niedziela, 4 sierpnia 2013

RECENZJA - VICHY - IDEALIA - KREM BB - ODCIEŃ JASNY!

Dzień Dobry.
NIEDZIELA - ostatni dzień tygodnia - dzień za,którym nie przepadam...
NIEDZIELA - wywołuje u mnie nostalgiczny nastrój - zawsze...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam do przetestowania od firmy
VICHY : http://www.vichy.pl/ - ZAPRASZAM !


VICHY - IDEALIA - KREM BB - ODCIEŃ JASNY! 40 ml / ok.100,00 zł

KLIK !!!


Pielęgnacja nowej generacji - 1 krem - 6 korzyści dla skóry :
- Rozświetla i wyrównuje koloryt.
- Nawilża.
- Wygładza zmarszczki.
- Ujednolica strukturę.
- Redukuje przebarwienia.
- Ochrona UVA/UVB.

Odpowiedni dla skóry wrażliwej.
Hipoalergiczny.
Zawiera wodę termalną z VICHY.
Bez parabenów.

WSKAZANIA : 
Szara i ziemista skóra,niejednolity koloryt skóry,oznaki przedwczesnego starzenia wywołane codzienną ekspozycją na promienie słoneczne.
INNOWACJA :
Pierwszy krem IDEALIA BB działający na powierzchni i w głębszych warstwach skóry,aby w jednym geście przywrócić jej idealny wyglad.
UNIKALNA TECHNOLOGIA :
- Kambucza,aby rozświetlić i ujednolicić skórę w głębszych warstwach.
- Korygujące pigmenty,aby zapewnić natychmiastowy efekt na powierzchni.
- System filtrów,aby chronić skórę przed promieniami UV.
SKUTECZNOŚĆ :
Natychmiast po zastosowaniu nawilża,rozświetla i wygładza powierzchnię skóry.
Dzień po dniu pomaga widocznie wygładzić zmarszczki,redukować przebarwienia i chronić skórę przed codziennym działaniem promieni UV.



RECENZJA :
Od czasu,kiedy skusiłam się na zakup kremu BB z GARNIERA - zupełnie zraziłam się do tego typu kremów i skutecznie je omijam.Pewnego dnia na stronie VICHY pojawiła się informacja o możliwości przetestowania NOWOŚCI - IDEALIA - KREM BB,pomyślałam,że spróbuję swojego szczęścia i mi się udało :) Jakie sa moje wrażenia? Hmmm...
Chyba nigdy do końca nie przekonam się do kremów BB,z jakiej firmy by one nie były.
Faktem jest,że ten z VICHY ma przyjemny zapach oraz szybko wchłaniającą się,lekką konsystencję,bez tłustego filmu.Nadaje się do samodzielnego stosowania lub po nałożeniu preparatu pielęgnacyjnego czy podkładu.Producent gwarantuje,że krem BB nadaje się do każdego typu skóry,jednak jako posiadaczka cery tłustej zupełnie się z tym nie zgodzę.Tuż po nałożeniu,krem dobrze się wchłania,nawilżając cerę,ale i ją rozświetlając co przy  mojej tłustej cerze zupełnie się nie sprawdza,bo świecę się,jak żarówka.
Faktem jest,że na krem BB nakładam podkład i puder prasowany,ale i bez niego zupełnie bym sobie poradziła.Polecam go jednak dla osób posiadających cerę suchą czy normalną bez większych niedoskonałości do zakrycia - krem na pewno Wam ją nawilży,rozświetli i wyrówna kolory.
Do cery mieszanej czy tłustej - nie polecam.
Moja ocena,to 3/6.

A jakie są Wasze ulubione kremy BB - o ile takie macie ? :)


19 komentarzy:

  1. Osobiście nie przepadam za kremami BB:) Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę niestety go mieszać z kremem bo nawet jasna wersja jest ciut za ciemna. Za to to chyba i tak pierwszy BB na który trafiłam i jest w miarę jasny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również się do nich nie przekonam, mam z Lirene, ale zostawia straszne smugi, ciężko go rozetrzeć. Chciałabym spróbować azjatyckich BB.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam teraz BB z Eveline ale jest troszkę dla mnie za ciemny, ja mam skórę normalną więc u mnie pewnie by się sprawdził, tylko ta cena ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy opis :)

    zapraszam na rozdanie do siebie!
    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem konsultantką z Oriflame, kupiłam ostatio krem BB z tej firmy, ale jeszcze nie używałam.. Wiecie jaki jest? Czy warto?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to dla mnie napewnonie bedzie;p

    OdpowiedzUsuń
  8. o niedzieli mam takie same zdanie :)
    nie używałam kremów BB, ale ten wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba też nie przekonam się go kremów bb, fajna idea ale to jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam Maybelline- najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Vichy moim zdaniem płaci się za markę , miałam kilka produktów z tej firmy i nie są warte tej ceny..

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio o nim myślałam, ale widzę,ze nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także do BB nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze żadnego BB ale jakoś mnie do nich nie ciągnie , też mam tłustą cerę i nie lubię jej oblepiać takimi wynalazkami , zwłaszcza latem

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem zachwycona kremem i chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zachwycona kremami bb (tylko takowych używam) chętnie wypróbuje :]

    OdpowiedzUsuń