sobota, 13 lipca 2013

WISH LIST LIPIEC :)

Dobry Wieczór :)
Jak się dzisiaj czujecie Drogie Panie? :)
Czy u Was również jest zimno i deszczowo?
W Rzeszowie właśnie tak jest...
Na dzisiaj przygotowałam WISH LIST na LIPIEC,nazbierało się kilka drobiazgów,które chciałabym mieć :)


- BIELENDA - AZJA SPA - UJĘDRNIAJĄCY PEELING CUKROWY DO CIAŁA!

- ŚWIT PHARMA - EXCLUSIVE - RĘKAWICZKI I SKARPETKI!


- MAX FACTOR - WILD MEGA VOLUME - TUSZ DO RZĘS!


- JEWEL CANDLE - KOKOSOWE MARZENIE - ŚWIECZKA!


- ZALANDO - SUKIENKA -KLIK !!! - r.M!


- ZALANDO - KOSZULKA - KLIK !!! - r.M!


- ZALANDO - KOSZULKA - KLIK !!! - r.38!

- TOREBKA - KLIK !!!



A czy Wy macie Drogie Panie w tym miesiącu jakieś małe bądź większe marzenia ? :)

DOBRANOC :*

22 komentarze:

  1. Ciuszkowe marzenia bardzo ładne :) pozdrawiam :) Moim marzeniem na lipiec jest nowe łóżko bądź kanapa :D jeszcze jestem w fazie zastanawiania, co wolę ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja narazie ciuszkowe i kosmetyczne marzenia spelnilam :P Zapraszam na konkurs u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem ciekawa tego tuszu do rzęs z MF.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tyle marzeń,ale trzeba oszczędzać XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie peeling i te kosmetyczne rękawiczki i skarpetki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zupełnie niekosmetycznie marzy się Samsung Galaxy Note 10.1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam mnóstwo tych marzeń ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. potwierdzam, bardzo je lubię:)

      Usuń
  9. ja bym najbardziej peeling cukrowy chciała ^^ A tak na już to 3 książki z serii ,,Mikołajka", co by mieć w końcu całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę ten peeling :) będę czekać na recenzję! :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co go nie mam,także recenzji również nie będzie :p

      Usuń
  11. Niebieska koszulka jest niesamowita:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten tusz można wygrać w konkursie :). Co godzinę 4 osoby zgarniają kupon dzięki któremu można wymienić stary tusz na ten nowy w SP ;). Mi się już udało i jutro jadę go odebrać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRATULUJĘ i dziękuję za informację :)

      Usuń
  13. Ojj marzeń to mam sporo :P Np chciałabym dorwać kosmetyki z firmy Bingospa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki twojej notatce znalazłam fajny sklep z torebkami

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się marzy, żeby do końca skompletować paletkę Inglota w odcieniach beżu i brązu do dziennego makijażu :)!

    OdpowiedzUsuń