niedziela, 15 września 2013

RECENZJA - DAFI - DZBANEK FILTRUJĄCY Z MANUALNYM INDYKATOREM!

Dzień Dobry :)
W Starachowicach pogoda wskazuje zbliżającą się JESIEŃ...
Pogoda nie zachęca do spacerów...
Moje samopoczucie,tak jak i pogoda - jest kiepskie...
Chyba dopada mnie JESIENNA i życiowa nostalgia...
Nic nie jest tak,jak chciałabym żeby było...


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy DAFI : http://www.dafi.pl/ - ZAPRASZAM!


DAFI - DZBANEK FILTRUJĄCY Z MANUALNYM INDYKATOREM! 2,4 l. / 43,25 zł

Woda jest źródłem smaku napojów i potraw,które
przygotowujesz na jej bazie.
Filtr dzbankowy DAFI poprawia walory smakowe wody kranowej,a tym samym sprawia,że to co
jesz i pijesz,jest w pełni SMACZNE.

- Zasmakuj pysznych zup,makaronów i warzyw przygotowanych z użyciem przefiltrowanej wody.
- Delektuj się idealnym smakiem herbaty i kawy.
- Poczuj prawdziwy smak czystej i zdrowej wody kranowej.
- Odkryj orzeźwiający smak napojów z dodatkiem lodu i przefiltrowanej wody.

Na funkcjonalność filtra dzbankowego składa się przemyślane zaprojektowanie każdej jego części.




- Pokrywa z wlewem.
- Pojemnik na wodę kranową.
- Miejsce na osadzenie wkładu filtrującego.
- Pojemnik na przefiltrowaną wodę.
- Indykator wymiany wkładu.
- Ergonomiczna rączka.
- Antypoślizgowa podkładka na podstawie dzbanka.








Woda towarzyszy Ci codziennie - zaparzasz nią herbatę i kawę,używasz do przygotowywania zup,sosów,makaronów i innych dań,robisz z niej lód oraz wypijasz w czystej postaci.
Dzięki filtrom dzbankowym DAFI zadbasz o czystość i jakość spożywanej wody,a wszystko co przygotujesz na jej bazie,zyska w pełni doskonały smak.
Filtr dzbankowy DAFI skutecznie usunie z Twojej wody kranowej nagromadzone w niej sole wapnia i magnezu,pestycydy,detergenty,metale ciężkie,chlor czy rdzę.
Różnicę w smaku poczujesz z pierwszym łykiem czystej,przefiltrowanej wody.
Filtr DAFI posłuży Ci także do zmiękczania wody kranowej,dzięki czemu poznasz prawdziwy smak herbaty i kawy bez kamiennego osadu oraz zadbasz o żywotność sprzętu AGD.


Jeden filtr dzbankowy DAFI to szereg korzyści dla Ciebie i Twoich bliskich!


- Jeden wkład filtruje ok.150-200 l wody "w zależności od jej jakości".
- Antybakteryjna ochrona wkładu zapewnia świeżość przefiltrowanej wody przez 24H.
- Pokrywa z wlewem pozwala napełnić dzbanek bez jej zdejmowania.
- Indykator odmierza miesięczny czas użyteczności wkładu filtrującego.
- Kształt dzbanka pozwala przechowywać go w drzwiach lodówki.
- Odpowiednie wykonanie dzbanka umożliwia jego mycie w zmywarce "oprócz pokrywy".


Co najważniejsze - dzięki niezawodnemu działaniu filtra DAFI - codziennie pijesz i jesz - smacznie i zdrowo!

RECENZJA :
Tak na prawdę nigdy nie zwracałam uwagi na jakość wody...
Jest ona nieodłączną częścią Naszego życia i tak na prawdę jej jakość jest bardzo ważna.
Już od pierwszego dnia użytkowania dzbanka zauważyłam znaczną różnicę w jakości wody,którą razem ze swoją rodziną spożywam.
Woda jest SMACZNA!
Nie czuć jej chlorowego zapachu,herbata na niej zaparzona nie jest mętna a kawa nie zawiera kamiennego osadu.Teraz już nie muszę kupować wody mineralnej,gdyż woda z kranu po przefiltrowaniu smakuje równie dobrze,jak ta z butelki :)
A podana z plastrem cytryny ugasi nawet największe pragnienie :)
Moja ocena,to 6/6.

SMACZNEJ niedzieli Wam życzę a już jutro zapraszam na KONKURS :)




18 komentarzy:

  1. ja też zauważyłam różnicę w jakości wody :)
    a różnica w jakości, wyglądzie i smaku herbaty jest powalająca :)
    jestem po prostu zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Britę i nie wyobrażam sobie bez niej picia kawy, czy herbaty :). Czuć ogromną róznicę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie potrzebuję takiego dzbanka, bo mam miękką wodę ze studni :) Ale DAFI ma też fajny dzbanek na wodę z przykrywką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy mają dzbanek - mam i ja :) dostałam w maju na imieniny w prezencie od Teściowej :) jestem z niego bardzo zadowolona :) i oszczędności większe i mniej plastikowych butelek :) same plusy!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam od nich dzbanek ;)
    super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mam tego dzbanuszka, ale tyle dobrego nim czytam, że muszę go wreszcie zdobyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio gdzieś mignął mi ten dzbanek, widzę że staje się coraz popularniejszy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo wazne i przydatna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze marzyłam o takim dzbanku z filtrowaniem wody , niestety muszę kupować butelkowaną wodę a do gotowania niestety kranowa ale nie jest taka zła bo mamy wodę ze studni głębinowej

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że dużo osób go ma, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki dzbanek tylko innej firmy i faktycznie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna i przydatna nawet bardzo rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, nie ukrywam że przydałby mi się taki :D Tym bardziej, że piję dużo wody... Bardzo przydatny dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam i bardzo lubie :) jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny taki dzbaneczek z filtrem. ;)

    OdpowiedzUsuń