piątek, 23 sierpnia 2013

WARSZAWA :)

Dzień Dobry Drogie Panie :*
Wiem...Miałam do Was napisać dopiero w poniedziałek,ale...
Nie mogłam się powstrzymać i nie pokazać Wam kilku zdjęć,które obrazują jak spędzam czas...

- Wczorajsza kolacja :)




- Dzisiejsze ZAKUPY :)


- SUPER-PHARM : TIMOTEI - Szampon! 250 ml / 2 x 1,99 zł
- CARREFOUR - LOREAL - Orzeźwiający tonik oczyszczający! 200 ml / ok.11,00 zł
- HEBE - PERFECTA - Hydrożelowe płatki pod oczy! 2 szt. / 2,99 zł
- HEBE - MISSIU - Bransoletka! 15,99 zł


- TOP SECRET - Bluzka! 29,99 zł

- Moja nowa MIŁOŚĆ :)



UDANEGO weekendu Wam życzę :*

23 komentarze:

  1. Czy to są gumowe baleriny? Jeśli tak, to muszę przyznać, że są świetne, non stop w nich śmigam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszna kolacja :)
    i bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baletki są boskie, pochwal się gdzie je kupiłaś :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne butki;) Dawno nie jadłam gofrów, narobiłaś mi smaka :d

    OdpowiedzUsuń
  5. buty buty buty z motylkami- coś pięknego ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na gofry ;) Buty są urocze!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy, najbardziej urzekły mnie baleriny :)ach i teee gofry... chyba zrobię sobie takie na kolacje dzisiaj :D narobiłaś mi ochoty na tą kaloryczną pyszność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniaam! Smakowitości :)
    Widzę zakupy bardzo udane, a buty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne butki ! to meliski ? pyszne jedzonko , mmmm chyba muszę się wybrać na gofry albo w końcu kupić gofrownice .

    OdpowiedzUsuń
  10. Łooo gdzie takie piękne buciki sprzedają?? :)
    Ja w niedzielę jadę do Wawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. najpiekniejsze balerinki jakie widziałam !!!;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogie Panie - buty dostałam w prezencie i z tego co wiem były kupione w Grecji :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi narobiłaś ochoty, mniam :)
    Śliczne buty.
    A gdzie robiłaś zakupy kosmetyczne, że takie okazje wyhaczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy robiłam w Super Pharm,Hebe oraz Carrefour :)

      Usuń