sobota, 24 sierpnia 2013

Sobota :)

Dobry Wieczór :)
Jak Wam mija SOBOTA Drogie Panie? :)
Czy u Was było dzisiaj równie słonecznie jak w Warszawie?
Ja dzisiejszy dzień spędziłam intensywnie,ale i bardzo miło :)
Razem z "M",ciocią Asią i jej córką Zuzią "uwielbiam je obie" wybraliśmy się na spacer po "Łazienkach  Królewskich" - byłam tam pierwszy raz i nie ukrywam,że jest,to niezwykle urokliwe miejsce,w którym można odpocząć od zgiełku dnia codziennego.
Późniejszy obiad i wyprawa w poszukiwaniu mojego ukochanego LOLAS CUPCAKES :
http://www.lolascupcakes.pl/ - również dały mi wiele radości,ale tak jak wspomniałam przed wyjazdem - zakupów mogę sobie odmówić,ale CUPCAKES - nigdy :p

ZAPRASZAM na foto-relację :




Nie mogłam się napatrzeć na ZIELEŃ i urodę trawy - dawno nie widziałam tak zadbanych trawników :)


Pora OBIADOWA :



"Nie po to rodzisz się na świecie,byś sam sobie kwiaty rwał" - bardzo mi się spodobał ten cytat - widniał na ścianie w ZAPIECKU : http://www.zapiecek.eu/,gdzie byliśmy na obiedzie.


Pierogi z kapustą i mięsem - przyznam szczerze,że moja mama robi lepsze :)

No i chwila,na którą tak długo czekałam :*


Zjem je wszystkie :p














Moja ulubiona - KOKOSOWA - mniam :)


Dobranoc - spokojnej nocy i snów wypełnionych babeczkami od LOLAS CUPCAKES :p

13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Zrobiłaś mi ochotę na słodkie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. jak fajnie spędzony dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo mniam!:D aż się jeść zachciało:D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, mam chęć na takie pierogi zawsze mnaimmm

    OdpowiedzUsuń
  5. oby mi sie dzis snily heheh

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zazdroszczę :) i kokos mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A tam to faktycznie książki były ? Bo ja to bym je pochłoneła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia ekstra, aż zrobiłam się głodna :))

    OdpowiedzUsuń