czwartek, 8 sierpnia 2013

RECENZJA - CLEANIC - PURE & GLAMOUR - CHUSTECZKI ODŚWIEŻAJĄCE!

Hello...
Co u Was słychać Drogie Panie? :*
Jak Wasze samopoczucie? Czy tak,jak JA - siedzicie przy wentylatorze z butelką wody w ręce?
Już nie wiem co robić by poczuć się odrobinę lepiej...a do tego wszystkiego mam wrażenie,że moje życie jest pasmem nie kończących się nieszczęść - dzisiejszy dzień jest tego kolejnym przykładem...
Czy urodziłam się pod CZARNĄ gwiazdą? :(

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy CLEANIC : http://cleanic.pl/ - ZAPRASZAM !





CLEANIC - PURE & GLAMOUR - CHUSTECZKI ODŚWIEŻAJĄCE! 15 szt. / 3,19 zł


Chusteczki odświeżające PURE & GLAMOUR,to produkt,którego nie może zabraknąć w torebce nowoczesnej Kobiety :)

Chusteczki oczyszczające z płynem antybakteryjnym są idealne zarówno w podróży,jak i w chwilach wymagających szybkiego odświeżenia.
Lekki,kwiatowy zapach,zwieńczony nutą egzotycznego kokosa,zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
Mały format,wygodny i skuteczny system zamykania oraz atrakcyjne wizualnie opakowanie sprawia,że produkt idealnie nadaje się do torebki.



Dostępne również w wersji CLEAN & CHIC,którą także miałam przyjemność przetestować - różnica - jedynie ZAPACHOWA :)



RECENZJA :
Jak same wiecie - CHUSTECZKI ODŚWIEŻAJĄCE - są idealnym rozwiązaniem na każdą porę roku,choć nie ukrywam,że przy temperaturze 38 stopni,która obecnie panuje w całej Polsce - chusteczki odświeżające są niezbędne!Ekonomiczny rozmiar opakowania,jak i samej chusteczki sprawia,że zmieszczą się w każdej - nawet najmniejszej - damskiej torebce.Delikatny,przyjemny zapach utrzymuje się na skórze jeszcze przez dłuższy czas po użyciu chusteczki.Jest ona wystarczająco dobrze nasączona,by nie zostawiać na ciele tłustego filmu.Doskonale oczyszczają i odświeżają.Idealne nawet dla wrażliwej skóry.
Polecam :)
Moja ocena,to 6/6.

Chcę się jeszcze pochwalić UPOMINKIEM od Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ ,który otrzymałam na Naszym nie planowanym,szybkim spotkaniu - DZIĘKUJĘ :*


Do usłyszenia :)


17 komentarzy:

  1. Na takie upały chusteczki odświeżające są rewelacyjne:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, podzielam to zdanie. Totalny must have na te temperatury.

      Usuń
  2. przydałoby się zaopatrzyć w takie chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię je:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - zestawy kosmetyków Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stosowałam jeszcze chusteczek ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz u mnie :)
    Co do swapu - Rozglądaj się w takim razie za ogłoszeniami o swapie w swoim mieście :) albo zgadajcie się z blogerkami i koleżankami i same zorganizujcie! na pewno będzie niezła zabawa!

    chusteczki cleanic sama używam, są bardzo fajne! choć wolę chyba wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się przydają na teraźniejsze upały ;P
    idealne na wakacyjne wypady :

    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie chusteczki zawsze przydadzą się w damskiej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj tak, na taką temperaturę to są wręcz niezbędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze ich nie miałam, ale pewnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie chusteczki chyba całe by poszły w jeden dzień w ostatnie upały ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam stosować nawilżone chusteczki w upalne dni
    ratują mnie w kryzysach

    zapraszam :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te chusteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w podróż bez mokrych chusteczek się nie ruszam jak dla mnie jest to już podstawa

    OdpowiedzUsuń