sobota, 10 sierpnia 2013

RECENZJA - PHARMACERIS - SKONCENTROWANY KREM - ŻEL ANTYCELLULITOWY!

Dzień Dobry.
Piszę do Was w SOBOTNI poranek :)
W Starachowicach,temperatura za oknem wynosi 20 stopni.
Jest chłodno a nawet wietrznie - taka pogoda bardzo mi się podoba.
Mam czym oddychać i to jest dla mnie najważniejsze :)
Dzisiejsze popołudnie spędzę w towarzystwie Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM !
Już nie mogę się doczekać Naszego spotkania :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od firmy PHARMACERIS :
http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM !



PHARMACERIS - SKONCENTROWANY KREM - ŻEL ANTYCELLULITOWY! 150 ml / 49,90 zł


WSKAZANIA :
Rekomendowany dla osób z widocznymi objawami nasilonego cellulitu oraz z tendencją do wahań wagi ciała.Polecany dla osób ze skórą zwiotczałą,w celu ujędrnienia,napięcia i modelowania sylwetki.
DZIAŁANIE :
Formuła preparatu wykazuje podwójne,skoncentrowane działanie antycellulitowe.
Oparta jest na wzajemnie uzupełniających się kompleksach : DERME SYSTEM zmniejszającym istniejący cellulit i IM FORMULA zapobiegającym jego nawrotom.
Preparat widocznie zmniejsza nierówności skóry oraz objawy nasilonego cellulitu.
Regularne stosowanie kremu - żelu wspomaga usuwanie nadmiaru wody wody ze skóry zmniejszając grubość tkanki podskórnej oraz redukuje zagłębienia skóry.
Preparat wygładza,poprawia napięcie i sprężystość skóry,przyśpieszając modelowanie sylwetki.


Innowacyjne formuły o podwójnym działaniu odkryte przez naukowców marki PHARMACERIS :

DERME SYSTEM - redukuje istniejący cellulit zwiększając przemiany energetyczne tłuszczów.
Dostarczany do najgłębszych warstw skóry,gdzie powstaje cellulit,unikalny aminokwas DERME SYSTEM,zawierający grupę funkcyjną L-KARNITYNY,wiąże kwasy tłuszczowe i transportuje je do wnętrza mitochondriów,gdzie zostają zostają spalone.

IM FORMULA - zapobiega powstawaniu cellulitu.
Chroni włókna kolagenu i przeciwdziała ich nieodwracalnej degradacji.
Umożliwia wzmocnienie elastycznego rusztowania skóry,niezbędnego do jej ujędrnienia oraz zapobiegania powstawania cellulitu.

- O DRENUJĄCYM PEELINGU ANTYCELLULITOWYM z tej samej serii pisałam : TU !!!

RECENZJA :
W maju miałam przyjemność testować DRENUJĄCY PEELING ANTYCELLULITOWY z tej samej serii - byłam nim zachwycona :) Tuż po wykończeniu SKONCENTROWANEGO KREMU - ŻELU ANTYCELLULITOWEGO śmiem twierdzić,że jakością dorównuje swojemu poprzednikowi.
Przyjemny zapach oraz delikatna formuła sprawiają,że rozprowadzanie produktu na ciele jest czystą przyjemnością.Tuż po rozprowadzeniu dobrze się wchłania nie pozostawiając tłustej i lepkiej warstwy.
Producent zaleca stosowanie produktu regularnie 2 razy dziennie przez minimum 1 miesiąc.
Ja stosowałam go przez okres 2 miesięcy.Tuż po tym okresie zauważyłam znaczną poprawę stanu mojej skóry.Miejsca szczególnie dotknięte cellulitem "pupa oraz uda" znacznie się wygładziły.
Poprawiło się napięcie oraz sprężystość.Jestem bardzo zadowolona z efektu,jaki uzyskałam.
Moja ocena,to 6/6.

Udanego dnia Wam życzę :*


12 komentarzy:

  1. cieszę się, że się sprawdził. ważna jest systematyczność a ja używam takich kosmetyków tylko wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh.. te problemy z cellulitem :( u mnie to jakaś masakra :P
    ostatnio zaczęłam stosować eveline i ćwiczenia :)mam nadzieję że choć trochę zniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cos podobnego do drenafasta , mozna sprobowac na zmiane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem zachęcający . Jak do tego dołożyć ćwiczenia to ciało jak marzenie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nic już nie pomaga :( tylko ćwiczenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja probuje teraz cwiczen i smaruje sie kremikiem od Barwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten zestaw i dosyć ładnie wygładzał skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę go wypróbować, ale kupię jak skończę serum drenujące z ziaji :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak na razie nie ma problemów z cellulitem :P

    OdpowiedzUsuń