piątek, 13 września 2013

RECENZJA - BAN - INDIAN HERBS - MYDŁO Z 29 INDYJSKIMI ZIOŁAMI CHARM&GLOW! + Nowości! :)

Dzień Dobry Drogie Panie :*
Po kilku dniach rozłąki - WRÓCIŁAM :)
Dlaczego mnie nie było? Miałam "małe" kłopoty z internetem,ale już wszystko wróciło do normy :)
Co u Was słychać?Jak się macie? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"Zlocie Świętokrzyskich Blogerek" od firmy MAGICZNE INDIE : http://www.magiczne-indie.pl/ -
ZAPRASZAM!


BAN - INDIAN HERBS - MYDŁO Z 29 INDYJSKIMI ZIOŁAMI CHARM&GLOW! 8,00 zł


Formuła mydła - oparta o wyciągi z 29 ziół indyjskich z Himalajów pomaga nie tylko oczyszczać,ale także nawilżać i odżywiać skórę,która staje się miękka i pełna zdrowego blasku.
Kosmetyk idealnie sprawdza się w przypadku pielęgnacji skóry podrażnionej - na przykład z otarciami czy siniakami.Ponadto łagodzi stany zapalne i zaognienie skóry powstałe po oparzeniach słonecznych.


- MYDŁO dostępne jest na stronie MAGICZNE INDIE : KLIK !!!

RECENZJA :
Ja wiecie - jestem fanką wszelkiego rodzaju MYDEŁ W KOSTCE.
Towarzyszą mi podczas codziennej kąpieli,dzięki czemu czuję się na prawdę świeżo a moja skóra jest miękka,nawilżona oraz odżywiona :) Mydło,to charakteryzuje się intensywnym,lecz przyjemnym ziołowym zapachem.Dobrze się pieni,ale również szybko się kończy...Jak z jego działaniem?
Oprócz wyżej wymienionych ZALET nie zauważyłam jego nadzwyczajnego działania.
Może jest,to spowodowane brakiem podrażnień,które można by było złagodzić.
Stanów zapalny na szczęście również u mnie brak,także - mydło nie miało okazji by wykazać swoje uzdrowiskowe działanie.
Moja ocena,to 4/6.

W ostatnich dniach otrzymałam przesyłkę od Drogerii Internetowej "eZebra" : http://ezebra.pl/ -
ZAPRASZAM!
Już kiedyś miałam przyjemność współpracować z "eZebrą" i cieszę się,że firma na tyle mi zaufała,że ponownie wysłała mi kosmetyki do przetestowania - DZIĘKUJĘ :)




Wczoraj natomiast otrzymałam BOX'a od mojej Kochanej Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ -
ZAPRASZAM!


Same FANTASTYCZNE rzeczy - Aniu - DZIĘKUJĘ :*

To by było na tyle - udanego weekendu Wam życzę :*

20 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się ten box :). Udanego testowania kosmetyków z e-zebry :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ :)
      Ania zawsze robi fantastyczne BOX'y :)

      Usuń
  2. Box cudowny:) Zwłaszcza torebka wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. same pozytywne rzeczy się u Ciebie dzieją
    boX jest na parwdę wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy z Ezebrą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten błyszczyk z Manhattanu, totalny bubel.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, same fajne rzeczy dostałaś:)aż zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaacie, będziesz ćwiczyła z Chodakowską :D
    Daj znać, jak efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest boska aż sama bym sobie taką zakupiła jakbym wiedziała gdzie. A mydełko szkoda że szybko się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  9. chetnie wyprobuje mydelko :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham mydła w kostce ♥

    fana paczuszka od E-zebra :)

    śliczny box ile cudów ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo... chciałabym to mydło bo właśnie mam stan zapalny po skaleczeniu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna przesyłka, miłego testowania! A mydełko całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojjj, taka brązowa torba to moje marzenie :) paczuszka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka świetna paczuszka! Podbijam - torba śliczna, sama chętnie bym taką nabyła ;D
    I oczywiście książka Chodakowskiej ;DD

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny boxik,gratulacje,bardzo fajne mydełko,dawno juz żadnego nie kupowałam od czasu aleppo z czerowna glinka,wybór jest ogromny;)
    zaparszam do wspólnje obserwacji;0
    pozdro;)

    OdpowiedzUsuń