środa, 7 sierpnia 2013

TAG : 50 PRZYPADKOWYCH FAKTÓW O MNIE !

Dzień Dobry :)
W Starachowicach temperatura przekracza 35 stopni...
Nie mam czym oddychać i pomimo kąpieli,czuję Jakbym jej w ogóle nie zażyła...
Kiedy te upały się skończą? Mam ich już serdecznie dosyć !



Od jakiegoś czasu na Waszych blogach pojawia się
TAG : 50 PRZYPADKOWYCH FAKTÓW O MNIE !
Pomyślałam,że i ja opublikuję go u siebie :)
ZAPRASZAM  do lektury :)

1. Mam na imię : Justyna - Józefa - Karolina :)
2. Urodziłam się 19.03.1991 i jestem zodiakalną RYBĄ.
3. Mam o 9 lat starszego brata Sebastiana i jestem matką chrzestną jego córeczki Zuzanny.
4. Urodziłam się w Starachowicach a mieszkałam już w Warszawie,Odrzywole oraz Rzeszowie "obieżyświat ze mnie jest" :)
5. Prawo jazdy kat.B - zdałam za trzecim razem - autem jeżdżę sporadycznie.
6. Moją pasją jest fotografia.
7. Jestem pedantyczna - nawet bardzo.
8. Nie lubię KOTÓW.
9. Uwielbiam zakupy - wszelkiego rodzaju :p
10. Nie maluję paznokci - ani u dłoni,ani u stóp.
11. Uwielbiam RAFAELLO - mogę je jeść bez końca i w każdej ilości.
12. Moim ulubionym kolorem jest SZARY.
13. Ubrania,które noszę najczęściej,to jeansy oraz t-shirt.
14. Nigdy nie byłam za granicą.
15. Nie znam żadnego języka obcego "aż wstyd się przyznać".
16. Jestem strasznym niejadkiem "jest dużo rzeczy,których nigdy nie jadłam".
17. Często się "odchudzam" i zawsze kończę ze stwierdzeniem,że zaczynam "od jutra" :p
18. Jestem zaręczona i w 2015 wychodzę za mąż.
19. Moimi najlepszymi przyjaciółkami są Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ i Ania : http://www.mellody-w-kolorze.com/ :*
20. Nigdy nie paliłam papierosów i nie zamierzam tego zmieniać.
21. Nie lubię matematyki,fizyki i chemii "zawsze miałam z nimi kłopot".
22. Nie lubię swoich włosów "ich pielęgnacja i układanie doprowadzają mnie do szału".
23. Jestem uzależniona od herbaty ziołowej.
24. Jestem fanką horrorów :)
25. Mam kłopot z nie kończącymi się koszmarami sennymi.
26. Mam ładny charakter pisma :p
27. Jestem bardzo nie pewną siebie osobą.
28. Uwielbiam tańczyć.
29. Nie znoszę upalnego lata i bardzo mroźnej zimy.
30. Moją ulubioną porą roku jest WIOSNA.
31. W dzieciństwie byłam bardzo chytra i zazdrosna.
32. Lubię dawać prezenty :)
33. Uwielbiam wodę niegazowaną.
34. W poważnych sytuacjach denerwuję się do tego stopnia,że boli mnie brzuch.
35. Boję się wszelkiego rodzaju robactwa.
36. Kawa mrożona oraz 3BIT w wykonaniu mojej przyjaciółki Goni są niezastąpione.
37. Marzę o FIACIE 500 w kolorze CZERWONYM :)
38. Najbardziej urokliwe miejsce,które ostatnio odwiedziłam to Solina.
39. Nie mam zbyt wielu znajomych.
40. Jestem typem domownika.
41. Lubię pływać :)
42. Bardzo łatwo wyprowadzić mnie z równowagi.
43. Boję się ciemności i przebywania samej w domu.
44. Paznokcie ścinam do zera :p
45. Marzę o tatuażu na karku.
46. Włosy myję codziennie - nie zależnie od pory roku.
47. Jestem bardzo niecierpliwa.
48. Nigdy nie leciałam samolotem.
49. Nie lubię sportu "oprócz pływania".
50. Mam bardzo dobrą zażyłość z rodzicami.

Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. To że nie malujesz paznokci bardzo mnie zaskoczyło, ja muszę mieć kolor na pazurkach inaczej czuję się "dziwnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez zawsze odchudzam się od jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię sportu po za pływaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rafaello tez uwielbiam i moglabym jesc non stop :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też marzę o fiacie 500 ale białym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez uwielbiam horrory i jestem bardzo niecierpliwa... kilkanascie punktow moglabym przypisac do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 sukienki Romwe do wygrania, zapraszam http://karo-just-me.blogspot.com/2013/08/romwe-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo rafaello ... ubóstwiam mogłabym je jeść cały czas. A fakt, że w ogóle nie malujesz pazurków nieco mnie zaskoczył :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Love! Cannot wait to read more from you!
    xx,
    http://janicethitran.com (✿◠‿◠)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja jestem również bardzo niepewna siebie i niecierpliwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie lubię matematyki, fizyki i chemii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilkanaście punktów pasuje do mnie :)
    Na przykład tatuaż na karku (chiński znak), strach przed ciemnością i samotnością w domu, nie podróżowałam za granicę, mam ładny charakter pisma i jestem MEGA pedantyczna :)
    W ogóle genialny jest ten tag :)
    Byłam w weekend w Starachowicach i po prostu był nieznośny upał, na Lubelszczyznie też mozna popłynąć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś w Starachowicach i nie dałaś znać :-/

      Usuń
    2. Byłam u siostry, bo urodziła mi siostrzeńca, za krótko, żeby się zorganizować i spotkać :( Następnym razem obiecuję poprawę :*

      Usuń
  13. bardzo ciekawy post :)
    ja mam tak samo z matematyką itd..:D

    OdpowiedzUsuń
  14. również jestem typem domownika :>
    Pozdrawiam, Dominika♥

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie ten post , poznaje sie troszke ludzi:) jaki bys tatuaz chciała ? masz juz cos na mysli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad trzema gwiazdkami - od największej do najmniejszej,ale chyba zostanie,to moim marzeniem.

      Usuń
    2. ja bym chciała napis Never Give Up ♥

      Usuń
  16. wszyscy teraz tak z tym 50 faktów :D ja chyba tego nie zrobię na razie :P Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero złapałam chwilę aby przeczytać :D
    no ja nie wiedziałam,że niejadkiem jesteś :)
    Dziękuję za taki urocze słowa kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam rafaello ;P A ja koty uwielbiam, wszystkie zwierzeta lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 20,21, 45,46,48, 50 >> tak jakby o mnie kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. kilka punktów mogłabym przypisać sobie, też jestem typem domownika :) ale paznokcie pomalowane mam niemależe zawsze :D

    OdpowiedzUsuń