyjemniejsza niż jego początek.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy JOANNA :
https://www.facebook.com/LaboratoriumKosmetyczneJoanna


JOANNA - FRUIT FANTASY - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC! 250 ml / 7,00 zł


Poczuj fascynujący aromat brazylijskiej mandarynki.
Spraw,by rytuał pielęgnacji Twojego ciała był przyjemny i dawał rozkosz,aby przywodził na myśl najsłodsze wspomnienia.Kremowy żel pod prysznic doskonale dba o Twoje ciało.
Sprawia,że staje się doskonale odprężone i oczyszczone oraz pełne wigoru i energii.
Spróbuj,a już nigdy nie zmienisz tego owocowego orzeźwienia na nic innego...


RECENZJA :
Moje Drogie :)
Uśmiecham się,gdy tylko pomyślę o tym kremowym żelu pod prysznic :)
Jego zapach jest tak realistyczny,że nie chce się w nim kąpać a zwyczajnie go zjeść :)
Sama przyjemność,która przejawia się również po jego aplikacji na ciało :)
Żel jest gęsty i już jego niewielka ilość w kontakcie w wodą wytwarza pachnącą pianę.
Doskonale oczyszcza i nawilża ciało,pozostawiając je świeże i pachnące :)
Nie uczula i nie podrażnia - jak dla mnie jest idealny :)
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy miałyście kiedykolwiek styczność z kremowymi żelami pod prysznic z JOANNY? :)
Jakie są Wasze ulubione zapachy? :)

Tymczasem uciekam pod koc - będę się wygrzewała z kubkiem herbaty w ręku :):*




32 komentarze:

  1. Niech no tylko wykończę mój czekoladowy żelik z soraya, to koniecznie muszę kupić ten, uwielbiam mandarynkowy zapach... i smak! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mandarynki w takim wydaniu jeszcze nie miałam okazji "konsumować":) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam dzisiaj po 6 zł w mojej osiedlowej aptece ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, a mi mój został odebrany niemal siła :P Mam tylko nadzieje że peeling będzie tak samo bosko pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w te zimne wieczory stawiam na zapachy czekoladowe... wróciły do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą firmę, szczególnie peelingi i żele:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego jeszcze nie miałam. Jeśli chodzi o żele do mycia ciała uwielbiam produkty z Joanny, Ziaji i Nivea - to moja trójka naj, najlepszych

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam taki czekoladowy :) jest boski, zapach powala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no z niektórymi kosmetykami Joanna zaszalała i mają one nieziemskie zapachy - do jedzenia nie do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wykorzystam aktualne muszę wypróbować. Widzę o czymś nie wiem,ale mam nadzieję wszystko się ułoży i przygnębiający nastrój minie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu wypróbować:)
    a z tym poniedziałkiem mam tak samo, o mało nie wylądowałam w szpitalu, a na całe (nie)szczęście tylko ledwo chodzę, bo noga obita.

    OdpowiedzUsuń
  12. super się prezentuje ten kremowy żelik :) a te poniedziałki to zawsze takie ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego żelu z Joanny, ale wygląda bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię niektóre produkty z Joanny, ale tego chyba jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy żeli z Joanny. Ale za to uwielbiam ich peelingi do ciała - są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam żelu z Joanny, chyba czas nadrobić:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam z tej serii czekoladę i nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Slicznie pachnie ten zel pod prysznic ;) ovserwujemy?;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, przesyłka właśnie doszła :) jest super, bardzo dziękuję !Zrobię zdjęcie i w tyg się pochwalę na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz używam peeling o zapachu malin zapach śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli dobrze pamiętam, to nie miałam żadnego żelu pod prysznic z Joanny. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam i żele i peelingi. :-) Uwielbiam za soczyste zapachy.

    OdpowiedzUsuń