poniedziałek, 8 lipca 2013

Wróciłam :)

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
Jak Wam minął weekend?
Mnie - bajecznie.
Tak niewiele potrzeba,aby móc odpocząć psychicznie oraz fizycznie od codzienności :)
Jak wiecie,bądź nie - 06.07.2013 razem z "M" wyjechaliśmy na mini WAKACJE do Polańczyka.
Pomimo nie sprzyjającej prognozy pogody - było słonecznie oraz bardzo,bardzo,bardzo ciepło :)


Tuż po przyjeździe i zakwaterowaniu wybraliśmy się z "M" nad Solinę :)



Spacerowaliśmy,robiliśmy zdjęcia,wynajęliśmy rowerek wodny,aby móc spojrzeć na zaporę wodną z tej drugiej strony :)




Było fantastycznie - tak niewiele potrzeba Nam do szczęścia :)



Po rowerkach przyszedł czas na obiad - Santa Barbara :)




Wieczór spędziliśmy już w Polańczyku - nie obyło się bez długiego spaceru zwieńczonego herbatą oraz lodami :)



Drugi dzień - spędziliśmy w Polańczyku :)
Plaża,zalew...i błogie lenistwo :)


Pan Miś - czuł się jak ryba w wodzie :p


Obiad i spacery,spacery,spacery...




Serdecznie POLECAM wakacje w Polańczyku oraz nad Soliną :)
Fantastyczne miejsca,które potrafią 100% poprawić nastrój - nawet największemu ponurakowi :)

Pozdrawiam :)

P.S Zapraszam Was również do wzięcia udziału w KONKURSIE - ROZDANIU organizowanym przez ZAKRĘCONY ŚWIAT WERY : KLIK !!!


Do wygrania fantastyczne NAGRODY :)

14 komentarzy:

  1. ojj dawno temu byłam nad Soliną :)
    fajnie, że wypoczęłaś :) rowerek i jezioro bosko musiało tam być :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pozazdrościć odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami weekend wystarczy, żeby odetchnąć i nabrać nowych sił:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze bylysmy w tych samych miejcach i dokladnie w tych samych miejscach mam rowniez fotki :D Ale zbieg okolicznosci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam tam od lat...chyba czas się wybrać i tam i w góry połazić po Bieszczadach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, nad Soliną jest przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi smaka narobiłas na lody!
    uwielbiam to miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bieszczady są w ogóle piękne, niektórzy twierdzą nawet, że najpiękniejsze - szkoda tylko, że tak niedoceniane:) Piękne zdjęcia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham to miejsce, jak dobrze, że mam tylko krok ziemi do tych cudności:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam nad tym zalewem kilka lat temu :). Naprawdę piękne widoki tam są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia! fantastyczne miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki i widać, że super się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń