wtorek, 6 sierpnia 2013

RECENZJA - FLOSLEK - ANTI ACNE - ANTYBAKTERYJNA PIANKA DO MYCIA !

Dobry Wieczór...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was Drogie Panie recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Elżbiety Oleksiewicz - Pilucik,przedstawicielki firmy FLOSLEK : http://www.floslek.pl/ -
ZAPRASZAM !



FLOSLEK - ANTI ACNE - ANTYBAKTERYJNA PIANKA DO MYCIA! 250 ml / 19,90 zł


Polecana do codziennego oczyszczania skóry tłustej i mieszanej ze skłonnością do zalegania wydzieliny gruczołów łojowych w nadmiernie rozszerzonych porach i do tworzenia zaskórników.
Stosowana również w profilaktyce przeciwtrądzikowej.

Systematycznie stosowana :
- dokładnie i głęboko oczyszcza skórę
- nie narusza bariery ochronnej skóry
- pozostawia skórę napiętą i odświeżoną
- przywraca naturalne pH skóry


RECENZJA :
Niestety - nie przepadam za piankami do mycia twarzy - z jakiej firmy by one nie były,dlatego ciężko mi było rozpocząć testowanie tej z FLOSLEK'u.Pierwsze wrażenie?
Odrobinę za rzadka - ale w sumie konsystencja nie jest najważniejsza.
Ma delikatny,przyjemny zapach i jest wydajna co jest dużym plusem.
Jednak - u mnie niestety się nie sprawdziła.Pianka niezbyt dobrze oczyszcza - przynajmniej nie na tyle,żebym czuła,że moja cera jest 100% odświeżona i nawilżona.Faktem jest,że przy regularnym stosowaniu można zauważyć poprawę stanu skóry a niedoskonałości pojawiają się zdecydowanie rzadziej - jednak oczyszczenie i nawilżenie są dla mnie bardzo ważne!
Pianka nie powoduje uczucia ściągnięcia,nie uczula i nie podrażnia.
Jak dla mnie jest,to produkt średniej jakości.
Moja ocena,to 3/6.

A Wy używacie PIANEK czy macie inne ulubione produkty do pielęgnacji twarzy? :)

Dzisiaj otrzymałam również przesyłkę od firmy FARMONA : http://www.farmona.pl/ .
Do testów otrzymałam :


Który BALSAM zacząć testować w pierwszej kolejności ? :)

DOBRANOC :*


 



15 komentarzy:

  1. Miałam dwie pianki do mycia twarzy i jednak wolę żele. Gratuluję nowej przesyłki od Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam w swoim życiu jedną piankę - z Decubala i ja akurat bardzo polubiłam. Póki co nie używam takich kosmetyków.A balsamów jestem ciekawa. Zwłaszcza tego regenerującego.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ciągle poszukuję swojgo ulubionego zmywacza do buzi;) zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nowej współpracy. ja lubię floslek ale żadnej pianki do mycia buzi jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pianki i aktualnie moją ulubiną jest ta z Caudalie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znoszę pianek do mycia twarzy bleee, preferuję toniki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam żel floslek i był dobry, a z pianką nie miałam przyjemności się zetknąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam jakąś inną piankę z Flol lek i była bardzo delikatna , makijażu nie zmyła ale do odświeżenia buzi dobra , teraz wolę płyny micelarne

    OdpowiedzUsuń
  9. Już bardzo dawno nie miałam żadnej pianki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam jedną piankę, z avonu, i też z bólem jej używałam. To nie jest konsystencja dla mnie. A ostatnio gdzieś czytałam o tej piance i dziewczyna ją polecała. Jak widać, każda cera inna i każdy lubi coś innego ;) Ja jednak za taką cenę nie będę ryzykować ;P


    Kochana, otrzymałyśmy Twoje zgłoszenie na spotkanie blogerek w Kielceach i prosiłybyśmy o dodanie banerku spotkaniowego z odniesieniem do posta o spotkaniu ;) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam lubie pianki :) zwłąszcza flosleku:D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pianke z Pharmacelis i bardzo ja lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej pianki:) Proponuję rozpocząć testowanie od balsamu nawilżającego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma SLS na drugim miejscu w składzie i nie skusiłam bym się.Ponieważ ostatnio używałam pianki z Lirene i też ma sls i troszkę mnie po niej wysypało.

    OdpowiedzUsuń