sobota, 21 września 2013

Jak mieszkam? :)

Witam Was serdecznie w SOBOTNIE popołudnie :)

Dzisiejszy post przedstawi Wam - jam mieszkam oraz jak mieszkają moje kosmetyki :)
Jesteście ciekawe? :)

ZAPRASZAM :*


W ciągu ostatniego miesiąca mój pokój przeszedł remont - co bardzo mnie ucieszyło.
Mało atrakcyjne meble oraz wystój z czasów podstawówki i gimnazjum ustąpiły miejsca nowoczesnym meblom oraz dodatkom,które cieszą oko nie tylko moje,ale również moich gości.

Regał,który wcale nie jest duży a jednak dał radę pomieścić wszystkie moje rzeczy :)















Książki :)
Kilka z nich już przeczytałam,reszta czeka na odpowiednią chwilę.
Kominek,świeca oraz zdjęcie z Gonią - jakbym mogła obyć się bez takich gadżetów :)





Koszyki wiklinowe głównie służą,jako ozdoba :)
A jak mieszkają moje kosmetyki ?



Wiem,wiem,wiem - mam tego wszystkiego dużo,za dużo :p



Wszystkie dodatki chciałam zachować w jednej tonacji kolorystycznej.
W moim pokoju króluje biel oraz pomarańcz :)

Nie mam toaletki,ale mam choć lustro :)
















Co ...SZKATUŁKA... robi w ostatnim czasie ?


Czytam,przeglądam,notuję...


Ćwiczę z Ewą Chodakowską :)


Przygotowuję się na jutrzejsze "Spotkanie Blogerek w Kielcach" oraz...


Czekam na pyszne ciasto,które upiecze MAMA :)

P.S Na co dzień nie jadam słodyczy,ale w każdy weekend - robię sobie "Dzień Dziecka" i kawałek ciasta jest mój :p

DZIĘKUJĘ Wam wszystkim i każdej z osobna za cenne rady,które zostawiłyście w poprzednim poście.
Jednocześnie chciałabym wyróżnić alicjamagdalena : http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/ - to właśnie TY otrzymasz ode mnie NIESPODZIANKĘ :)

Życzę Wam przyjemnego weekendu - mój na pewno taki będzie - POZDRAWIAM :)


48 komentarzy:

  1. ale porządeczek!:)
    bardzo fajny pokoik:)
    ja niestety nie mam pokoju tylko dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylowy ten Twój pokój - podoba mi się :)
    Zwłaszcza ten obraz na ścianie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz porządek w kosmetykach *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te szufladki plastikowe z Biedronki :) Trzymam w nich kosmetyki do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najładniejszy pokój :) bardzo się w nim miło czas spędza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puk, puk. Jak u Pani ładnie, a przed wszystkim porzadek perfekcyjny :)
    smiem twierdzic, że kosmetykow starczy Ci do końca świata i jeden dzień dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pokój :)
    też mam takie szufladki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie masz urządzone kosmetyki, ład i porządek :) A w moich czasem jakby tajfun przeszedł :D
    Zainspirowałaś mnie i chyba sama zrobię taki post :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szykuj się kochana! Ja już jestem zestresowana, mam nadzieję, że wszystko ładnie wypali i będziecie zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. napewno dobrze Ci sie czyta w takim przyjkemnym kąciku:)
    bawcie sie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam mieszkanko specjalnie na kosmetyki,aby siedziały w jednym miejscu
    ładny masz pokój - elegancki i bardzo przytulny , też przydałby mi się remoncik ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  12. ale swietnie urzadzony pokoj :)
    fajnej zabawy na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obraz na ścianie mnie zauroczył! :)
    Bardzo ładnie urządzony pokój:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz kosmetyków no, no! :D fajnie urządzony pokój, najważniejsze to byś czuła się tam przytulnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zycze przyjemnego spotkania jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obraz na ścianie jest uroczy:) Podoba mi się również biało-pomarańczowa tonacja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma to jak porządki raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. fajnie organizujesz przestrzeń. uwielbiam koszyczki, mam ich sporo. to ułatwia mi życie:)

      Usuń
  19. Ale porządeczek masz łądny ;) Ja chyba też się wezmę za układanie kosmetyków, bo szok ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no ślicznie mieszkasz kochana :):) cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przytulnie mieszkają Twoje kosmetyki :D. Udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko pięknie poukładane i uporządkowane. Dodatki bardzo mi się podobają.. U mnie w pokoju przydałby się taki remoncik. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja Ci powiem, że zakochałam się w tych butkach , które tak pięknie pozyją przy torebce. Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie dobrałaś kolorki :) I podziwiam, bo ja nie jestem w stanie utrzymać takiego porządku wśród kosmetyków- średnio co tydzień muszę układać je od nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też czeka remont:( Masz śliczny pokik:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bawcie się dobrze. Czekam na zdjęcia, na pewno cudnie będziecie na nich wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz porządek, wszystko fajnie zorganizowane. I te dobrze dobrane kolory i dodatki extra masz.
    Aż mnie kusi u mnie coś zdziałać, czas na remont. Moje szafy pamiętają czasy podstawówki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zjadłabym upieczone przez kogoś ciacho, niestety moja mama patrzy raczej w moją stronę, jeśli chodzi o kwestie wypieków.

    OdpowiedzUsuń
  29. mniam ciacho *.*
    ładnie mieszkają twoje kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się zdjęcia z obrazem - świetna ściana i coś jakby półeczka pod spodem? Ogólnie lubię pokoje utrzymanie w takiej ciepłej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny masz pokój :) Wszystko ładnie poukładane - w przeciwieństwie do mojego kącika ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Drogie Panie serdecznie DZIĘKUJĘ Wam wszystkim oraz każdej z osobna za wszystkie ciepłe słowa,które zostawiacie na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi się podoba pokój ^^ tak ciepło i przytulnie, wyczuwał pozytywne fluidy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajna organizacja i fajny pokój:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Poznaję to jajko w zajączki :* :)))) porządeczek idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny pomysł na post:) Chciałabym taki zrobić ale najpierw muszę odgruzować swoją norę:D

    OdpowiedzUsuń