piątek, 19 lipca 2013

Spotkanie z Gonią :*

Dobry Wieczór :)
Jestem już w Starachowicach,w domu :)
Pogoda dopisuje,mogę się porządnie wyspać i co najważniejsze zajadać smakołyki przygotowane przez mamę :*
Dzisiejsze przedpołudnie i wczesne popołudnie spędziłam u Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :) Jak zawsze - zostałam przyjęta - po KRÓLEWSKU :)


Zapiekanki :)



Przyczyniam się nawet do powstania pysznego ciasta z rabarbarem :)




Kawa - moja ulubiona :)



Moja Kochana Gonia :*



Nie omieszkałam sfotografować królestwa Goni :)


Nie obyło się również bez UPOMINKÓW,za które z całego serca DZIĘKUJĘ :*


Do następnego :*

19 komentarzy:

  1. mmmm ciasto z rabarbarem - pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddawaj ciasto i kolczyki :D :P Boskie są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie smakowite ciasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aj dziewczyny :) fajne spotkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatycznie dziewczyny wygladacie :D Przyjazn az od Was bije :P

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba też się do Was wproszę :)
    mniammm

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) widać od razu, że fajne dziewczyny jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,miło mi,to słyszeć :)

      Usuń
  8. Kawa i ciasto, ale smakowicie :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. na mysl o tym ciescie az slinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z wszystkimi kawa kusi i to bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wspólne gotowanie ,
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. No Kochana to muszę wpaść do ciebie na kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale apetycznie to wygląda! :D Chętnie bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń