wtorek, 17 września 2013

RECENZJA - BIG ACTIVE - ZIOŁA MNICHA - NA PRACĘ JELIT!

Hello :)
W Starachowicach od rana pada deszcz a mnie okropnie boli głowa...
Czy,to przez zmianę pogody? :(
JESIEŃ,ahhh...To TY!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy BIG ACTIVE : http://www.big-active.pl/ - ZAPRASZAM!


BIG ACTIVE - ZIOŁA MNICHA - NA PRACĘ JELIT! 20 torebek / ok.7,00 zł


Linia ZIOŁA MNICHA stworzona została z myślą o osobach ceniących tradycyjne składniki oraz polskie receptury.ZIOŁA MNICHA polecane na pracę jelit,to starannie dobrane składniki roślinne,które wspierają przewód pokarmowy.Dzięki znanym i cenionym składnikom wspomagają prawidłowe trawienie i pracę jelit.


NASIONA LNU - pozyskiwane z tradycyjnej rośliny cenionej już od kilku tysięcy lat.
Korzystnie wpływa na pracę żołądka i regularną pracę jelit.
Ułatwiają trawienie oraz przyczyniają się do prawidłowego działania układu pokarmowego.
LIŚĆ MIĘTY PIEPRZOWEJ - popularna roślina kojarzona z działaniem wspomagającym prawidłowe trawienie oraz działanie układu pokarmowego.
Przyczynia się do prawidłowej pracy jelit i działa korzystnie na pracę żołądka.
Jej odświeżający smak wpływa na komfort trawienny i dobre samopoczucie.

RECENZJA : 
Moje Drogie Panie,jeżeli macie kłopoty żołądkowe,bądź jesteście w fazie odchudzania,to ta herbata jest specjalnie dla Was! Herbata ma ziołowy zapach i smak - lecz SPOKOJNIE - da się ją wypić :)
Piję ją trzy razy dziennie co już po tygodniu daje zadowalające efekty :)
Jelita pracują prawidłowo "nawet bardzo",brzuch nie jest nabrzmiały i nie boli :)
Czuję się znacznie "lżej" niż przed rozpoczęciem swojego pierwszego opakowania.
Jedynym jej minusem jest fakt,że z jednej torebki zaparzymy jedynie jedną herbatę.dlatego śmiem twierdzić,że nie jest ona wydajna,jak np.Herbata "7 ziół" z Biedronki.
Za efekty jakie daje - WYBACZAM i na pewno kupię ją ponownie :)
Moja ocena,to 6/6.

A Wy? Pijecie tego typu herbaty? Jakie są Wasze ulubione? :)

Całuję :*

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie schudłam,ale myślę,że jestem na dobrej drodze :)

      Usuń
  2. Oooo pierwsze słyszę o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieee ja takich specyfików nie pijam. Zielona herbata w zupełności mi wystarcza

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie , bo mam czasem wrazenia balona ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za takimi herbatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio obkupiłam się w herbatki w Biedronce ;)

    U mnie też padało cały dzień, więc Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja póki co mogę popatrzeć na takie herbatki odchudzające,ale życzę smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się składa, że moja Mama pije, chyba muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam herbatki ziołowe ;)
    dziś słonko świeci ... wkońcu przstało padać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pijam takich herbat, wolę zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda straszna, ale liczę, że złota polska jesień jeszcze będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A herbata 7 ziół tez daje takie uczucie lekkości i ogólnie podobny efekt?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zioła mnicha piłam, te na cholesterol :D

    OdpowiedzUsuń