poniedziałek, 9 września 2013

RECENZJA - BOURJOIS - DEODORANT PIEDS - DEZODORANT DO STÓP!

Dzień Dobry :)
Witam Was Drogie Panie po weekendzie,który spędziłam w Warszawie :)
Pogoda w 100% dopisała,dzięki czemu razem z "M" mile spędziliśmy czas :)
Z okazji Naszej 3 - rocznicy,która będzie miała miejsce 08.10.2013 - otrzymałam również wcześniejszy PREZENT na,który nie mogę się napatrzeć - jest po prostu NAJ :)



Wysławiana BUBBLETEA : http://bubbletea7.pl/ - ZAPRASZAM !


Jest pyszna :)

A oto mój PREZENT,którym nie omieszkam się pochwalić :)


I kto powiedział,że faceci nie mają gustu? :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy Paatal.pl : http://www.paatal.pl/ - ZAPRASZAM!



BOURJOIS - DEODORANT PIEDS - DEZODORANT DO STÓP! 150 ml / 11,99 zł

KLIK !!!



Miętowo - cytrusowy odświeżający dezodorant do stóp - pomaga zachować odpowiednią higienę oraz
zapobiega powstawaniu przykrego zapachu,zapewnia długotrwałe uczucie świeżości i relaksu.
Posiada właściwości antybakteryjne.Zalecany do systematycznego stosowania.



RECENZJA :
Wraz z początkiem WRZEŚNIA rozpoczął się dla mnie okres "zakrytych stóp".
Przywitałam się z balerinkami,trampkami,adidasami oraz skarpetkami...
Aby zapobiec przykremu zapachowi,który towarzyszy przy okazji spocenia się stóp zaczęłam używać dezodorantu.Stosuję go codziennie i jestem bardzo mile zaskoczona :)
Charakteryzuje się on bardzo przyjemnym owocowym zapachem,który towarzyszy Nam przez większość dnia,bez konieczności ponownej aplikacji.Dezodorant szybko się wchłania,nie pozostawiając na stopach uciążliwego "talku".Stopy są pachnące i lekkie a nieprzyjemny zapach - odszedł w niepamięć :)
Moja ocena,to 6/6.

Moje Drogie - do końca tygodnia będę na blogu rzadziej niż zazwyczaj...
Mam małe kłopoty z internetem,które mam nadzieję na dniach się rozwiążą - czekajcie na mnie,proszę :*


23 komentarze:

  1. Bubbletea<3
    A komplecik bielizny super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielizna super :) niestety nie używałam tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna bielizna ♥ takiej bubletea to bym się napiła :) a Spray nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! :)

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link oasap.com w ostatnim poście lub tutaj?
    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  5. no ale Cie mezczyzna rozpiescil:) wie co dobre:D

    OdpowiedzUsuń
  6. oo super prezent :)
    i bardzo ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent jest rewelacyjny:) A ten dezodorant muszę koniecznie poznać - na jesień jak znalazł:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent !! :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No to facet się postarał ;) Kochana, melduję, że masełko do ciała dotarło do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Twoj facet ma gust :) swietny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki dezodorant muszę sobie sprawić na następna wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny prezent:) Co do dezodorantu-jeszcze tego nie miałam, ale skoro tak pozytywnie go oceniasz to może wpadnie mi do koszyka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu nowa, więc pozwoliłam sobie skomentować:) Dużo słyszałam o bubbletea - szkoda tylko, że nie można jej dostać w tych mniejszych miastach:( A bielizna zdecydowanie będzie cieszyć oczy Ukochanego:)

    Pozdrawiam - Mendziorka (mendziorka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent ! Pozazdrościć takiego faceta :D
    Nie słyszałam o tym dezodorancie ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie byłam w Wawie.. z chęcią bym się wybrała ;-)
    Świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieszkałam w tamtym roku w Niemczech, tam na każdym kroku są Bubble Tea robiona przez Tajwańczyków :) Zakochałam się w tym napoju, szczególnie mlecznych z kulkami ^^ Tutaj nie znam żadnego dobrego stoiska, sama woda, ale pewnie w stolicy są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń