wtorek, 20 sierpnia 2013

Bransoletka BY DZIUBEKA! + ZAKUPY :)

Hello :*
Dzisiejszy dzień sprawił,że na mojej twarzy pojawił się uśmiech - załatwiłam dwie ważne sprawy i wybrałam się na małe zakupy z,których jestem bardzo zadowolona :)
W czwartek wybieram się na dłuższy weekend do Warszawy - mam nadzieję,że pogoda dopisze i miło spędzę ten czas.Czy przy okazji wizyty w stolicy wybieram się na zakupowe szaleństwo?
Raczej nie,ale z cupcakes od Lolas Cupcakes : http://www.lolascupcakes.pl/ - na pewno sobie nie odmówię!

Dzisiejszy post chcę poświęcić bransoletce,którą otrzymałam od Pana Tomasza z BY DZIUBEKA :
http://www.bydziubeka.pl/ - ZAPRASZAM !



BY DZIUBEKA - Bransoletka wykonana z kauczuku i metalu antyalergicznego! 34,00 zł





Jak widzicie bransoletka jest w letnim kolorze z letnim motywem :)
W sam raz do lekkich stylizacji.Bardzo ładnie się prezentuje oraz wygodnie nosi.

A oto moje dzisiejsze zdobycze,które kupiłam w jednym ze Starachowickich OUTLET'ów z nową,markową odzieżą :)


- LEFTIES - Sukienka! 35,00 zł


- BERSHKA - Spodenki! 30,00 zł


- LEFTIES - Spodnie! 35,00 zł

Spokojnego popołudnia Wam życzę i przypominam o zgłoszeniach do TESTOWANIA Z FLOSLEKIEM :
KLIK !!!


27 komentarzy:

  1. śliczna jest ta bransoletka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, mam podobną <3

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka i spodenki są odjazdowe , bransoletka jest ok , lubię takie proste wzornictwo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takową tylko w różowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bransoletka :-) Taka wakacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny kolorek :) ja mam neonowa pomarancz :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna bransoletka i spodnie które chętnie bym podkradła

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie są fajne - często zaopatruję się w ubrania w outletach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa te dwie pary spodni! I koronkowa bransoletka - śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki to istny obłęd. Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodenki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zazdroszczę tych spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka mi się podoba! Jest klasyczna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta sukieneczka jest przepiekna, sama bym chetnie taka przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozdrawiam z nowo otwartego bloga :) będę tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna bransoletka i kolor iście niebieski, piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zakupy. Bransoletka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna bransoletka :)
    Ale trafiłaś na okazję z tymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taką samą bransoletkę:) ślicznie się prezentuje i każdy pyta, skąd mam:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna bransoletka- coraz bardziej takie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń