wtorek, 3 września 2013

RECENZJA - CLEANIC - SILK EFFECT - Z PROTEINAMI JEDWABIU - BAWEŁNIANE PŁATKI KOSMETYCZNE!

Dobry Wieczór...
Choć dzisiejszy dzień był szary,bury i ponury,to wraz ze zbliżającym się wieczorem w Starachowicach wyszło słońce :) Jest zimno,więc i tak moja radość jest niewielka.
Podnosi ją jednak fakt,że wszyscy mają "Makijaż z KatOsu" - mam i ja :)


Także przez najbliższy czas będę się zagłębiała w tajniki makijażu :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy CLEANIC : http://www.cleanic.pl/ - ZAPRASZAM!

Pozwoliłam sobie na tak szybką RECENZJĘ tego produktu,tylko dlatego,że już wcześniej miałam z nim styczność.



CLEANIC - SILK EFFECT - Z PROTEINAMI JEDWABIU - BAWEŁNIANE PŁATKI KOSMETYCZNE! 40 szt. / 4,99 zł


- Gładka powierzchnia płatka uszlachetniona proteinami jedwabiu niezwykle łagodnie i przyjemnie oczyszcza nawet najbardziej wrażliwą skórę.
- Wyjątkowa grubość i puszystość zapewnia optymalną chłonność płatka i komfort dla skóry.
- Owalny kształt i większy rozmiar płatka gwarantuje wyjątkową wydajność i łatwiejsze oczyszczanie.



RECENZJA :
Z tymi płatkami mam styczność już drugi raz...
Sama rzadko je kupuję ze względu na ilość sztuk w opakowaniu - jak dla mnie jest ich za mało!
Płatki charakteryzują się :
- dużym kształtem - dzięki czemu szybko oczyszczają twarz
- miękkością - nie podrażniają cery
- chłonnością - dobrze wchłaniają tonik czy mleczko
Dużym ich atutem jest również grubość oraz fakt,że się nie rozwarstwiają i nie rozrywają :)
Miło się z nimi współpracuje - poproszę jednak o więcej sztuk w opakowaniu! :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Wolicie mniejsze czy większe płatki kosmetyczne? :)


Dobrze wchłaniają tonik czy mleczko

27 komentarzy:

  1. :) hpohoho ;) książka o której marzę :) Ciekawa jestem czy warto ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupuję płatki z Biedronki i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uważam, że te waciki świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tych płatków nie lubię. a książka oj książka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się skuszę na takie płatki :) zazwyczaj do oczyszczenia twarzy i dekoltu potrzebuje 2 wacików nie wspominając o demakijażu. Takie duże płatki muszą być świetne :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  6. kształt mają ciekawy, nie używłam
    nie znoszę gdy płatki się rozwarstwiają lub gdy
    są szorstkie i drapią ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam tej książki jeszcze :D a chce mieć ;) płatki bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tych płatków;)
    Mam nadzieje, że później nam zdradzisz kilka chwytów!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tych płatków :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te płatki! Nie rozwarstwiają się i są bardzo przyjemne w dotyku :) Powiem szczerze, że chyba z upominków od Cleanic cieszyłam się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam te płatki i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. książka Katosu jest świetnie napisana i przekazuje mnóstwo informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to mi bez różnicy cy duży czy mały, nie zastanawiam się na płatkami. ale miałam te i było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgadzam się fajne są tylko ich za mało:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa jak takie większe się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne są te płatki, pamiętam, że je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja książki nie mam :-(
    Płatki z Cleanic są najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem czy książka ci się spodoba ;) Co do płatków mam je,ale wolę te z Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne takie płatki :) Muszę kupić na wypróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wolę zdecydowanie te mniejsze tradycyjne płatki , raz że idzie mniej produktu a 2 że mniejszymi jest mi wygodniej

    OdpowiedzUsuń
  21. Tych akurat nie znamy, ale płatki to u nas podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie płatek kosmetyczny to tylko płatek, ważne żeby się nie rozwarstwiał, wiecej nie oczekuje. W tej kwestii ni9e jestem wymagająca, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie zawsze płatki małe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja akurat tej książki nie mam ;) Kupiłam już jakiś czas temu Bobbi Brown i drugiej nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń