niedziela, 18 sierpnia 2013

RECENZJA - AVON - FOOT WORKS - ENERGIZUJĄCY SCRUB DO STÓP Z SOLĄ MORSKĄ "MORSKA BRYZA"!

Dzień Dobry.
NIEDZIELA - jak wiecie - nie przepadam za niedzielą...
W Starachowicach jest słoneczny,ciepły dzień - temperatura powietrza wynosi 30 stopni.
Leniuchuję i z niecierpliwością czekam na gotowany przez mamę rosół :)
Przede mną intensywny tydzień - trzymajcie proszę kciuki,aby wszystko się udało :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam w zestawie po okazyjnej cenie,czy było warto?Zapraszam do lektury :)

AVON - FOOT WORKS - ENERGIZUJĄCY SCRUB DO STÓP Z SOLĄ MORSKĄ "MORSKA BRYZA"! 75 ml / ok.10,00 zł


Energizujący scrub skutecznie usunie zrogowaciały naskórek,dodatkowo zregeneruje i zrewitalizuje skórę stóp,dzięki temu,będą one zdecydowanie delikatniejsze i bardziej miękkie.




RECENZJA :
SCRUB - jest podstawą w mojej pielęgnacji stóp.Oczekuję od niego dobrego efektu - jak sprawdził się ten z AVON'u? Sugerując się konsystencją myślałam,że będzie dobrze usuwał zrogowaciały naskórek,jednocześnie wygładzając stopy.Niestety największym plusem tego produktu jest przyjemny zapach.Widoczne drobinki są na tyle delikatne,że nie dają żadnego efektu tarcia.
Po zetknięciu z wodą scrub zaczyna się pienić "pierwszy raz mi się,to zdarza".Dzięki temu dobrze oczyszcza i odświeża stopy,ale na tym należy zakończyć jego opis,gdyż nie znalazłam więcej superlatyw,które mogłyby go postawić w dobrym świetle.Mam z nim styczność pierwszy i ostatni raz.
Moja ocena,to 3/6.

Wczoraj byłam na 6-urodzinach swojej siostrzenicy :p
Zabawa była w temacie "Monster High" :)



Czego,to ludzie jeszcze nie wymyślą...

Spokojnej niedzieli Wam życzę :)

24 komentarze:

  1. Monster High, to najgorszy wynalazek dzisiejszych czasów z punktu pedagoga dziwię się, że rodzice kupują tego typu zabawki/gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię te kosmetyki z Avonu :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hah dziewczynki oszalały na punkcie MH ... choć rodzicom w ogóle się to nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam osobnego peelingu do stóp. Tory fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeju.. moja siostra ma 7 lat i też te monster high.. mnie i moich rodziców to przeraża, przeciez te lalki śpią w trumnach -.- . a za avonem zbytnio nie przepadam szczerze mówiąc ;p . obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przerażają te dziewczyny z Monster High, a w szczególności treść tych bajek.

      Usuń
  6. I znów dziś czytam niezbyt pochlebną recenzję Avonu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki do stóp z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przepadam za kosmetykami z avonu

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszy jest pumeks z Rossmann , żadnej scrub w tubce go nie zastąpi

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam ;)

    co do MH to ostatnio jestem katowana przez córę znajomej - wiem kto i co tam robi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię zbytnio kosmetyków z Avonu a szczególnie do stóp.Tory śliczny i na pewno smaczny :) życzę siostrzenicy wszystkiego naj lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzisiaj pierwszy raz próbowałam peeling do stóp z YR i na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona. Zobaczymy jak będzie się sprawdzał dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za kosmetykami Avon... W tej samej cenie znajdę lepszy jakościowo zamiennik w Rossmanie, lub dopłacę kilka złotych i zamówię coś porządnego w Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo zraziłam się do tej linii kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dopiero wczoraj dowiedziałam się, że nie trzeba mieć aplikacji można ręcznie dodawać treningi na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Peelingi z Avonu są delikatne, ja używam innego peelingu do mocnego zdzierania, tego używałam po prostu do mycia, lekkiego złuszczania. Moja 5-cio letnia siostra też jest ogarnięta szałem Monster High, wiem co mogłaś czuć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam jeszcze takiego produktu, może dlatego, że już bardzo dawno nie przeglądałam katalogu Avon. Muszę to w końcu zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem dlaczego ale jak dla mnie produkty z avon do stóp są zbędne w mojej kolekcji kosmetycznej

    OdpowiedzUsuń
  20. co jak co, ale Avon kosmetyki do stóp ma bardzo udane ;)
    miałam kilka peelingów i kremów, każdy super

    OdpowiedzUsuń