wtorek, 27 sierpnia 2013

RECENZJA - PHARMACERIS - R - KOJĄCY FIZJOLOGICZNY ŻEL DO MYCIA TWARZY! + Nowa WSPÓŁPRACA :)

Hej :)
Jak mija Wam dzień Drogie Panie?
Co ciekawego dzisiaj robiłyście bądź robicie? :)
U mnie?Intensywnie - dużo obowiązków związanych z remontem,który panuje w domu...
Ale...Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - mam już swój "stary-nowy" pokój :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM !


PHARMACERIS - R - KOJĄCY FIZJOLOGICZNY ŻEL DO MYCIA TWARZY! 190 ml / ok.30,00 zł


WSKAZANIA :
Fizjologiczny żel przeznaczony do codziennego oczyszczania skóry wrażliwej,alergicznej,z trądzikiem różowatym,ze skłonnością do zaczerwienień,trwałego oraz napadowego rumienia i zmian grudkowo - krostkowych.Delikatny również dla wrażliwej skóry okolic oczu.
Zastępuje tradycyjne mydło.Odpowiedni dla skóry w każdym wieku.
DZIAŁANIE :
Żel oparty na wyjątkowo łagodnej bazie myjącej nie zawierającej mydła,zachowuje równowagę fizjologiczną skóry nie naruszając naturalnej bariery ochronnej naskórka.
Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i zmywa makijaż nie podrażniając i nie wysuszając skóry.
Alantoina oraz D-pantenol zmniejszają skłonność do reakcji zapalnych,łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.Wosk z mango o właściwościach odżywczych i nawilżających eliminuje uczucie suchości i zapobiega uczuciu nadmiernego napięcia naskórka.Preparat o wysokiej tolerancji.


RECENZJA :
Jak widzicie,żel jest przeźroczysty i początkowo bezwonny,lecz w połączeniu z wodą staje się niezwykle nieprzyjemny - pierwszy raz mi się zdarza,żeby bezwonny produkt w połączeniu z wodą stawał się tak drażniący...Jest,to chyba jego największa wada!Poza tym żel jest przyjemny w użytkowaniu.
Z łatwością się aplikuje i dobrze rozprowadza,tworząc delikatną pianę.
Po jego użyciu twarz jest oczyszczona i świeża a przy regularnym stosowaniu widoczny jest poprawiony stan skóry.Nie jest ona tak zaczerwieniona,jak przed rozpoczęciem stosowania produktu.
Zmiany trądzikowe pojawiają się coraz rzadziej a jak już się jakaś zdarzy,to szybko znika.
Żel nie pozostawia uczucia ściągnięcia,nie uczula i nie podrażnia.
Moja ocena,to 4/6.

Dzisiaj otrzymałam również przesyłkę z nową WSPÓŁPRACĄ,którą nawiązałam z firmą PHARMA CF :
http://www.pharmacf.com.pl/ - ZAPRASZAM !


Takie oto kosmetyki będę testowała w najbliższym czasie :)

Przyjemnego popołudnia Wam życzę :*

26 komentarzy:

  1. Żel do golenia będzie się zapewne miło testowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że tak właśnie będzie :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ale cena 30 zł to dla mnie za dużo - miłego testowania słonko ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :)
    Żelu z Pharmaceris nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Żelu z Pharmaceris jeszcze nie miałam, ale z kremów jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam ani jedengo kosmetyku z tej firmy, czas to zmienic;p

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam, gratulacje współpracy :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy ! ;-) tego żelu jeszcze nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  9. o zel do golenia mam i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje nowej współpracy:)
    a jeśli chodzi o żel do mycia twarzy to mam ochotę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego żelu. Miłego użytkowania nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie żele używać zarówno do mycia twarzy jak i do mycia pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze, że nie pozostawia skóry ściągniętej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam swój sprawdzony żel do mycia twarzy z Fitomed, ale ten też widzę, że jest całkiem niezly. A i gratuluję współpracy, lubię kosmetyki Venus, zwłaszcza żel do golenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Może wypróbuję, ale ten zapach mnie trochę niepokoi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że przydałby się mojej podrażnionej cerze .

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję współpracy :))

    Nie lubię zapachów które drażnią nos więc ten produkt raczej nie jest dla mnie ;p

    Zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko pozazdrościć współpracy :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bardzo lubie kosmetyki pharmaceris ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję współpracy, ten żel do twarzy też bym chętnie przetestowała :))

    OdpowiedzUsuń