czwartek, 29 sierpnia 2013

RECENZJA - IWOSTIN - PURRITIN - KREM NA NOC! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :)
Co u Was słychać Drogie Panie? Jak Wam minął dzień?
U mnie wszystko w porządku,choć zaczynam się denerwować nadchodzącym
"Zlotem Świętokrzyskich Blogerek",który odbędzie się już pojutrze !
Mam nadzieję,że wszystko pójdzie zgodnie z planem :)
Trzymajcie proszę za mnie kciuki :)
Poza tym w Starachowickim powietrzu czuć już jesień - choć martwi mnie zmiana,która nadchodzi,to jednak Polska Złota Jesień jest zachwycająca :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam od Goni :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!

IWOSTIN - PURRITIN - KREM NA NOC! 75 ml / ok.30,00 zł


Linia IWOSTIN - PURRITIN została stworzona w odpowiedzi na potrzeby dermatologów i ich pacjentów związane z pielęgnacją skóry tłustej,skłonnej do zmian trądzikowych.
Krem na noc IWOSTIN - PURRITIN przyśpiesza regenerację skóry.
Precyzyjnie i delikatnie złuszcza ją,nie powodując przy tym podrażnień naskórka.
Preparat sprawia,że powierzchnia skóry jest wygładzona,pory zwężają się,a zmiany trądzikowe ustępują.
Dzięki zawartości ZINCIDONE preparat reguluje wydzielanie sebum,stymuluje wzrost i regenerację komórek oraz zmniejsza skłonność do tworzenia się stanów zapalnych.
Kompleks A-HYDROKSYKWASÓW i B-HYDROKSYKWASÓW zapewnia doskonałe właściwości keratolityczne,złuszczając martwy naskórek,będący przyczyną zamykania ujść gruczołów łojowych.
Zapobiega powstawaniu zaskórników.Zawarty w preparacie olejek z drzewa herbacianego działa antybakteryjnie,przeciwzapalnie i ogranicza powstawanie nowych zmian trądzikowych poprzez normalizację pracy gruczołów łojowych.Krem dodatkowo pielęgnuje,nawilża i odżywia skórę oraz łagodzi podrażnienia dzięki zawartości wody termalnej z Iwonicza-Zdroju i oleju z pestek winogron.
Skutecznie zwalcza istniejące wykwity trądzikowe i zapobiega powstawaniu nowych.


RECENZJA :
Zacznę od stwierdzenia,że pokładałam w tym kremie na prawdę duże nadzieje...
Jednak -  zawiodłam się...Jako posiadaczka cery tłustej,ze skłonnością do trądziku potrzebuję na prawdę dobrej pielęgnacji,do której wciąż dążę...Ucieszyłam się,kiedy Gonia podarowała mi ten krem - pomyślałam wtedy,że musi być na prawdę dobry - firma do czegoś zobowiązuje...Pomyliłam się...
Krem ma dosyć rzadką,lejącą się konsystencję.Po nałożeniu na twarz długo się wchłania...
Początkowo delikatnie matuje,jednak już po godzinie cera się błyszczy i jest przetłuszczona.
Nie zauważyłam również redukcji trądziku a wręcz przeciwnie - zauważyłam jego nasilenie.
Jego zapach jest intensywny i nie przyjemny...
Faktem jest,że krem nie uczula i nie podrażnia,ale poza tym nie zauważyłam innych jego zalet.
Nie polecam!Moja ocena,to 1/6.

Wczoraj odwiedziłam Gonię,która nie omieszkała ugościć mnie po Królewsku - zobaczcie same :


Główne skrzypce grały pyszne muffinki z malinami - Rafałku - DZIĘKUJĘ :*
Od Goni otrzymałam również prezent :


Tym razem nie robiłyśmy sobie zdjęć - jakoś tak wyszło - nadrobimy,to niedociągnięcie przy najbliższej okazji :)

Dzisiejszy dzień natomiast obfitował w zakupy :)
Co kupiłam :


- BIEDRONKA - Zeszyt na spirali! 11,99 zł
- BIEDRONKA - Naklejki do zaznaczania! 1,99 zł
- BIEDRONKA - Naklejki! 2 x 1,99 zł
- PEPCO - Ramka! 2 x 5,99 zł

Niby nic takiego a cieszy :)

DOBRANOC :*




28 komentarzy:

  1. uu to dobrze wiedzieć.. z Iwostinu miałam tylko korektor, ale nawet mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dobrze wiedzieć,że nie działa- to już się nie natnę ja..
    a po ramki muszę iść koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne rameczki
    Ivostin to firma znana mi tylko ze sluchu, nic nie używałam
    do tej pory z ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel przyszedł dziś ;) ramki są cudowne a krem kupiłam i sobie ale nie polubiłam,choć za firmę i cenę aż mi go szkoda wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji u mnie się chyba żaden produkt iwostonu nie sprawdził,nie ważne z jakiej serii by był więc póki co same negatywniejsze opinie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Gonia zawsze przyjmuje mnie jak Królową :)

      Usuń
  6. moja mama używa kosmetyków z tej firmy i jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten żel z Białego Jelenia jak dla mnie jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo go lubię :)

      Usuń
    2. Ale,że co ? Krem ? jaki jaki ? :)

      Usuń
    3. Nie krem - żel do mycia twarzy,który od Ciebie dostałam.

      Usuń
  8. Firme Iwostin znam narazie tylko ze słyszenia, czasem mam chęć wypróbować ją, a wtedy ups.. trafiam na niepochelbną recenzję, i bądź tu madry, a muffinki wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Iwostinu jeszcze nic nie miałam, cena jakoś mnie zniechęca.:d
    Ale urocze ramki kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobne naklejki :)
    na szczęście nie miałam tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej :D Udanego spotkania ! tez chce na jakies ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh aż zachciało mi się babeczki :P

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie, już myślałam, że odkryłaś jakieś cudo na trądzik, a tu negatywna recenzja :D
    Przynajmniej wiem, czego nie kupować! Cóż, trzeba szukać dalej złotego środka na trądzik :D
    A żel z białego jelenia też jest kiepski jeśli chodzi o moją cerę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć- sądziłam, że krem spisze się na 5 a tu takie zaskoczenie, szczerze- miałam na niego ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Białego Jelenia będziesz zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam tylko jeden produkt z tej firmy i był średni.

    OdpowiedzUsuń
  17. A myślałam, że Iwostin ma same wspaniale kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kilka produktów z Iwostinu i jeszcze żaden mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj szkoda,że produkt się nie sprawdził :( Ja miałam z tej firmy krem z filtrem 50 spf i nawet był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że krem się nie spisał :/

    OdpowiedzUsuń
  21. mi żel z tej serii od iwostin przypasował. Mam problemy ze strefą t jednocześnie posiadając bardzo suchą i wrażliwą cerę ogólnie. I przyznaję, że żel myje dokładnie i nie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń