niedziela, 21 lipca 2013

RECENZJA - YVES ROCHER - GOMMAGE SCRUB - PEELING ROŚLINNY DO CIAŁA!

Dzień Dobry...
Co u Was słychać Drogie Panie?
U mnie...Nie wiem czy chcę o tym pisać...
Dojrzewam do pewnych decyzji,coś w moim życiu się zmienia - obecnie stoję na równi pochyłej co rusz pochylając się to na lewą,to na prawą stronę - obawiam się,że nie złapię równowagi...
Proszę Was jedynie o cierpliwość - w razie gdyby przez krótszą czy dłuższą chwilę mnie na blogu nie było.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!

YVES ROCHER - GOMMAGE SCRUB - PEELING ROŚLINNY DO CIAŁA! 150 ml / 36,00 zł


PEELING POCHODZENIA ROŚLINNEGO :
- puder z pestek moreli
- sok z agawy
- puder z pestki migdała
- olej z sezamu z upraw biologicznych
- olejek eteryczny z saro
- mangiferyna z Madagaskaru


RECENZJA :
Zacznę od tego,że pokładałam w tym peelingu ogromne nadzieje...Ale niestety - zawiodłam się.
Zapach przypominający płyn do mycia naczyń LUDWIK - CYTRYNOWY.
Peeling nie jest ani za rzadki,ani za gęsty - jak dla mnie - w sam raz.
Dobrze się rozprowadza i delikatnie peelinguje ciało,nie daje jednak efektu dobrego złuszczenia.
Skóra po jego użyciu jest delikatniejsza,bez pozostałości tłustego filmu,jak się zdarza w niektórych peelingach.Nie uczula i nie podrażnia.Za,to nie jest wydajny,gdyż schodzi,jak woda...
Za taką cenę spodziewałam się znacznie lepszego efektu : dobrego złuszczenia,nawilżenia,poprawienia stanu kondycji skóry...Radykalnych,bądź nawet widocznych zmian nie ma...Nie polecam...
Moja ocena,to 2/6.

A Wy?Miałyście z nim styczność?
Jaka jest Wasz opinia?


29 komentarzy:

  1. ja potrzebuję dobrych zdzieraków.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś miałam miniaturkę i nie byłam z niego zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę i właściwości to nie warto. Nie wiem o co chodzi, ale spokojnie :). Czasem potrzeba jest radykalna decyzja, żeby później było lepiej :). Także ogólnie życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tam go bardzo lubię :D jest świetny jako peeling do twarzy
    do ciała wolę mocniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie peelingow co nie zdzieraja dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej taka słaba ocenka ;( nie chciałabym zwłaszcza za tą ceną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i przydatne recenzje :)
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. skład pewnie fajny :) dawno nie miałam nic z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam, nie polubiliśmy się..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go nie miałam ale strasznie niska ocena jak na taką cenę i firmę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam z nim styczności, pewnie mieć też nie będę. Sama szukam fajnego peelingu do ciała, który będzie dobrze złuszczał i zostawiał skórę odświeżoną

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha, LUDWIK CYTRYNOWY XD rozwaliłaś mnie tym określeniem :D Miałam kilka kosmetyków z YR, ale jakoś nigdy mnie nie zachwycały...

    OdpowiedzUsuń
  13. Z YR używałam tylko żele pod prysznic i kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Jak jeszcze żele nie były takie złe, to np. mleczko + tonik - nie za bardzo przypadło mi do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przykro mi, że peeling się nie sprawdził.

    Napisałam maila. Głowa do góry, zaaranżujemy jakieś spotkanie i pogadamy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji go wypróbować, ciekawe jakby u mnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kilka rzeczy z tej firmy ale nie byłam zbytnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji próbować YR ale też nie mam potrzeby jakiejś wielkiej, bo zapasy mam duże :)

    Wszystko się ułoży Justynko, potrzeba tylko czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  18. uuu taka cena i takie rozczarowanie - YR nie zaszalało...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja byłam z niego zadowolona, jednak cena zawsze odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo nie wiedziałam ze YR ma taki produkt..jakas nowośc ?

    OdpowiedzUsuń
  21. uu nie dość, że drogi, to całkiem średniawka ;/ nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przepadam ze scrubkami, nie wiem dlaczego, jakoś denerwują mnie te drobinki ;) Odmienna jakas jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wcale dostępu do Yves Rocher .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być nie mam ;) sorki ale ogólnie ta firma jakaś dla mnie abstrakcyjna w sensie że nigdy nie miałam nic od nich

      Usuń
  24. Miałam kiedyś kupić, dobrze że tego nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie miałam styczności z tym produktem, i dobrze..

    OdpowiedzUsuń