czwartek, 11 lipca 2013

RECENZJA - UNDER TWENTY - ANTI ACNE - TONIK ANTYBAKTERYJNY PRZECIW ZAKÓRNIKOM!

Dobry Wieczór :)
Co u Was słychać Drogie Panie?Jak Wam minął dzisiejszy dzień?
W Rzeszowie było chłodno i deszczowo,ale pogoda a właściwie jej brak zupełnie mi nie doskwierała,gdyż cały dzień spędziłam w pracy.Jutrzejszy dzień również w niej spędzę.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://www.lirene.pl/ - ZAPRASZAM !

UNDER TWENTY - ANTI ACNE - TONIK ANTYBAKTERYJNY PRZECIW ZASKÓRNIKOM! 200 ml / ok.15,00 zł


Idealny do codziennej pielęgnacji skóry z niedoskonałościami.
Innowacyjna kompozycja składników odpowiednich dla cery wrażliwej sprawia,że tonik jest nie tylko skuteczny,ale również delikatny dla skóry.
Szczególne polecany dla osób z cerą wrażliwą ,alergiczną,ze skłonnościami do zmian trądzikowych.

Jak działa?
- odblokowuje pory
- wspomaga proces ustępowania zaskórników i innych niedoskonałości
- skutecznie i delikatnie oczyszcza skórę
- matuje

RECENZJA :
Tonik charakteryzuje się delikatnym przyjemnym zapachem.
Pierwszym jego pozytywnym atutem jest fakt,że dobrze usuwa pozostałości po demakijażu,doskonale nawilża skórę twarzy i sprawia,że jest ona czysta,świeża i pachnąca.
Tonik przy regularnym stosowaniu zmniejsza wszelkie niedoskonałości,które pojawiają się na twarzy,jednak nie sprawia,że znikają całkowicie.
Nie powoduje uczucia ściągnięcia,nie jest tłusty - dzięki czemu nie zostawia na twarzy tłustej warstwy a można by stwierdzić,że daje delikatne matowe wykończenie.
Miło się z nim współpracuje.
Moja ocena,to 4/6.

A jakie są Wasze ulubione toniki?
Macie jakieś godne polecenia? :)

Pozdrawiam.

24 komentarze:

  1. Zawsze podobały mi się zapachy kosmetyków tej firmy :), ale toników nie używam.

    Obserwuję kochana, miło będzie się zakumplować bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze produktów z tej linii, ale chyba nawet za stara już jestem na under 20 :)
    Zuziu, czy ty nic nie przegapiłaś u mnie?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel z tej serii i w miarę mi się podoba :). Cudów nie ma, ale krzywdy też nie robi ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze lubiłam under twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam toniku z nivea ;) a z tej serii kiedys miałam żel :P tego toniku chyba nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki Lirene, ten tonik to już niestety nie mój przedział wiekowy :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś używałam tego toniku ale to było wieki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tonikami teraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Under20 lubię żele do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam tego toniku i sprawdzał się świetnie, ale drugie opakowanie mnie uczuliło, więc zrobiłam z nim rozłąkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętam używałam tego toniku jak byłam w gimnazjum:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. toniku nie miałam z tej firmy, ale za to żel był przecudowny :) bardzo dobre produkty mają Under Twenty

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam ich toników ale swojego czasu używałam ich żeli pod prysznic. Co do toników to chyba stawiam na fitomed :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o toniki, to najczęściej wybieram te nawilżające, o łagodnym działaniu. Moim ulubieńcem jest Uroda Melisa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tonik z Urody Melisa i sprawdza się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się ciekawy, ja obecnie stosuję z Nivei oczyszczający i sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam chyba kiedys... nie uzywam raczej tonikow bardziej zele do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  18. ja z ziaji teraz używam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dawno nie miałam nic z tej formy :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię produkty Under Twenty :)

    OdpowiedzUsuń