środa, 4 września 2013

RECENZJA - EVA NATURA - HERBAL GARDEN - PIELĘGNACYJNY TONIK DO TWARZY!

Witam.
Słoneczny i w miarę ciepły dzień mamy w Starachowicach :)
Aż miło wyjść na spacer,to chyba ostatnie pogodne dni przed nadchodzącą jesienią.
Przygotowane?Ciepłe swetry i buty kupione? :)
Ja wciąż poluję - na odpowiednią okazję oczywiście :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję toniku,który jakiś czas temu otrzymałam od Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!

EVA NATURA - HERBAL GARDEN - PIELĘGNACYJNY TONIK DO TWARZY!
200 ml / ok.10,00 zł


Tonik bezalkoholowy przeznaczony do odświeżania i wyrównania pH skóry.
Bogate połączenie substancji naturalnych : ekstrakt koniczyny,soku z aloesu,D-pantenolu i ceramidów roślinnych.Polecany do każdego rodzaju cery,także delikatnej.


EFEKTY CODZIENNEGO STOSOWANIA TONIKU :
- przywrócony naturalny odczyn skóry
- skóra doskonale oczyszczona,odświeżona i przygotowana do przyjęcia kremu

Przebadano dermatologicznie.


RECENZJA :
Od dłuższego czasu byłam ciekawa kosmetyków z serii HERBAL GARDEN.
Najbardziej intrygował mnie dwufazowy płyn do demakijażu oczu,ale jakoś nigdy nie było mi po drodze do jego zakupu...Gdy od Ani otrzymałam dwa produkty z tej serii - bardzo się ucieszyłam...
Jakie są moje odczucia na temat TONIKU?Na pewno nie zachwycił mnie on niczym specjalnym.
Cechuje się intensywnym,wręcz niezbyt przyjemnym zapachem koniczyny.
Oprócz oczyszczenia twarzy z delikatnych zanieczyszczeń oraz jej odświeżenia - nie wyróżnia się niczym specjalnym.Faktem jest,że nie uczula,nie podrażnia,nie wysusza oraz nie pozostawia na twarzy tłustej warstwy,dzięki czemu nałożenie kremu czy podkładu nie jest żadnym kłopotem,ale niestety - moja cera potrzebuje czegoś więcej,także jestem skazana jedynie na toniki o działaniu oczyszczającym i redukującym niedoskonałości.
Moja ocena,to 4/6.

A Wy? Miałyście już okazję używać tego toniku?
Jakie są Wasze wrażenia na jego temat?

POZDRAWIAM :)

22 komentarze:

  1. jeszcze go nie miałam :) mam jednak nadzieję, że lato powróci, wszak chociaż na te dwa kalendarzowe tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o tej marce czytałam dobrego chyba pora przekonać się na własnej skórze :) i zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, gdzie można go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jako toniku uzywam teraz srebra koloidalnego, tego to nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, ale jeszcze nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm ciekawie wygląda, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam,obecnie drugie opakowanie :), super produkt szczegolnie rano przed nalozeniem makijazu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, chociaż już znalazłam swój ideał z Urody

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że moje cera nie jest zbyt wymagająca, jednak źle reaguje na toniki z alkoholem. Kiedyś miałam tonik z jakiejś znanej firmy i tak strasznie piekła mnie skóra po nim, że nie zużyłam go wcale. Szkoda, że nie pamiętam nazwy...niestety.
    +dodałam do obserwowanych, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poszukują dobrego toniku bo ten który teraz się skończył niestety cenowo jest dość wygórowany,masz moje jakiś wart polecenia ? Nie ściągający i nie przetłuszczający a który przyzwoicie nawilża ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo go lubię, niweluje ewentualnie ściągnięcie skóry po myciu, tonizuje, odświeża. Na co dzień jak najbardziej w porządku, oczyszczająco stosuję Clinique, albo Bioderma Sebium micel w roli toniku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio nie używam toników tylko wodę różaną która jest naprawdę fajna i ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji go stosować ;p Obecnie będę testowała Celię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej serii mam tylko dwufazowy płyn do demakijażu oczu i jestem mega zachwycona nim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W swoich zapasach mam Herbal Garden - Dwufazowy płyn do demakijażu oczu z ekstraktem z ziela świetlika, niebawem za niego się zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja stosuje , tonik ,żel , krem pod oczy , płyn dwufazowy do demalojazu i jak narazie jestem zadowolona , a skusilam sie juz drugi raz :) zapraszam do siebie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go, ale ma ciekawe opakowanie

    OdpowiedzUsuń