środa, 21 sierpnia 2013

RECENZJA - FARMONA - SENSITIVE ECO STYLE - BALSAM DO CIAŁA NAWILŻAJĄCO - WYGŁADZAJĄCY!

Dobry Wieczór :)
Drogie Panie,dzisiejszy post będzie poświęcony produktowi,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy FARMONA : http://www.farmona.pl/ - ZAPRASZAM!
Przepraszam,że piszę krótko i na temat,ale dzisiejszy dzień jest dla mnie wyjątkowo pracowity i pomimo zbliżającej się godziny 21:00 mam jeszcze dużo do zrobienia.



FARMONA - SENSITIVE ECO STYLE - BALSAM DO CIAŁA NAWILŻAJĄCO - WYGŁADZAJĄCY! 250 ml / 7,50 zł


Balsam opracowano co codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry,szczególnie bardzo suchej i szorstkiej.
Bogata formuła intensywnie i długotrwale nawilża,idealnie wygładza oraz poprawia elastyczność skóry.
Lekka konsystencja sprawia,że balsam bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania,nie pozostawiając tłustej warstwy.Dodatkowo przyjemny,delikatny zapach zwiększa uczucie komfortu.


KWIAT LOTOSU - wygładza i ujędrnia skórę oraz zapobiegają jej wysuszeniu.
KWAS HIALURONOWY - zapewnia silne,natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie oraz sprawia,że skóra staje się sprężysta i aksamitnie gładka.
PROTEINY JEDWABIU - tworzą na skórze film ochronny zatrzymujący wilgoć oraz doskonale wygładzają,zmniejszając szorstkość naskórka.
INUTEC - naturalny prebiotyk,łagodzi i koi podrażnienia oraz chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

RECENZJA :
Balsamu do ciała nigdy za wiele.Zważając na fakt,że posiadam skórę bardzo suchą balsam do ciała towarzyszy mi po każdej kąpieli.Z ciekawością rozpoczęłam testowanie.Ucieszył mnie fakt,że w swoim składzie ma 0% - parabenów,barwników oraz olejów mineralnych.
Balsam charakteryzuje się delikatnym i przyjemnym zapachem,który przez długi czas utrzymuje się na skórze.Jego delikatna konsystencja sprawia,że dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania,nie pozostawiając tłustej warstwy.Przy regularnym użytkowaniu widoczna jest znaczna poprawa stanu skóry.
Jest ona nawilżona i wygładzona,tzw. "skórka węża" znika a na jej miejscu pojawia się delikatna i miękka w dotyku skóra.Balsam godzien uwagi :)
Moja ocena,to 6/6.

Drogie Panie w dniach 22-25.08.2013 - będę w Warszawie i podejrzewam,że przez ten czas na moim blogu będzie panowała cisza,gdyż nie będę miała stałego dostępu do internetu.
W miarę możliwości będę odwiedzała Wasze blogi a nowy post ukaże się najwcześniej 26.08.2013 - do usłyszenia :*






16 komentarzy:

  1. musze wypróbować koniecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w niego zainwestuję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu do Warszawy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten balsam sie wydaje, musz e go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu do stolicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że ta firma wypuściła serię eco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy :)
    i udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej firmy mam tylko scrub, który uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię produkty farmony jednak tego jeszcze nie używałam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja taką "skórę węża" zazwyczaj mam na łydkach :P Kolejny kosmetyk do nabycia :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu. Nie byłam jeszcze w naszej stolicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Farmona ma całkiem dobrej jakości kosmetyki, sama je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cos dla mojej suchej skory, moze tem kosmetyk sie spawdzi bo wiekszosc daje tylko chwilowe nawilzenie :)

    OdpowiedzUsuń